2025-02-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aymjem
Tack så jättemycket för att du tog dig tid att beskriva hur det kan gå till. Ville inte gå på vad man sett på TV eller läser på nätet, de har en tendens att vara lite överdrivna 🙂

Tror mest det handlar om att stoppa importen, kratom kommer försvinna ur samhället jävligt fort efter klassning. Efter 11e är det inget "problem" längre. Och förmodligen skulle de säkert vänta ett tag också när folk tror det är grönt ljus att förvara hemma, men ingen aning hur det går till. Iom att det har varit lagligt och folk också gör tvål på skiten så är det nog försäljarna de i första hand kollar så allt är borta
Citera
2025-02-27, 12:57
Medlem
Hoppas någon driftig levrantör skrapar fram pulver av akuamma, inte frön för de är hårdare än diamanter.
Citera
2025-02-27, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Någon som vet någon sida med ruggigt starkt kratom att dra en sista beställning från?

Redan stashat ett par kg av mitt ordinare från SS men är sugen på att köra en sista liten påse av extraordinär potens innan det är försent. Får gärna vara med onaturligt hög halt av mitragyna. Köpte i slutet av sommaren en påse "Ultra premium kratom" (Lol) från Upgrade natural som tog mig på sängen, dock höll inte nästa batch i närheten av samma kvalitet, men gärna nåt åt det hållet.

Skiter i om det är spetsat med extrakt.

Hört att holländska sidor ska vara bra, någon rekommendation?

Ingen? Börjar bli knappt om tid
Citera
2025-02-27, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Mina levervärden är dock fullständigt opåverkade, så om man har en i grunden frisk lever tror jag inte på att det är skadligt, inte på det sättet och inte heller på något annat sätt.
Som nån skrev - de har lyckats narkotikaklassa något som inte är narkotika. Fullständigt häpnadsväckande.

Samma här, vissa av dem har till och med blivit bättre.

Då har jag missbrukat stora mängder kratom dagligen sen 2021.
Senast redigerad av jeffreythugga 2025-02-27 kl. 16:38.
Citera
2025-02-27, 16:44
Medlem
Men om vi säger att man har 500 G hemma elr 1 kilo vad blir straffet? Är det en bra bit in i normalgraden då elr?
Citera
2025-02-27, 16:50
Medlem
kyzyls avatar
tror ni verkligen polisen kommer ödsla resurser på att gå igenom och göra husis på folk som beställt? kommer de gå efter ostraffade svennebananer?
börjar ångra att jag beställde lite mer nu när det blev olagligt.
har sammalagt typ 1,5 kg hemma
Citera
2025-02-27, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Ingen? Börjar bli knappt om tid

Ingen idé, oavsett vad du beställer nu så är risken stor att du får skit. Butikerna har ingen anledning att vara lojala längre.
Citera
2025-02-27, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kyzyl
tror ni verkligen polisen kommer ödsla resurser på att gå igenom och göra husis på folk som beställt? kommer de gå efter ostraffade svennebananer?
börjar ångra att jag beställde lite mer nu när det blev olagligt.
har sammalagt typ 1,5 kg hemma

Om du går igenom de 20 senaste sidorna i den här tråden så ser du att din fråga redan spekulerats kring, vi kommer inte längre än så tyvärr.
Citera
2025-02-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Ingen idé, oavsett vad du beställer nu så är risken stor att du får skit. Butikerna har ingen anledning att vara lojala längre.
De som saluför de två alternativen, Javanica och det andra (minns inte namnet) borde ha någon liten anledning att vara lojala?
Men visst. Har alltid fått hem i brevlådan - nu fick jag masa mig iväg till utlämningsställe, till min stora förargelse.
Citera
2025-02-27, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
De som saluför de två alternativen, Javanica och det andra (minns inte namnet) borde ha någon liten anledning att vara lojala?

Javanica och Hirasuta kommer inte att bli någon hit, dessa må vara besläktade med kratom men de är något helt annat och jag tror många som testar lär bli besvikna, SS och KE har tur om de ens lyckas behålla 5% av sina kunder om man inte lyckas komma fram med något annat.
Citera
2025-02-27, 23:05
Medlem
Citat:

Var mest sugen på utländska sidor, typ tjeckiska brukar väl ha ruskigt potenta saker.
Citera
2025-02-28, 00:50
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Javanica och Hirasuta kommer inte att bli någon hit, dessa må vara besläktade med kratom men de är något helt annat och jag tror många som testar lär bli besvikna, SS och KE har tur om de ens lyckas behålla 5% av sina kunder om man inte lyckas komma fram med något annat.
Så vitt jag vet så är det väl lite oklart hur farmakologin ser ut hos javanica? Jag läste någonstans att det kanske binder till mu opioid receptorer, men som sagt det här inte studerats tillräckligt. Eller har du testat dessa kompis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in