2025-02-27, 21:38
Medlem
När Pia var blott 47 år och blev utslängd från en bar. Men hon var inte full, för hon kan inte bli full på vin. 🤪🤪

https://youtu.be/Ia5r_bLHXaQ?si=XZc2P2JDa0wU63oW
Citera
2025-02-27, 21:46
Medlem
Försökt se på videon där hon ligger och pratar om kaffekoppar och att hon bor med en kille på hostel Stängde av efter två minuter för jag står inte längre ut med den vidriga rösten och accenten och detta eviga LIKSOM SÅÅÅ LIKSOOOM SÅÅÅ . Jag läser kommentarerna istället
Citera
2025-02-27, 21:50
Medlem
Kvällens outfit. Jag saknar ord. Helt stum av förfäran.
Och hon gnäller på att folk frågar vad hon kostar. Wonder why... Kvällens klädval kommer garanterat att generera fler sådana frågor.

Och fatta hur hon kommer lukta i den där nylon-polyster-whatever kroppsstrumpan 🤢
Citera
2025-02-27, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det värsta är att hon menar allvar och tänker att det kan ske.

Den mögliga ärkehäxan skämtar aldrig om något! Hon menar allvar och tror på det själv att hon är en riktig kalaspingla som män trånar efter och lever ett glamoröst hälsosamt lyxliv med vin pimplande och köp av gräsliga paltor och dame edna brillor så att hon ser ut som ett billigt östermalmsluder som sitter på sunkhak och är sista chansen när klockan slår två för stängningsdags och hon ragglar hemåt i den äckliga gamla pälsen hon har på sig
Citera
2025-02-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Försökt se på videon där hon ligger och pratar om kaffekoppar och att hon bor med en kille på hostel Stängde av efter två minuter för jag står inte längre ut med den vidriga rösten och accenten och detta eviga LIKSOM SÅÅÅ LIKSOOOM SÅÅÅ . Jag läser kommentarerna istället

Finns en hel del roliga kommentarer, men också rent av taskiga, nog förstår jag att smaken är delad, men att skriva att de där galna plaggen är så fina och sitter så bra på henne, känns mer som individer som på ett missriktad sätt försöker vara snälla och muntra upp henne, dock tror jag bara att det driver på galenskapen 😞
Citera
2025-02-27, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Varje dag vid 18-tiden när hon fått sig några glas innanför västen, så ska hon åma i nyinköpta kreationer. Hon har verkligen hamnar i världens konstigaste hamsterhjul. Tappar hoppet om henne varje dag.

Liknar väldigt mycket ett maniskt skov det här, men det kan också vara alkohol som försämrar omdömet och som får henne att bli kåt och "sexig".
Absolut. Är skrämmande likt herr Bladh. Både i mimik ock agerande. Kanske blir det både sprutor i baken och ett rep även för Pia?
Citera
2025-02-27, 22:16
Medlem
Kollade hennes gamla LPT-klipp (när hon blev tvångsomhändertagen i Huddinge, av polis, och filmade inifrån Huddinge sjukhus när hon låg på observation pga tecken på mani): hon nämner där att hon varit i kontakt med psykiatrin förut, i samband med att hon blivit utbränd, och ”varit inne på akutpsykiatrin några gånger”. https://m.youtube.com/watch?v=1h9AlTEQRfw
Detta var två år sedan. Det finns mycket i hennes historik, låt oss inte glömma det. Anhöriga har försökt hjälpa tidigare.
Senast redigerad av dimensions 2025-02-27 kl. 22:18.
Citera
2025-02-27, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Kollade hennes gamla LPT-klipp (när hon blev tvångsomhändertagen i Huddinge, av polis, och filmade inifrån Huddinge sjukhus när hon låg på observation pga tecken på mani): hon nämner där att hon varit i kontakt med psykiatrin förut, i samband med att hon blivit utbränd, och ”varit inne på akutpsykiatrin några gånger”. https://m.youtube.com/watch?v=1h9AlTEQRfw
Detta var två år sedan. Det finns mycket i hennes historik, låt oss inte glömma det. Anhöriga har försökt hjälpa tidigare.

Art bli utbränd är ganska vanligt efter maniska skov och rätt naturligt då det tar på krafterna. Men man mår bra vid mani, så man tycker givetvis inte alls att man behöver söka vård just då, utan det gör man när man är "utbränd". Gräddis är helt utlämnad nu, har inget socialt skyddsnät alls som kan försöka söka vård till henne, tror knappast att en skum sänggranne som verkar ägna sig åt småbrott ringer akutpsyk ens om hon skulle flippa ännu mer.
Citera
2025-02-27, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
När Pia var blott 47 år och blev utslängd från en bar. Men hon var inte full, för hon kan inte bli full på vin. 🤪🤪

https://youtu.be/Ia5r_bLHXaQ?si=XZc2P2JDa0wU63oW

Sjukt att hon såg 10 år yngre ut för bara två-tre år sen och att man märker hur hon trots märkligt beteende och långa rants om killar sex och alkohol (som alltid varit hennes grej), pratar sååå mycket mer sammanhängande och verkar mycket mer vältalig och skärpt. Och nykter såklart.

En annan människa då. Visst hon hade sina fel men nu har det gått åt skogen och hon blir bara mer och mer nedgången för varje minut som går och för varje vinklunk som slinker ner…
Citera
2025-02-27, 23:58
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79

Glöm inte ” aaa” , med en ton som en kaxig tonåring .
Citera
2025-02-28, 00:03
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Va? Schampoo? Pia Pissfitta?
Trodde hon körde ner huvudet i toa när hon spolade efter hon pissat. Kan man som Pia tvätta golvet med piss, så funkar det nog lika bra att skölja håret i piss efter att ha haft det som servett.

Undrar vad det är som gör att Pia är så förtjust i piss? "Pissmyror, pissfittor" (som hon kallar sina söner och de män som inte faller henne på läppen,) pissgult vin, städa med piss...

Lite synd om den där tjommen som nu kanske blivit uthängd av Pissfittan på TT. Vilken nesa på kåken:"-Hur fan bar du dig åt, Dimitris, när snuten fick nys på dig? Dimitris: -Delade ett hostel-rum med en sjavig, alkad o illaluktande kärring som kalla sig grädda-arschle på TT..."

Hennes kroppsspråk när blåklockan kommer på tal visar på att hon ljuger om hur hon fick den. Att det även skiner igenom att hennes "samtalsämnen" baseras på vad hon läser här...som någon skrev. Pia är en öppen bok om sina eskapader.

En Pia Kadaver-Häxa i grön kropps-strumpa...som om kärringen redan börjat att mögla...

Ja. Tyckte sammanträffandet mellan ” disku’tjooonen” med rumskompisen var väldigt nära klockan..
Citera
2025-02-28, 07:55
Medlem
Hon gick på Drottninggatan och filmade att det var så fint där hon hsrcsitt hem och bor.

Vad kan polisen vilja henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in