2025-02-26, 20:28
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Äh, jag hade fel. I ECL möter man 1 lag ur 6 seedningsgrupper. I EL möter man 2 lag ur 4 seedningsgrupper. Vilken seedningsgrupp man tillhör förändrar lottningen men detta minimalt. Man kan inte lottas mot sig själv.

Djurgården är högre rankat än Malmö. Detta är ett faktum. Vad du tycker om ECL och våra prestationer är en åsikt. Många av lagen i ECL spelade tidigare i EL. Den största skillnaden är att EL blivit mycket tuffare vilket också syns på ert vinstfacit i EL sedan ECL infördes.

Ni får jättegärna fortsätta vara högt rankade. Det i sig är inte vad mitt supporterskap går ut på, även om jag helst skulle se oss högre så klart. Jag vill gärna ha 3-4 svenska lag som kontinuerligt plockar poäng på gruppspelsnivå och lyfter svensk fotboll nån nivå.
Citera
2025-02-26, 20:32
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Gulliksen går tveklöst in i er elva.
Jag håller med, man hade kunnat klämma in Gulliksen i Bajens startelva. Men han är nog den enda, efter Hümmets sorti.
Citera
2025-02-26, 20:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Wanna bet
Efter förra årets debacle gällande bet så tar jag bara säkra bet i år. Som det jag har med Free angående att Häcken kommer före DIF i tabellen. Det ser jag som ungefär 95% sannolikhet att jag vinner.

Att Häcken tar guld ser jag som ungefär 60% och även om jag har oddsen på min sida finns det fortfarande en del som kan gå fel. I år tar jag inga risker alls.
Citera
2025-02-26, 20:41
Medlem
trazkeis avatar
Gullöksson platsar väl knappt ens i DIF? Varför försöker folk göra honom till någon stjärna?
Citera
2025-02-26, 20:41
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag håller med, man hade kunnat klämma in Gulliksen i Bajens startelva. Men han är nog den enda, efter Hümmets sorti.
Var skulle Gulliksen spela isåfall? Han är på tok för ojämn och dessutom en knulldocka i stormatcherna. Han hade suttit på bänken och agerat inhoppare hos oss. Hümmet är den enda som tagit sig in i elvan, möjligtvis Tokmac men även där är ojämnheten och psyket ett stort frågetecken. Men Tokmac har en sjuk högstanivå.
Citera
2025-02-26, 20:44
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Gullöksson platsar väl knappt ens i DIF? Varför försöker folk göra honom till någon stjärna?
Hela Difs trupp 2025 är fan definitionen av mediokert.
Citera
2025-02-26, 20:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Hela Difs trupp 2025 är fan definitionen av mediokert.
Att det var ett fuskbygge sågs tydligt redan inför 2024. Men det har definitivt gått åt fel håll sedan dess.
Citera
2025-02-26, 20:51
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Att det var ett fuskbygge sågs tydligt redan inför 2024. Men det har definitivt gått åt fel håll sedan dess.
Du menar för att Bergvall ersatts med Siltanen, Hümmet med Priske, JWZ med Rinne, Dahl med ett japansk rundningsmärke och Sveriges mest håglösa människa blivit kapten?

Ståhl, Bergh och Stensson som prestigevärvningar för sammanlagt 25-30 millar kryddat med en välscoutad Haarala luktar ju succé för Sleepy Bo.
Citera
2025-02-26, 21:09
Medlem
Citat:
Du menar för att Bergvall ersatts med Siltanen, Hümmet med Priske, JWZ med Rinne, Dahl med ett japansk rundningsmärke och Sveriges mest håglösa människa blivit kapten?

Ståhl, Bergh och Stensson som prestigevärvningar för sammanlagt 25-30 millar kryddat med en välscoutad Haarala luktar ju succé för Sleepy Bo.

Lär väll få äta upp det här men Marques som nya Hien också…
Citera
2025-02-26, 21:10
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Lär väll få äta upp det här men Marques som nya Hien också…
Han är väl den enda som ens ser spännande ut på pappret. Men spelklar i sommar typ? Och vem vet hur han ser ut efter så lång tid borta. Tur att kukräven propsat för difs unika fysteam.
Citera
2025-02-26, 21:19
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Var skulle Gulliksen spela isåfall? Han är på tok för ojämn och dessutom en knulldocka i stormatcherna. Han hade suttit på bänken och agerat inhoppare hos oss. Hümmet är den enda som tagit sig in i elvan, möjligtvis Tokmac men även där är ojämnheten och psyket ett stort frågetecken. Men Tokmac har en sjuk högstanivå.
Högerytter. Jag tror han hade blommat ut i en mindre nervös miljö.
Citera
2025-02-26, 21:21
Medlem
Enterprises avatar
På tal om DIF, var är den utlovade atombomben?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in