2025-02-27, 22:25
Medlem
I förrgår låg en lista på Pam Bondis skrivbord och idag undanhåller FBI dokument. Nämen.
Citera
2025-02-27, 22:26
Medlem
olcadans avatar
Detta är alltså en stunt för att ge högerextrema infleuncers trafik till sina kanaler. Det rör sig om några extra flygloggar, ingen info kommer uppdagas som inte redan uppdagats tidigare.
Citera
2025-02-27, 22:26
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nixter AKA #VarÄrFrankfurtServern vi har saknat dig!

Varför nämner du inte Epsteins äldsta vän SvampKuk# Donald som han festa runt med i 2 decennier?

Har Donald strukit sig själv från listan innan invandraren på FBI lämnar den till Blondie?

...Börjar undra om jag lever på en helt annan planet än resten av internet.

Jag är rejält glad just nu 😂

Allt jag ser är tecken på att Trumps folk verkligen använder all sin makt för att gräva fram sanningen om Epstein.

Visst möter de motstånd, Självklart. Men trodde vi verkligen att det skulle vara enkelt? Är inte motståndet i sig ett tecken på att de är något på spåren? Att Bondi och Kash inte är en del av den gamla byråkratin? Att Deep State faktiskt har något att dölja..

För mig är det tydligt att Trump och hans team är seriösa med att avslöja hela Epstein-historien, och att de har en plan för att få ut det till allmänheten. Vill du kritisera planen? Visst, men det finns åtminstone en plan.

Det enda vi kan konstatera med säkerhet är att gnäll på nätet inte kommer ändra vare sig tempot eller utgången av det som pågår.

Nu kör vi, fram med namnen!

Tippar bla på:
Tom Hanks
Bill Gates
Barack Obama
Michelle Obama
Bill Clinton
Citera
2025-02-27, 22:28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Dagsläget det är idag det
Jag tror republikanernas majoriteter ryker 2026

Vad baserar du det på? När man nu inför foto-id för att rösta och sparkar ut x antal miljoner illegala så lär ju inte det precis öka demokraternas möjligheter. Dessutom har amerikanska folket lidit enormt under Biden vanstyre. Om DT visar sig tillhöra globalisterna så ryker han men det enda som skulle indikera det är hans agerande i Gaza/Israel-frågan. Men även där så kan det vara en rökridå om vi tittar på Qs saving Israel for last. Alla globalister som satt spaka som små skolpojkar när DT svors in indikerar att han har dem by the balls.

DT må ha en svaghet för kvinnor men det finns inte en chans att han är pedofil. Helt osannolikt. Hade det varit så hade man släpat honom i smutsen redan 2016, istället diktade man upp lögner om ryska horor som pissade på honom på ett hotellrum i Moskva. Kan man inte se igenom det så är man bortom hjälp.

Däremot är det garanterat många kändisar som svettas och stammar precis som prins Edward gjorde.
Senast redigerad av RudyardKipling 2025-02-27 kl. 23:21.
Citera
2025-02-27, 22:29
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Pam Bondi Justitieminister i USA meddelar att listan ligger på hennes skrivbord och att hon kommer fullfölja releasen.

Fråga: Vilka är på.lista. och vad kommer hända med förövarna/ pedofilerna ?

https://x.com/Kalshi/status/1893017381905076495?t=TszB_4QG5aGq4qQhFpcq3w&s=19

Men på riktigt, ja jo jag förstår bakgrunden men hur länge skall MeToo kunna hålla på liksom!? Om jag skulle bli våldtagen så anmäler jag det där och då! Komma 20+ år senare och säga något känns inte helt friskt! Vad det gäller Trump och Epstein så är mina kort på Trump. Är det något han haft mer än Epstein är långa blonda kvinnor som bara säger ja till honom! Så Nä, Trump kan vara mycket men pedofil är han fan inte!
Citera
2025-02-27, 22:32
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fragbear
I förrgår låg en lista på Pam Bondis skrivbord och idag undanhåller FBI dokument. Nämen.

Det ena utesluter inte det andra, en lista finns men FBI undanhåller ytterligare information.
Citera
2025-02-27, 22:33
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Allt jag ser är tecken på att Trumps folk verkligen använder all sin makt för att gräva fram sanningen om Epstein.

Så du är nöjd med vad invandraren som är chef för FBI och blondinen nu levererat?

Vad är bäst enligt dig?

#VarÄrFrankfurtServern

Citera
2025-02-27, 22:34
Medlem
Citat:

Visst möter de motstånd, Självklart. Men trodde vi verkligen att det skulle vara enkelt? Är inte motståndet i sig ett tecken på att de är något på spåren? Att Bondi och Kash inte är en del av den gamla byråkratin? Att Deep State faktiskt har något att dölja..

För mig är det tydligt att Trump och hans team är seriösa med att avslöja hela Epstein-historien, och att de har en plan för att få ut det till allmänheten. Vill du kritisera planen? Visst, men det finns åtminstone en plan.

Det enda vi kan konstatera med säkerhet är att gnäll på nätet inte kommer ändra vare sig tempot eller utgången av det som pågår.

Nu kör vi, fram med namnen!

Tippar bla på:
Tom Hanks
Bill Gates
Barack Obama
Michelle Obama
Bill Clinton
Dessa namn, om de finns på en lista, vad genererar det?
Citera
2025-02-27, 22:38
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73

Kommer ha betydelse när nationen ska renas.
Man behöver förbereda massan på vad som komma skall.

Håll i dig.
Citera
2025-02-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73

Det kommer bli ett drev i media. Folk kommer få avsluta sina Hollywood karriärer alternativt gå under jorden.
Citera
2025-02-27, 22:46
Medlem
0rganets avatar
Av någon anledning så kommer "massor av dokument" levereras imorgon till invandraren som sköter FBI, som rör Epstein.. Sedan var dessa kommer hamna är för konspirationerna att lösa..

Och sedan får vi se om Seth mördades av DNC eller rånades...

Imorgon kommer vi alla hylla de nya kläderna som Donald har på sig!

Senast redigerad av 0rganet 2025-02-27 kl. 22:48.
Citera
2025-02-27, 22:52
Medlem
olcadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Kommer ha betydelse när nationen ska renas.
Man behöver förbereda massan på vad som komma skall.

Håll i dig.
Ni lever en sektliknande fantasi. Det finns ingen klientlista. Alla relevanta dokument har redan offentliggjorts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in