2025-02-26, 20:55
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Konflikter är Amanda bra på att starta men det känns djupt orättvist att hon får komma tillbaka, hon har ju hunnit vara "ute" och äta upp sig.

Så jäkla dåligt, har man åkt ut så har man. Får se om man orkar kolla mer.
2025-02-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av natalih
Ska bli så jäkla spännande att se hur Amanda-Alida-Micke situationen kommer utspela sig. Bara jag som tycker att hela den där situationen är så konstig på alla plan?

Hela det triangeldramat är så konstigt klippt från produktionen. Man väljer ha med vissa bitar men inte tillräckligt mycket för att man ska förstå, utan man ska gissa till sig.
2025-02-26, 22:05
Medlem
langtranggangs avatar
Vad de ska klena och kladda med varandra på torpet då! Krama, gråta och upprepa var femte sekund hur mkt de saknat Amanda.
Och hon går bara runt i sina fula cykelbyxor och säger ”shit asså” åt precis allting.
2025-02-26, 23:00
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langtranggang
Vad de ska klena och kladda med varandra på torpet då! Krama, gråta och upprepa var femte sekund hur mkt de saknat Amanda.
Och hon går bara runt i sina fula cykelbyxor och säger ”shit asså” åt precis allting.

Kameltåns ordförråd är klent.
2025-02-27, 00:38
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
"Och en sak skall du ha djävligt klart för dig, grabben, min moral är mycket gammal!"

Citat av rövaren / författaren, Lasse Strömstedt som även la de bevingade orden, - " om jag ska ha cancer, så inte faan ska jag betala för det " (apropå att röka cigaretter)
2025-02-27, 01:22
Medlem
Det blir bra detta.
2025-02-27, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Hela det triangeldramat är så konstigt klippt från produktionen. Man väljer ha med vissa bitar men inte tillräckligt mycket för att man ska förstå, utan man ska gissa till sig.
Håller med! Så frustrerande
2025-02-27, 12:31
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Knullar de i storbondestugan?

Alida förnekar det:

Citat:
”Jag skulle aldrig göra något sexuellt i tv och speciellt inte på farmen när man inte har duschat på (5-6 veckor) som vi hade varit där då. Haha.”

Hänt har sökt Mikael Andersson som avböjer att kommentera händelsen.

https://www.hant.se/noje/det-hande-under-alida-och-mickes-natter-i-farmen-2025/10699511

Men klart de pippade. "Jag skulle aldrig göra något sexuellt i tv" Det är ju inget som visas i vilket fall som helst, då detta varken är Paradise Hotel eller Big Brother. Då är det ju inte i tv. Så hon "kommer undan" med att förneka det då.
Senast redigerad av Pillenfille 2025-02-27 kl. 12:37.
2025-02-27, 15:31
Medlem
Jag såg något klipp på Facebook där Robban och Amanda satt och snackade i en podd eller någon slags studio, det var mycket garv och båda såg både fräscha och vältrimmade ut.
Robban sa dessutom något som jag tror var "det här ska inte någon skvallertidning få".
Han verkade både skärpt och sansad.
2025-02-27, 16:05
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Amanda påstår att "dom hade en relation" efter Farmen men hur långt är ett snöre - det säger väl ingenting, och eftersom Micke inte kommenterat detta öht betydde det nog mer för Amanda än det gjorde för honom. Det skulle matcha hennes beteende i Farmen väl; att snickesnacka ihop en massa bullshit bakom ryggen för att samla poäng och bli sedd.

Hon har inte en chans mot Alida och det blir pinsamt tydligt hur desperat och frustrerad hon är. När försvinner babyhullet från fittan, är det nån som vet hahaha
2025-02-27, 16:36
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Av hänsyn till de som inte sett programmet så diskuterades detta med spoilertaggar flera timmar före ditt ”avslöjande”. Ok?
Är du tillförordnad trådpolis eller? Måste vara jobbigt värre för dej om du känner att du måste påpeka inlägg här du tycker är felaktiga. Chilla lite nu. Tänk på blodtrycket.
2025-02-27, 17:01
Medlem
Bakarettans avatar
Vad ska man tycka om Jesper egentligen. Han får väldigt mycket tv-tid.
Är han verkligen så sprudlande HELA tiden?
Tror det lurar en lite djävul bakom fasaden där.
Micke & hans evinnerliga tjat om "pakten" är patetiskt.
Har han och Alida legat? Tja, det lär vi aldrig nånsin få reda på. Alida höll jag på i början. Gör inte det längre. Kan man tillbringa nätterna tillsammans med en så genomrutten besserwisser som Micke så förtjänar man inte att ta hem vinsten.
Blir kul att se minen på Norra B:s deltagare på tinget när Amanda kliver in istället för Robban.
Marica borde tagga ner. Hon är inte 25 längre. Adam är klurigare än vad man tror. Andreas har sålt sej billigt.
Amanda har ett gott hjärta men blir nog utnyttjad.
Sophia är en värdig vinnare.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in