2025-02-27, 14:42
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det är det rimligen. Underhållet!

Ja! Där har vi det nog! Känns mer
troligt än att det skulle ha med rumsgrannen och stöldgods att göra.
Citera
2025-02-27, 14:44
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Du är inte pantad!

Jo litegrann 🙃

Men tror att det handlar om underhållet.
Hon ska väl också betala det månadsvis nu?? Förutom det hon redan är skyldig?

Undrar om hon gör?
Citera
2025-02-27, 14:54
Medlem
Tycker så otroligt synd om hennes barn. Vilken tragedi.

Jag måste skaffa TikTok känner jag. Vad heter hon där och tänkte passa på att följa den där JoJo. Tar gärna hennes namn där också tack.
Citera
2025-02-27, 15:08
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Det tänkte jag inte ens på. Hon är ju så borta i knoppen att hon kan tro att hon kan klara av att snatta sina kjolar och grejer, för små byxor och sånt.

Det mesta tror jag hon shoppar för sin dryga miljon, men vem vet omfattningen egentligen.. Grejerna hon fick av rumskompisen är garanterat stulet iallafall. Men kommentaren igår var konstig..Hon sa att han hjälpte henne klippa etiketter för sånt kunde han minsann. Hon erkände mer eller mindre att han hade något bra sätt i sin ryggsäck.
Med tanke på hur snål hon kan vara så kanske hon skickat ut rumskompisen som "shoppar" åt henne lite billigare så att säga. Sådana typer erbjuder oftast den servicen.

Och hon sa att polisen sökt henne för ett förhör. Det görs inga förhör vid en vanligt delgivning. Så det kan vi nog släppa. Detta är ett brott som begåtts. Sedan om hon är vittne, misstänkt (stöld/häleri) det vetetusan...
Citera
2025-02-27, 15:09
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ja det är det rimligen. Underhållet!

Njä jag tror inte det. Polisen förhör en inte då. De hade sökt henne för ett förhör.
Citera
2025-02-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det mesta tror jag hon shoppar för sin dryga miljon, men vem vet omfattningen egentligen.. Grejerna hon fick av rumskompisen är garanterat stulet iallafall. Men kommentaren igår var konstig..Hon sa att han hjälpte henne klippa etiketter för sånt kunde han minsann. Hon erkände mer eller mindre att han hade något bra sätt i sin ryggsäck.
Med tanke på hur snål hon kan vara så kanske hon skickat ut rumskompisen som "shoppar" åt henne lite billigare så att säga. Sådana typer erbjuder oftast den servicen.

Och hon sa att polisen sökt henne för ett förhör. Det görs inga förhör vid en vanligt delgivning. Så det kan vi nog släppa. Detta är ett brott som begåtts. Sedan om hon är vittne, misstänkt (stöld/häleri) det vetetusan...

Verkar som att hon är medveten om att hon begått något fuffens, annars skulle hon väl vars nyfiken ringa Polisen och fråga vad det gäller, det hade jag gjort på studs? Sedan kanske hon inte minns allt hon gör på fyllan och därför inte vågar kontakta Polisen, utan stoppar huvudet i sanden i vanlig ordning. Kan det gs med blåtiran att göra, något slagsmål ändå? 🤔
Citera
2025-02-27, 15:18
Medlem
Citat:

Jag reagerade också på detta. Han har verktyg i väskan. Är ute om nätterna, van att klippa etiketter. Sammantaget verkar han helskum
Citera
2025-02-27, 15:18
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Njä jag tror inte det. Polisen förhör en inte då. De hade sökt henne för ett förhör.

Aha, ok.. Inte sett så bara antog att det handlade om underhållet/ handräckning.

F.ö undrar jag vad det är för ett hostel hon bor på. Verkar inte vara så nogräknade med vilka de släpper in? Åtminstone inte under lågsäsong.
Och tycks inte ha nolltolerans för supande i våningssängarna, som de flesta andra vandrarhem har.

