2025-02-27, 21:15
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Om det hade varit så att säg Trump funnits med, varför hade då inte Biden släppt listan? Tänk efter lite.

Jag har sett fråga fleeeera gånger, ingen har kunnat/velat svara
Citera
2025-02-27, 21:15
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Verkar mest handla om att flygloggar och Epsteins kontaktlista släppts, en hel del känt sedan tidigare.
https://x.com/EricLDaugh/status/1895194303187554657

Tydligen vägrar FBI NYC släppa ifrån sig material ( brev från Bondi till Patel/FBI i länken) :

https://x.com/Cernovich/status/1895197058635833492

Donald SvampKuk# måste sparka hela ledningen för FBI NU!

Detta är ju en skandal! De avslöjar saker som redan finns på Amazon för 5$ och släpptes redan januari 2024..
https://www.amazon.com/Jeffrey-Epstein-Court-Documents-Release-ebook/dp/B0CRPB69ZB?asin=B0CRPB69ZB&revisionId=c3c8aae2&for mat=1&depth=1

Sekten är för rolig! och Nixter har lurat in er IGEN!! #VarÄrFrankfurtServern blir nu #EpsteinsLillaSvartaAnteckningsbok..
Citera
2025-02-27, 21:22
Medlem
5549s avatar
Citat:
Om det hade varit så att säg Trump funnits med, varför hade då inte Biden släppt listan? Tänk efter lite.
Jag har fortfarande inte sett någon lista. Har du länk?
Citera
2025-02-27, 21:24
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
Jag har sett fråga fleeeera gånger, ingen har kunnat/velat svara

Vad menar du jag förstår inte vad du skriver?

Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Jag har fortfarande inte sett någon lista. Har du länk?

Har jag skrivit att jag sitter på listan eller?
Citera
2025-02-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Trump är väl på listan om dom inte döljer det.

Varför tror du att ni trumpister som var 250 st vid tiden för valet numera bara är typ 10 st kvar här på forumet.
Din sekt är nästan försvunnen och detsamma kommer att hända i USA när folk ser viken oduglig pajas dom fått.

Ordsallad puppet Kamala och Tampong Tim hade varit bättre menar du? Har du redan glömt bort dessa clowner eller vet du inget om dom pga media försökt skydda dom som gått det går. Föreställ dig Kamala talar ordsallad eller Waltz inför EU som JD gjorde. Media hade ev fått försöka Ai genera dessa 2 idioter efteråt.
Jämför pressekreterarn nu med dom 2 clownera Biden hade som inte kunde svara ordentligt och som ljög rakt i ansiktet på journalisterna. Jaså du vet inget pga media aldrig visat något om varken Bidens eller Trumps nuvarande.
Citera
2025-02-27, 21:25
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Vad menar du jag förstår inte vad du skriver?

du skrev: Om det hade varit så att säg Trump funnits med, varför hade då inte Biden släppt listan? Tänk efter lite.
Och jag svarade vad jag svarade?
Citera
2025-02-27, 21:31
Medlem
0rganets avatar
Pam Blondi (Donalds Justitieminister), är sur på invandraren Kash Patel (Donalds chef för FBI) för att han undanhåller information för Blondie...
Källa:
"#BREAKING #USA U.S. Attorney General Pam Bondi has claimed that the Federal Bureau of Investigation, led by Director Kash Patel, is withholding critical documents related to Jeffrey Epstein from the U.S. Department of Justice."
https://x.com/NationalIndNews/status/1895205471008759890

Men Blondie hade ju denna redan för 5-6 dagar sedan enligt Nixter...

Kompetensen flödar just nu i USA och visar alla hur man gör MAGA...

påminner om när Donald ville köra upp en lampa i röven på alla för att behandla Covid!

Senast redigerad av 0rganet 2025-02-27 kl. 21:33.
Citera
2025-02-27, 21:31
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursäkta, jag bara undrade.

Jag fick nämligen precis den frågan någon sida tillbaka, och jag kan som sagt inte svara på hur han tänker eller ens vem som har haft tillgång till denna "lista". Nu är den släppt (Phase 1, fortsättning följer!), och då kanske man vill ta del av denna utan att lyssna på politiska kommentatorers dravel.

Jag skiter väl förövrigt i Joe Biden. Jag är varken amerikan eller spenderar någon tid på såpoperan truth social. Nu är ju Trump president. Igen.
Citera
2025-02-27, 21:33
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
Ordsallad puppet Kamala och Tampong Tim hade varit bättre menar du? Har du redan glömt bort dessa clowner eller vet du inget om dom pga media försökt skydda dom som gått det går. Föreställ dig Kamala talar ordsallad eller Waltz inför EU som JD gjorde. Media hade ev fått försöka Ai genera dessa 2 idioter efteråt.
Jämför pressekreterarn nu med dom 2 clownera Biden hade som inte kunde svara ordentligt och som ljög rakt i ansiktet på journalisterna. Jaså du vet inget pga media aldrig visat något om varken Bidens eller Trumps nuvarande.
Kamala var kanske demokraternas sämsta kandidat på 40 år men bättre än Trump alla dagar.
Vi får se hur trump klarar sig i valet 2026 om han inte tänkt sig ställa in det?
Citera
2025-02-27, 21:33
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Står det "Epstein files phase 1"?

Varför göra en cirkus av det här, med unga kristna influencers med MAGA-kepsar som tilldelas en dossier att diskutera på sina youtubekanaler?

Kan man inte bara ladda upp en torrent på någon .gov eller kanske kalla till presskonferens med FBI? Det är som vanligt svårt att ta dessa människor på allvar.

Släpper man allt samtidigt så blir det för mycket.
Någon måste regissera spektaklet.
Det skulle bli för mycket information att hantera för enskilda individer.
Citera
2025-02-27, 21:34
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Vad jag förstått så skall den där listan handla om personer som åkt med Epsteins privatplan och som umgåtts med honom.
Så varför skulle Trump inte stå med när dom var vänner och när Trump tyckte att han var ”terrific guy”? Tänk efter lite.
Citera
2025-02-27, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Donald SvampKuk# måste sparka hela ledningen för FBI NU!

Detta är ju en skandal! De avslöjar saker som redan finns på Amazon för 5$ och släpptes redan januari 2024..
https://www.amazon.com/Jeffrey-Epstein-Court-Documents-Release-ebook/dp/B0CRPB69ZB?asin=B0CRPB69ZB&revisionId=c3c8aae2&for mat=1&depth=1

Sekten är för rolig! och Nixter har lurat in er IGEN!! #VarÄrFrankfurtServern blir nu #EpsteinsLillaSvartaAnteckningsbok..
Vad får du ut av att trolla och spamma nonsens? Vi får väl invänta listan som alla andra? Du förpestar tråden med din skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in