2025-02-27, 21:37
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
du skrev: Om det hade varit så att säg Trump funnits med, varför hade då inte Biden släppt listan? Tänk efter lite.
Och jag svarade vad jag svarade?

Nu fattade jag, sorry.

Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Pam Blondi (Donalds Justitieminister), är sur på invandraren Kash Patel (Donalds chef för FBI) för att han undanhåller information för Blondie...
Källa:
"#BREAKING #USA U.S. Attorney General Pam Bondi has claimed that the Federal Bureau of Investigation, led by Director Kash Patel, is withholding critical documents related to Jeffrey Epstein from the U.S. Department of Justice."
https://x.com/NationalIndNews/status/1895205471008759890

Men Blondie hade ju denna redan för 5-6 dagar sedan enligt Nixter...

Kompetensen flödar just nu i USA och visar alla hur man gör MAGA...

påminner om när Donald ville köra upp en lampa i röven på alla för att behandla Covid!

Ja, kompetensen hos Trump-administrationen är mycket hög. Dream team jämfört med Biden admin.

Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Ursäkta, jag bara undrade.

Jag fick nämligen precis den frågan någon sida tillbaka, och jag kan som sagt inte svara på hur han tänker eller ens vem som har haft tillgång till denna "lista". Nu är den släppt (Phase 1, fortsättning följer!), och då kanske man vill ta del av denna utan att lyssna på politiska kommentatorers dravel.

Jag skiter väl förövrigt i Joe Biden. Jag är varken amerikan eller spenderar någon tid på såpoperan truth social. Nu är ju Trump president. Igen.

Kan du lägga upp/länka?
Citera
2025-02-27, 21:37
Medlem
5549s avatar
Citat:
Pam Blondi (Donalds Justitieminister), är sur på invandraren Kash Patel (Donalds chef för FBI) för att han undanhåller information för Blondie...
Källa:
"#BREAKING #USA U.S. Attorney General Pam Bondi has claimed that the Federal Bureau of Investigation, led by Director Kash Patel, is withholding critical documents related to Jeffrey Epstein from the U.S. Department of Justice."

påminner om när Donald ville köra upp en lampa i röven på alla för att behandla Covid!

Kash den brune, som svors in på Bhagavad Gita istället för Trumps 24k guldbibel ($49.99), ligger som sagt pyrt till och lär snart kastas till hundarna. Han har redan gått emot kejsare Musk och nu detta.

Svårt att ta in att det här spektaklet bara pågått i drygt en månad
Senast redigerad av 5549 2025-02-27 kl. 21:42.
Citera
2025-02-27, 21:38
Avslutad
Citat:
Ser ut som Incell DC Draino..

Tack. Jag kände inte igen honom och trodde att han var någon politiker eller MAGA-tjänsteman.
Citera
2025-02-27, 21:39
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Kamala var kanske demokraternas sämsta kandidat på 40 år men bättre än Trump alla dagar.
Vi får se hur trump klarar sig i valet 2026 om han inte tänkt sig ställa in det?

Det blir först 2028 som det kommer vara aktuellt att rösta på Trump igen.
Om du syftar på mellanåret, så verkar det vara kört för Demokraterna i dagsläget.
Citera
2025-02-27, 21:40
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Vad jag förstått så skall den där listan handla om personer som åkt med Epsteins privatplan och som umgåtts med honom.
Så varför skulle Trump inte stå med när dom var vänner och när Trump tyckte att han var ”terrific guy”? Tänk efter lite.

Men varför tror du Trump slängde ut Epstein från Maralago för olämpligt beteende då?

Edit: var alla som sågs tillsammans med Epstein pedofiler tänker du?

Edit2: är det första gången Trump benämner någon som "terrific guy"?
Senast redigerad av Tok-Frans 2025-02-27 kl. 21:43.
Citera
2025-02-27, 21:44
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snackytacky
Vad får du ut av att trolla och spamma nonsens? Vi får väl invänta listan som alla andra? Du förpestar tråden med din skit.

Vad tillför du? Fundera på det innan du postar! Vi alla förstår att det ärjobbigt att vara troende och hela tiden bli besviken som nu med denna lista som er Ledares undersåtar inte verkar få fungera och "listan" blev ett fiasko.

Men ge inte upp! Kejsaren kommer visa upp sig i nya kläder som är fantastiska!

Citera
2025-02-27, 21:45
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det blir först 2028 som det kommer vara aktuellt att rösta på Trump igen.
Om du syftar på mellanåret, så verkar det vara kört för Demokraterna i dagsläget.
Dagsläget det är idag det
Jag tror republikanernas majoriteter ryker 2026
Citera
2025-02-27, 21:46
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Källa:

Hur många dagar har Bondi skött DOJ och hur många dagar har Cash chefat runt på FBi?

Är du säker på att du förstår vad du förstår?
Citera
2025-02-27, 21:46
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:

Hur då? Trump är ju fascit nasist diktator som ska ändra grundlagarna och sitta i flera decennier till och sedan ska hans grabb få sitta i 70 år...

Om man nu ska tro på doom mongering-vänstern.
Citera
2025-02-27, 21:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Allt kan ju hända.
Citera
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Källa:

Det är inte Kash som undanhåller något. Det vet du.

Spännande

Bill Gates ?
Bill Clinton?
Barack Obama ?

Vilka finns på listan ??
Citera
Medlem
Om listan har en ranking på personer med flest besök tror ni Bill Clinton ligger på första plats då ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in