Väl därför som hon gjort sig ” permanent boende”. Supa, härja mitt i Smeten?
Citera
2025-02-27, 15:23
Medlem
vonDys avatar
Kollar man recensionerna om detta vandrarhem, verkar det bara smutsigt, illaluktande i någon källare utan fönster.
Dessutom tillhåll för ljusskygga personer.

Så passar väl Pia Piss som hand i handske?
Citera
2025-02-27, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Aha, ok.. Inte sett så bara antog att det handlade om underhållet/ handräckning.

F.ö undrar jag vad det är för ett hostel hon bor på. Verkar inte vara så nogräknade med vilka de släpper in? Åtminstone inte under lågsäsong.
Och tycks inte ha nolltolerans för supande i våningssängarna, som de flesta andra vandrarhem har.

Väl därför som hon gjort sig ” permanent boende”. Supa, härja mitt i Smeten?

De är nog rätt beroende av att inte ha folktomt stor del av året

Pia sa i en live att de flesta på hennes Hostels har varit 40-50 år och äldre. Låter märkligt, måste ju vara en hel del uteliggare, för när min dotter på sommaren var på Hostel så var det endast ungdomar där och det var även då dålig koll, för det var tydligen brutalt livat. Där ligger nog Pia i lä när 20-åringarna börjar ramla in, tanten får skaffa öronproppar.
Citera
2025-02-27, 15:31
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ibland ser man ju snubbar som skickar hjärtan eller skriver "Behöver du bostad" eller typ "jag gillar dig jättemycket". Har dock aldrig sett att hon svarar dem i inlägg, men hon kanske skickar DM. Men känns ju som att Tinder skulle vara vettigare. Eller en renodlad dejtingsajt. Som du skriver handlar nog mycket om att hon får en kick när tjejer skriver att hon är cool och snygg, då kan hon sitta/ligga och mysa över komplimangerna och tänka att folk är så avundsjuka och då känns tillvaron mer acceptabel.

Konstigt ändå att Gräddis inte fick napp igår, hon som var så himla fräsig 😉

Nej jag har inte heller sett henne svara gubbarna i hennes kommentarer. Det har varit en "Uffe" som kommenterade på nästan varje video ett tag och frågade varför hon aldrig hör av sig till honom men han verkar ha lagt ner nu. Kanske har de tagit det vidare i DM?

Hehe hon verkar så besatt av sin rumskamrat nu för tiden så hon kanske hoppades på att få kliva på där efter krogen.😂
Citera
2025-02-27, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, idag så blir det flytande lunch igen för Gräddis. Hon är uppenbart helt inne i någon extrem förnekelse. Det är bara kläder och vin som gäller. Uppenbart så drar hon in på näringsrik mat för att kunna hålla figuren fastän hon hinkar vin. Två par vinglas till lunch eller hur mycket hon nu häver i sig, blir väl bara 100 kalorier.

Hon verkar tro att det enda män bryr sig om är en smal kropp i fräsiga plagg, det är tydligen extremt tajta byxor som gäller nu. Att hon ser helt grå/gulaktig ut i det rynkiga ansiktet och att håret är glanslöst och risigt tror hon inte signalerar grav ohälsa, men hur attraktivt är det? Och snart börjar inre organ att kollapsa. Jösses

Hon käkar säkert inte ens vitaminer för att stödja kroppen när hon nu praktiserar svält.
När dagen kommer hon själv inser hur mycket gift som hennes inre organ fått ta emot genom åren och att hon är gul/grå och alkoholrynkor i plytet och darrar osv osv så kommer det att komma en sån arg giftig TikTok video där allt är hatarnas fel för att vi inte har påtalat något om detta och att vi med ond illvilja bara sett på och inte gjort ett dugg för att få henne att komma till insikt!! Det är inte en fråga om utan om när den videon kommer och även när miljonen är slut så kommer en likadan giftig arg video från henne!!! En vidrig satkärring är hon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in