2025-02-27, 13:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GulMardek
Det viktiga är att få stopp på hat mot minoriteter eller hur? Och det vill alla föräldrar. Därför är det bra att hatare åtalas och förhoppningsvis fälls.
Det beror väl ytterst på vad det handlar om, eller hur?
Jag som medborgare ska i ett demokrstiskt land med åsikts/yttrandrfrihet kunna tala om vad jag tycker om ex.vis våld, mord, krig, sexualförbrytare mm.

Om jag anser att en mansperson som klär ut sig till kvinna p.g.av något behov av detta officiellt på ex.vis ett bibliotek, har jag min fulla rätt att uttrycka min åsikt där jag varken kan acceptera eller tycka det är normalt beteende.
Varför ska små barn behöva införlivas i detta?? Vad fyller det för mervärde?
Senast redigerad av flashbackstasi 2025-02-27 kl. 13:50. Anledning: stavfel
Citera
2025-02-27, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Nej. Då har du helt och hållet fått konceptet yttrandefrihet om bakfoten. Du tänker alltså att man kan gå runt och hota folk och förvänta sig att det ska vara accepterat? Jag tror nog polisen vill ta några ord med dig. Yttrandefrihet betyder inte att du kan säga exakt vad du vill till andra människor. Du har ingen rätt till att kränka och hota andra bara för att du har yttrandefrihet. De lagar som reglerar yttrandefriheten finns till för att skydda människor från folk som du som inte förstår konceptet

Du är bög. Jag hatar bögar.
Citera
2025-02-27, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Du är bög. Jag hatar bögar.
Tyvärr har du fel. Jag behöver inte vara homosexuell för att acceptera att andra inte fungerar precis som jag. Din hjärna kanske slutade utvecklas i årskurs 8?
Citera
2025-02-27, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Tyvärr har du fel. Jag behöver inte vara homosexuell för att acceptera att andra inte fungerar precis som jag. Din hjärna kanske slutade utvecklas i årskurs 8?

Tror du att du är lite bättre än alla andra? Jag hatar såna också. Fattar du??
Citera
2025-02-27, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Tror du att du är lite bättre än alla andra? Jag hatar såna också. Fattar du??

Lol. Ser bara ner på vuxna människor som beter sig som högstadiemobbare. Väx upp
Citera
2025-02-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Får man inte tycka att bögerier är äckligt längre?

Vad är det för sjuk värld vi lever i? Jag finner bögerier som motbjudande. Det är en naturlig instinkt jag har. Skulle en bög göra närmanden mot mig hade han fått en smäll på käften.
Grattis, du är homosexuell. Enbart homosexuella smygbögar som brottas med inre homofobi bryr sig om andra bögar. Riktiga män som är säkra i sin straighta läggning har inget emot bögar och blir inte osäkra som du blir om en bög nuddar vid en.

Vetenskaplig forskning tyder på detta. Homofoberna blev väldigt upphetsade av gayporr när man gjorde studier på grupperna straighta, gay eller homofober.

Alla bögar jag lärt känna har varit mer stabila och vettiga än sorgliga homofober som brottas med sin egna läggning och tar ut det på andra. Sök hjälp & väx upp, hur orkar ni hålla på med sådant fjanteri? Muppar är vad ni är. Inga riktiga män. Vi kvinnor vill inte ha sådana osäkra homofober till tölpar.
Senast redigerad av EpicUsername 2025-02-27 kl. 14:36.
Citera
2025-02-27, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Det beror väl ytterst på vad det handlar om, eller hur?
Jag som medborgare ska i ett demokrstiskt land med åsikts/yttrandrfrihet kunna tala om vad jag tycker om ex.vis våld, mord, krig, sexualförbrytare mm.

Om jag anser att en mansperson som klär ut sig till kvinna p.g.av något behov av detta officiellt på ex.vis ett bibliotek, har jag min fulla rätt att uttrycka min åsikt där jag varken kan acceptera eller tycka det är normalt beteende.
Varför ska små barn behöva införlivas i detta?? Vad fyller det för mervärde?

Du kan tycka vad du vill nazist men öppnar du truten om det offentligt så täpper vi till din trut med rättsliga medel. Ert hat är icke-önskvärt.

