Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-26, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Fordi KØS var sjalu og ville vite om forholdet hennes til Jonas. Den ble tatt før Jonas ble drept.

Ikke sant, var det jeg tenkte. Rimelig ustabil type.. Tenk å ha så store mindreverdighetskomplekser og være så sjalu..
Citera
2025-02-26, 16:56
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Htdy
Ikke sant, var det jeg tenkte. Rimelig ustabil type.. Tenk å ha så store mindreverdighetskomplekser og være så sjalu..

Nettopp, og jeg håper dette blir belyst og fordømt kraftig i retten.
Citera
2025-02-26, 17:00
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Dette er et veldig godt poeng, og jeg tror ikke mye på at planen var å skade.

Et annet poeng er det at KV må ha kjørt forbi Jonas sin bil, med Jonas død eller døende inni.
Citera
2025-02-26, 17:10
Medlem
Citat:
Nettopp, og jeg håper dette blir belyst og fordømt kraftig i retten.

Enig! De kan jo ikke "la det gå". Han er jo åpenbart farlig og ustabil.
Citera
2025-02-26, 21:26
Medlem
Fan, for et motbydelig avskum denne gjerningsmannen og de folka rundt. Håper han får 21-års sikringsdom.
Citera
2025-02-26, 22:26
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Et annet poeng er det at KV må ha kjørt forbi Jonas sin bil, med Jonas død eller døende inni.

Han hevder at han ikke så på bilen eller Jonas fordi det var så trangt å få sin egen bil forbi.

Jeg gjetter på at KØS bevisst valgte å sende KV fordi Jonas mest sannsynlig ville gå til motangrep, og
dermed gi KV et påskudd til å "forsvare seg" med pistolen, dermed ville historien om skademotivet
være lettere å argumentere for hvis de ble tatt.

Hvis KØS virkelig ønsket å skade Jonas, ikke drepe, kunne han selv ligget gjemt og gjort
jobben selv. Han er jo en muskelbunt, ser det ut til. Evt. kunne han leid noen andre muskelbunter.
Nok av dem på indre Østlandet.
Citera
2025-02-27, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleJohan
Fan, for et motbydelig avskum denne gjerningsmannen og de folka rundt. Håper han får 21-års sikringsdom.

Så enig! Blir kvalm av hele saken og hjertet mitt blør for Jonas og hans familie og venner.
Citera
2025-02-27, 11:53
Medlem
De gjorde alt det her mot Jonas, uten at han visste hvem som stod bak. Og når han går til politiet med det, så blir han plutselig en "tyster". De folka her er så mongolide at det er vanskelig å forstå.

– Jeg sier til N.N. (Rena-mannen, journ.anm.): Det er en kar som har tystet, og vi ønsker at han skal få juling, sier Noresund-mannen om møtet og tilbød han 35.000 kroner.

Hvis noen ukjente banker opp samboeren til KØS og hun ringer politiet - er hun da også en "tyster"?

Han fortjener forvaring resten av livet.
Citera
2025-02-27, 11:56
Medlem
Det er vanskelig å se for seg at KØS uavhengig av hva han blir dømt for kommer til å slippe ut av fengsel på veldig lenge. Det blir spennende å høre hva de sakkyndige har kommet frem til. Han må jo bli dømt til forvaring uansett når man ser på hva han har gjort. På bakgrunn av sjalusi og at samboeren hans hadde et kort forhold til JH. Det er jo helt sinnsykt..
Citera
2025-02-27, 13:52
Medlem
" løgndetektortest, hvor hun måtte svare om forholdet med Jonas". Hvor syk går det ann og bli? Noe som har skjedd før de begynte i lag. Han der er virkelig syk.
Citera
2025-02-27, 18:13
Medlem
Hvilken Avhørt episode er KØS intervjuet?
Citera
2025-02-27, 18:25
Medlem
Episode 8

Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Hvilken Avhørt episode er KØS intervjuet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in