2025-02-27, 23:48
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag blev förvånad.

Har dock inte haft utrymme att fråga min vän vad fan han håller på med.

Ska göra det vid tillfälle

(Vi har haft viktigare saker att prata om)

Ja, nämnde bara för att jag tydligen grottat för mycket och störde mig på den grejen.
Citera
2025-02-27, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Svårt att säga då det skiljer 6år mellan videorna i just ditt exempel och att det är fler som pratar i eftersnacksvideon men det är inte orimligt. Men man skulle typ behöva ha en bit från orginalvideon (lokal och Olof ks), Anjos och sen ett nyare exempel från henne för att kunna avgöra. Men visst, att Anjo inte har samma person som faktiskt är den som lokal använde sig av är ju absolut inte långsökt - det enda som jag tänker där är väl att lokal borde kunnat gå ut och dementera att det är personen som Anjo intervjuade som agerar i deras video om det inte vore så.
Kvinnan på Lokals kanal hade bara en direkt kontakt med El Lobo och aldrig Lokal.

En röstskådespelare en god gissning. Kvinnan El Lobo hittade hittade kan ha varit en röstskådespelare som han bokade eller som sekten bokade för att krossa Olof K och Lokal. Kvinnan i Anjos video är mycket möjligt det.

Båda kanske bokade röstskådespelare för att sätta dit varandra och då är Anjo en lika god kålsupare.

En från sekten försökte cat fisha mig i nutid att hen var en syster till en 14-åring Jocke våldtagit så dom har förmodligen gjort samma sak förut mot personer dom tysta. Jag är turligt nog betydligt smartare än personen som försökte lura så och jag fick med det en hållhake på sekten och personen bakom det. Hämndbegäret för att jag är kritisk mot förtalssektend mobbare lämnade hen med skägget i brevlådan.
Citera
2025-02-27, 23:50
Medlem
Citat:
Min spontana fråga är om vem av de större kreatörerna som står bakom honom.

Eller fäktas han ut i det blå nu?

Större och större vet jag inte men motvikt verkar ju göra det. Sen utöver det vet jag inte vem eller om någon skulle offra sig själv för att göra det?
Det känns som att han just nu viftar hej vilt mot de flesta. Dock förstår jag inte varför för det är ju han som serverat alla och bestämt vad folk ska få se genom sin trailer, vilket innehåll och i vilken vinkel detta visats.
Citera
2025-02-27, 23:52
Medlem
Citat:
Jag känner till dalbin från alternativ media, även om det inte är det tyngsta gubbarna, så har jag kunskap om honom från dessa .
Min bästa vän är en av dessa YouTuber som han hängde med.

Så jag blev faktiskt förvånad att han vände här.
Han var en arg kritiker som anjo kokade över på. Finns Dalbins kritik kvar på tuben?

400Benad eller Kinesad?
Citera
2025-02-27, 23:53
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Större och större vet jag inte men motvikt verkar ju göra det. Sen utöver det vet jag inte vem eller om någon skulle offra sig själv för att göra det?
Det känns som att han just nu viftar hej vilt mot de flesta. Dock förstår jag inte varför för det är ju han som serverat alla och bestämt vad folk ska få se genom sin trailer, vilket innehåll och i vilken vinkel detta visats.

Ja och det snurrar väl nu om alla fått olika versioner.

Men i slutändan gjorde alla tummen upp.

Denna storm får kvinnohataren Anjo reda ut ensam med sin docka.
Citera
2025-02-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Jag tror fan det är samma person alltså! Fan va sjukt.
Jag tycker rösterna är väldigt lika.

Ifall det är en röstskådespelare kan nån annan än Anjo hyrt henne?
Citera
2025-02-27, 23:56
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Han var en arg kritiker som anjo kokade över på. Finns Dalbins kritik kvar på tuben?

400Benad eller Kinesad?

Han blev utvald och fick se filmen. Som den suktande lilla kreatör han är, så känner han sig tvungen att agera vakthund.
Citera
2025-02-27, 23:56
Medlem
Att fortsätta med att inte ta ansvar och inte be om ursäkt vid det här laget är ett sjukligt beteende. Istället för att säga att "det var fel att använda hennes namn eftersom hennes namn är under sekretess och det kan både göra henne illa om jag har med det samt vara brottsligt, så säger han att han tar bort det för att "det kan göra andra upprörda". Har den här människan ingen skam i kroppen?

Sen att han överhuvudtaget gör en grej av att den där tjejen får se filmen visar hur lite självinsikt han har. Vad skulle det där ens bevisa? han bygger upp det under hela videon som värsta grejen och när de väl ska prata om filmen efter att ha sett den så gör dom det i 3 minuter. Hälften av den tiden krånglar de med någon lampa och han menar samtidigt att han bad henne om hennes grövsta kritik? tjena.

För att toppa det här så har han även sista veckan letat upp en ny jurist för att folk hade letat upp den jurist han skröt om förut och fått fram att hon inte ens jobbat med brottmål. Det kanske han borde ha tänkt på lite tidigare och inte behövt andra människor för att förstå hur oseriöst det är, han kanske borde kunnat komma till den insikten själv under de två år han påstår sig jobbat med skiten.

Verkar inte finnas något slut på galenskaperna.
Citera
2025-02-27, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

400Benad eller Kinesad?
Jag vet inte om det syns, men han har varit med i trådarna hela 2024
Jag vet också att han kom i kontakt med Anjo.
Därifrån vet jag inte mycket mer.

Men har flera vänner, varav 1 är min bästa vän i alternativ media.
Jag vet att man gjorde en ekonomisk insamling till honom.

Inget ont i det.

Men jag minns det väl.
Citera
2025-02-27, 23:58
Medlem
Det är sorgligt att Anjo nu har fått en anledning för att hävda: "DOM VILL STOPPA MIN FILM!"

Detta kommer tyvärr innebära att fler av hans följare kommer köpa hans "dokumentär". Och därmed gynna pajasen ekonomiskt.

Kritiken mot Anjo kommer dock finnas kvar även efter publiceringen av hans hallucinationer, det är jag övertygad om.
Citera
2025-02-27, 23:58
Avslutad
Citat:
Vi får se var det här landar.
Citera
2025-02-28, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Han blev utvald och fick se filmen. Som den suktande lilla kreatör han är, så känner han sig tvungen att agera vakthund.
Han blev såld där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in