Har du inte förstått det nu när hatare åker dit på åtal så lär du får lära dig via rätten. Inte för inte kallas det den hårda skolan, och den är du väl bekant med sedan tidigare?
Citera
2025-02-27, 15:34
Avstängd
Citat:
Nej det är kärlek och frihet, du borde prova på att vara lite mer öppen och nyfiken istället för sådär trångsynt och hatisk som du är. De här transorna/dragdrottningarna har rätt att läsa för barn, och ja lite kel och smek dem emellan skadar inte heller. Bara att blunda och sjunga en fin sång för sig själv om man inte tycker om det. Kärlek har aldrig skadat någon, men hat det vet vi vad det resulterar i.

Nu får vi snart en dom här, så ska det väl täppa till truten på folk som hatar trans/drag och varma (heta t o m) sagostunder.
Din djälva pajas!!

Du skriver:
-"Lite kel och smek skadar inte"...och "varma sagostunder"..

Du är så felknullad så att du inte begriper att det är DU som skapar rasismen!!!
Citera
2025-02-27, 16:09
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Det viktiga är att få stopp på hat mot minoriteter eller hur? Och det vill alla föräldrar. Därför är det bra att hatare åtalas och förhoppningsvis fälls.

Men barn är ju försvarslösa.. är det ok att dom blir utsatta för sexuella övergrepp från smygrunkande pervon i smink och klänningar?
Du verkar tycka det..

Men fullvuxna karlar utspökade i smink och löjliga klänningar kan nog försvara sej själva tycker jag. Och dom är knappast en minoritet man behöver försvara..
Citera
2025-02-27, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Din djälva pajas!!

Du skriver:
-"Lite kel och smek skadar inte"...och "varma sagostunder"..

Du är så felknullad så att du inte begriper att det är DU som skapar rasismen!!!

Tack och lov så börjar samhället äntligen att vakna upp och reagera på hatet. Nu blir det åtal av som kommer att täppa till truten på alla trans och draghatare. Vi ses i rätten hatare!

Och nej lite kel, smek och lite mjuk oskyldig onani skadar inte, låt de fina varma sagostunderna vara du trångsynte. Barnen tycker om det, vem är du att förbjuda det? Vi ses i rätten!

Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Men barn är ju försvarslösa.. är det ok att dom blir utsatta för sexuella övergrepp från smygrunkande pervon i smink och klänningar?
Du verkar tycka det..

Men fullvuxna karlar utspökade i smink och löjliga klänningar kan nog försvara sej själva tycker jag. Och dom är knappast en minoritet man behöver försvara..

Ta det med rätten som kommer att täppa till truten på er trångsynta trans och draghatare istället. Lite kel, smek och oskyldig mjuk onani har aldrig skadat någon. Fullvuxna poliser kommer att arrestera er och domstolar kommer att döma er.
Citera
2025-02-27, 16:42
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Tack och lov så börjar samhället äntligen att vakna upp och reagera på hatet. Nu blir det åtal av som kommer att täppa till truten på alla trans och draghatare. Vi ses i rätten hatare!

Och nej lite kel, smek och lite mjuk oskyldig onani skadar inte, låt de fina varma sagostunderna vara du trångsynte. Barnen tycker om det, vem är du att förbjuda det? Vi ses i rätten!

Ta det med rätten som kommer att täppa till truten på er trångsynta trans och draghatare istället. Lite kel, smek och oskyldig mjuk onani har aldrig skadat någon. Fullvuxna poliser kommer att arrestera er och domstolar kommer att döma er.

Om det är emot någons vilja kan det skada någon och då är det ett övergrepp som är brottsligt.
Citera
2025-02-27, 16:42
Medlem
Citat:

Jag tycker folk ska få säga vad de tycker, det är yttrandefrihet.

Varför åker du och resten av homopedofillobbyn inte till Rinkeby och demonstrerar med era regnsbågsflaggar? Säg åt Rinkebyborna på skarpen att de minsann ska låta sina barn läsa "En flicka med snopp" "En kille med vagina" eller vad dessa barnböcker nu heter.

Om 1% av etniska svenskar inte gillar hbtqip så låt dem göra det.
Senast redigerad av Josseskristus 2025-02-27 kl. 16:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in