Citat:
Ursprungligen postat av
Daimglass
Men dina känslor emot personer som t.ex röstat höger ska såklart vara ok? Jag tycker inte att bögar ska berövas någon rätt i samhället. De ska ha samma rättigheter och skyldigheter som vanliga människor. Däremot får jag tycka att de är hur jävla äckliga jag vill för det är så jag KÄNNER. samma sak med transor. De får vara hur mycket transor de vill men de ska ge fan i att klä sig som slampor medans de läser sagor för BARN lika mycket som vanliga människor också ska klä sig anständigt när de är bland BARN. Allt annat är ju förfan pedofili. Varför ska de tvunget vara utklädda till "dragqueens" bland barn för?
Nej det är kärlek och frihet, du borde prova på att vara lite mer öppen och nyfiken istället för sådär trångsynt och hatisk som du är. De här transorna/dragdrottningarna har rätt att läsa för barn, och ja lite kel och smek dem emellan skadar inte heller. Bara att blunda och sjunga en fin sång för sig själv om man inte tycker om det. Kärlek har aldrig skadat någon, men hat det vet vi vad det resulterar i.
Nu får vi snart en dom här, så ska det väl täppa till truten på folk som hatar trans/drag och varma (heta t o m) sagostunder.