Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Svårt att säga då det skiljer 6år mellan videorna i just ditt exempel och att det är fler som pratar i eftersnacksvideon men det är inte orimligt. Men man skulle typ behöva ha en bit från orginalvideon (lokal och Olof ks), Anjos och sen ett nyare exempel från henne för att kunna avgöra. Men visst, att Anjo inte har samma person som faktiskt är den som lokal använde sig av är ju absolut inte långsökt - det enda som jag tänker där är väl att lokal borde kunnat gå ut och dementera att det är personen som Anjo intervjuade som agerar i deras video om det inte vore så.
Kvinnan på Lokals kanal hade bara en direkt kontakt med El Lobo och aldrig Lokal.
En röstskådespelare en god gissning. Kvinnan El Lobo hittade hittade kan ha varit en röstskådespelare som han bokade eller som sekten bokade för att krossa Olof K och Lokal. Kvinnan i Anjos video är mycket möjligt det.
Båda kanske bokade röstskådespelare för att sätta dit varandra och då är Anjo en lika god kålsupare.
En från sekten försökte cat fisha mig i
nutid att hen var en syster till en 14-åring Jocke våldtagit så
dom har förmodligen gjort samma sak förut mot personer dom tysta. Jag är turligt nog betydligt smartare än personen som försökte lura så och
jag fick med det en hållhake på sekten och personen bakom det. Hämndbegäret för att jag är kritisk mot förtalssektend mobbare lämnade hen med skägget i brevlådan.