2025-02-27, 04:19
Medlem
acid marias avatar
Enligt Rep. Anna Paulina Luna kommer vissa av Epstein-dokumenten förhoppningsvis att släppas imorgon.

"En stor seger inte bara för vår arbetsgrupp och Kongressen, utan för hela landet. Ett stort beröm till Bondi, Trump och alla som hjälpte till att göra detta möjligt."

Om jag vore Trump skulle jag nog välja att behålla viss information för att kunna använda vid behov.
Senast redigerad av acid maria 2025-02-27 kl. 04:34.
Citera
2025-02-27, 06:52
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Enligt Rep. Anna Paulina Luna kommer vissa av Epstein-dokumenten förhoppningsvis att släppas imorgon.

"En stor seger inte bara för vår arbetsgrupp och Kongressen, utan för hela landet. Ett stort beröm till Bondi, Trump och alla som hjälpte till att göra detta möjligt."

Om jag vore Trump skulle jag nog välja att behålla viss information för att kunna använda vid behov.
Jag skulle nog också hålla inne viss information om jag vore Trump hehe.

Annars ett smidigt sätt att föregå den tungt redigerade listan som kommer släppas. Att intala sig själv och andra om att det bara handlar om politisk taktik från Trump att inte allting släpps, och inte alls därför att han själv förekommer i den ocensurerade versionen.

Dealen var att släppa hela listan, punkt slut.
Citera
2025-02-27, 07:03
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Jag skulle nog också hålla inne viss information om jag vore Trump hehe.

Annars ett smidigt sätt att föregå den tungt redigerade listan som kommer släppas. Att intala sig själv och andra om att det bara handlar om politisk taktik från Trump att inte allting släpps, och inte alls därför att han själv förekommer i den ocensurerade versionen.

Dealen var att släppa hela listan, punkt slut.

ja det skulle väl bli den valda tolkningen av vissa, har tänkt på att listan eller annan bevisning kan vara förfalskad för de hade flera månader på sig att trixa till det. Hoppas förstås oxå att hela listan mm släpps oavkortat.
Citera
2025-02-27, 07:09
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
ja det skulle väl bli den valda tolkningen av vissa, har tänkt på att listan eller annan bevisning kan vara förfalskad för de hade flera månader på sig att trixa till det. Hoppas förstås oxå att hela listan mm släpps oavkortat.
Det borde vara tolkningen som alla gör. Men med Trump är det så speciellt, han kan inte göra någonting fel enligt en stor andel supportrar.

Jag menar, hade det här beteendet flugit under någon annan president överhuvudtaget?

Mycket märkligt, det är ändå en sorts pedofilring vi snackar om, sanningen borde vara angelägen för alla.
Citera
2025-02-27, 07:32
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Det borde vara tolkningen som alla gör. Men med Trump är det så speciellt, han kan inte göra någonting fel enligt en stor andel supportrar.

Jag menar, hade det här beteendet flugit under någon annan president överhuvudtaget?

Mycket märkligt, det är ändå en sorts pedofilring vi snackar om, sanningen borde vara angelägen för alla.

För att använda ditt luddiga uttryck har alla inblandade flugit under granskningen och vi kan alla dra slutsatser av det. Det du och andra har svårt att acceptera är att de flesta inte tror att Trump är en pedofil men jag tror däremot att random demokrat bär på pedofila drag
Citera
2025-02-27, 07:34
Medlem
glimmandes avatar
Det intressanta är inte förövarna utan vem/vilka som drog igång de här utpressningsnätverken som går tillbaka till minst 50-talet i USA. Epstein fick ta över verksamheten efter Roy Cohn dog i mitten av åttiotalet.

Det är inte ens speciellt hemligt att det var Mega-gruppen av judiska miljardärer och israelisk säkerhetstjänst som var uppdragsgivarna så att Israel kan korrumpera och få hållhakar på maktinnehavare i USA.

Istället kommer man skita i den delen av härvan och fokusera på att nån halvkändis knullat med en sextonåring.
Citera
2025-02-27, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Ja det nya ledarskapet för FBI verkar inte vara de skarpaste knivarna i lådan.

Sedan så verkar kejsarens pressekreterare undanhålla Epstein listan också om vi ska tro på Nixster aka VarÄrFrankfurtservern...

Frankkfurtservern står väl bevarad i Nixters källare
Citera
2025-02-27, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Det intressanta är inte förövarna utan vem/vilka som drog igång de här utpressningsnätverken som går tillbaka till minst 50-talet i USA. Epstein fick ta över verksamheten efter Roy Cohn dog i mitten av åttiotalet.

Det är inte ens speciellt hemligt att det var Mega-gruppen av judiska miljardärer och israelisk säkerhetstjänst som var uppdragsgivarna så att Israel kan korrumpera och få hållhakar på maktinnehavare i USA.

Istället kommer man skita i den delen av härvan och fokusera på att nån halvkändis knullat med en sextonåring.
Spot on!

Det är den här informationen som måste nå fårskocken. Det gäller inte bara USA, hela Europas elit var där och grisade också.

Det är därför vi ser alla idiotbeslut som raserar Europa nu. Samma Israeler styr Sverige och våra medier med järnhand.
Citera
2025-02-27, 07:58
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande

ja, så är det alldeles troligen och det gäller väl inte enbart dokumentation/bevisning i epsteinsfallet. Läste nyss att det fanns äckliga detaljer så det kan till om med vara en helkändis som haft sex med en 16-åring. Visserligen behöver det ena inte nödvändigtvis utesluta det andra.
Senast redigerad av acid maria 2025-02-27 kl. 08:31.
Citera
2025-02-27, 09:26
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Såg nyss att Gene Hackman med fru och hund hittats döda. Kan det ha något med släppandet av denna lista att göra?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Gy2Mk9/gene-hackman-dod
Citera
2025-02-27, 09:34
Medlem
acid marias avatar
Barron Trump skriver på X att "The first arrest will shock the world"
Citera
2025-02-27, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du menar att man blixtsnabbt sen igår när Kash Patel vart utsedd till FBI chef efter Wray tagit listan från FBI med de underlag, undersökningar som följer med den hunnit förfalskat alla dokument och undersökningar och nu enbart släpper de namn som Trump godkänt ?

Intressant teori 😄

Du tror på allvar att de skulle namnge trump och hans vänner? Finns inte en chans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in