2025-02-27, 15:27
Medlem
klengass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus144
Länk? hittar inte
Skrolla långt ner på sidan.
https://www.nt.se/nyheter/norrkoping...nande/r04d6pkl
Citera
2025-02-27, 15:50
Medlem
RobertoSavianos avatar
Att man häktar honom som skäligen misstänkt för mord, men på sannolika skäl för gravfridsbrott och människorov betyder med största sannolikhet att man konstaterat att dels:

1. Hon är död och man har hittat spår av det som får dem att fastställa att ett mord begåtts

2. AG har hanterat kroppen efter att hon har avlidit och man har tekniska bevis för det

3. Man har bekräftat att han har varit inblandat i människorovet av henne och klara bevis för det

Det betyder också att:

Man har klarlagt att någon av de tre (?) misstänkta har mördat henne, var brottet skett, när det skett, men man har ännu inte bevis på vem som gjort det (AG, NG eller PG) och man har heller inte fått ett erkännande från nån av dem

Nu omhäktas han för att de ska ges tid att bearbeta dessa 3 personer för att fastställa vem som bragde henne om livet och vad som faktiskt hände när det hände.

Antar att NG kommer sjunga ut och det kommer nog bli löst och klarlagt innan rättegång.
Citera
2025-02-27, 15:53
Medlem
Han är sexig, Anton menar jag.
Citera
2025-02-27, 16:03
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattugglan18
Han är sexig, Anton menar jag.

Kvinnomisshandlare är det osexigaste som finns. Att han dessutom misshandlar oskyldiga djur är om något ännu osexigare.

Han är dessutom pundare och åker runt och slangar bensin.

Tänder du på low lifes som förtjänar avrättning eller?
Citera
2025-02-27, 16:10
Medlem
Sekretess D.
En person som går under sekretess anhölls under onsdagen. Personens inblandning är ännu okänt.
Citera
2025-02-27, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klengas
A Nu häktad för mord.
https://www.expressen.se/nyheter/exp...e-c26447d88606
Märkligt att han häktades för mord då det inte finns någon kropp. Minns ett fall, där en man försvann. Man hittade hans blod i GMs bil så pass mkt att han antogs vara avliden. Men eftersom det inte fanns någon kropp för att fastställa en dödsorsak för så åtalades han endast för människorov och gravfridsbrott och kom billigt undan.
Citera
2025-02-27, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Att man häktar honom som skäligen misstänkt för mord, men på sannolika skäl för gravfridsbrott och människorov betyder med största sannolikhet att man konstaterat att dels:

1. Hon är död och man har hittat spår av det som får dem att fastställa att ett mord begåtts

2. AG har hanterat kroppen efter att hon har avlidit och man har tekniska bevis för det

3. Man har bekräftat att han har varit inblandat i människorovet av henne och klara bevis för det

Det betyder också att:

Man har klarlagt att någon av de tre (?) misstänkta har mördat henne, var brottet skett, när det skett, men man har ännu inte bevis på vem som gjort det (AG, NG eller PG) och man har heller inte fått ett erkännande från nån av dem

Nu omhäktas han för att de ska ges tid att bearbeta dessa 3 personer för att fastställa vem som bragde henne om livet och vad som faktiskt hände när det hände.

Antar att NG kommer sjunga ut och det kommer nog bli löst och klarlagt innan rättegång.
Jag tror inte man har fastställt att dom mördat henne då det inte finns en kropp att utföra obduktion på och fastställa dödsorsak
Däremot tror jag att man ksn utgå ifrån att dom.mördat henne
Citera
2025-02-27, 16:35
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardag33
Sekretess D.
En person som går under sekretess anhölls under onsdagen. Personens inblandning är ännu okänt.

Vem kan det vara....
Citera
2025-02-27, 16:40
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardag33
Sekretess D.
Alltid sekretess innan häktning.
Citera
2025-02-27, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Verkar finnas bild på mgm i tråden?
Kan nån länka?

Så ser han ut. Som det sägs i forumet, han är halv thai-svensk
https://postimg.cc/vgs1nRDP
Citera
2025-02-27, 17:45
Medlem
Är detta ”Emmasnusk” som är camgirl på cam4 tillsammans med en mycket äldre kille ?
Citera
2025-02-27, 18:13
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Jag tror inte man har fastställt att dom mördat henne då det inte finns en kropp att utföra obduktion på och fastställa dödsorsak
Däremot tror jag att man ksn utgå ifrån att dom.mördat henne

Jag tror man har hittat kropp eller kroppsdelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in