2025-02-26, 17:13
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Antonio kan väl vara nöjd (?) med skadeståndet som var hälften så stort som R
Anna Book kämpar med näbbar och klor för att hålla sig relevant, men att tro att Anjo skulle bli rätt draghjälp var nog hennes största misstag. Hon är en så stor nobody så inte ens Liam M skulle kunna göra en uppgång och fall-video om henne
Ouch! Hoppas att Anna, till skillnad från Anjo, faktiskt inte läser just den här tråden. Den burnen skulle vara svår att hämta sig ifrån.

Jag tänkte först att ingen borde kunna vara så självdestruktiv att de läser sin egen tråd, men samtidigt sitter han ju i Axels lives titt som tätt, trots att han blir sliten i stycken och förmodligen vet att det är så det kommer bli. Hade väl varit en sak om han sedan gjort något med infon han fått, antingen ett försvarstal eller mer förtalsvideos. Men i nuläget ser det nästan mer ut som ett självskadebeteende än kontrollbehov/inhämtande av information.
Citera
2025-02-26, 17:31
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Anjo kommer spy galla på rättsväsendet utan legitima bevis. Alla i tingsrätten och Hovrätten är korrupta amatörer och Anjo vet bäst.

Jag tror nog ändå att han kommer hitta olika bevis som kanske kan tala för Antonio, t.ex. kallade han Emma för "Antonios ex" i någon intervju. I FUP så framgår det att Emma och Antonio hade ett förhållande i 2an till 4an, dvs i låg och mellanstadiet. Han kanske lyckats hitta något i slasken som kan antyda att Emma endast gjorde detta för att hämnas på Antonio. Lägg därtill att hon kanske säger något dumt i sina intervjuer, eller så är det så enkelt att Emma helt ändrar sin historia. Han återkommer hela tiden till att Emma skulle vara enda vittnet, men jag har redan lagt upp förhör med Patrik där han berättar vad han ska ha sett, men han ändrar sin historia i sina senare förhör.
Citera
2025-02-26, 17:34
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Antonio kan väl vara nöjd (?) med skadeståndet som var hälften så stort som R
Anna Book kämpar med näbbar och klor för att hålla sig relevant, men att tro att Anjo skulle bli rätt draghjälp var nog hennes största misstag. Hon är en så stor nobody så inte ens Liam M skulle kunna göra en uppgång och fall-video om henne

Anna tänker så galet här! Vem skulle göra så mot sin son.

( klåparverkstad )
Citera
2025-02-26, 17:42
Medlem
Finns antonios andra domar tillgängliga?
Har inte hittat domen om sexuellt ofredande som skulle hänt innan domen om våldtäkt mot barn men som han blev dömd för efter enligt Anjo.
Citera
2025-02-26, 17:56
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggamygga
Har inte hittat domen om sexuellt ofredande som skulle hänt innan domen om våldtäkt mot barn men som han blev dömd för efter enligt Anjo.

Inte lyckats hitta den domen. Felicia Book ska ha gjort sig skyldig till åldringsrån också.
Citera
2025-02-26, 17:58
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag tror nog ändå att han kommer hitta olika bevis som kanske kan tala för Antonio, t.ex. kallade han Emma för "Antonios ex" i någon intervju. I FUP så framgår det att Emma och Antonio hade ett förhållande i 2an till 4an, dvs i låg och mellanstadiet. Han kanske lyckats hitta något i slasken som kan antyda att Emma endast gjorde detta för att hämnas på Antonio. Lägg därtill att hon kanske säger något dumt i sina intervjuer, eller så är det så enkelt att Emma helt ändrar sin historia. Han återkommer hela tiden till att Emma skulle vara enda vittnet, men jag har redan lagt upp förhör med Patrik där han berättar vad han ska ha sett, men han ändrar sin historia i sina senare förhör.

Målsägande gjorde som tjejer i början av tonåren gör när dom blir pruttfulla för första gången, gapade om att hon skulle ha sex. Om man ser till en skara ungdomar som super till, så har vi nog alla både sagt och gjort dumheter som vi ångrat alt. förträngt sen. Men Emma och Antonio var i princip nyktra, Antonio, 16 år vid tillfället, borde förstått att man inte "tar tillfället i akt" och speciellt inte mot en 13-åring. När man själv var 16 tyckte man ju att det var småungar, men va fan vet jag
Anjo däremot tar tillfället att förnedra och förminska målsäganden som förstört så mycket för den "kända" Anna Books "kändisson" Antonio. Skulle han tagit ett sådant "case" om det inte var en kändis. Eller hur ser han på 14-åringen som Jockiboi lekte med när Jocke själv var en bit över 20?
Citera
2025-02-26, 17:59
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Inte lyckats hitta den domen. Felicia Book ska ha gjort sig skyldig till åldringsrån också.

Felicias rättegång finns på tuben
Citera
Medlem
Citat:

Det finns absolut ingen anledning att läsa den domen eftersom att vi har fått den återberättad av Anjo som har fått den berättad av Antonio. Antonio var oskyldig även där, dom spelade sanning eller konsekvens och Antonio blev tvingad mot sin vilja att visa kuken på en fritidsgård. HAN HADE INGET VAL.
Citera
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Han är också dömd för narkotikabrott?

Vilket såklart kan skyllas på rättsväsendet.
Citera
2025-02-26, 18:06
Medlem
Ja, kan någon länka domarna här?

Det är lite skrämmande ändå att Anjo har mindre kunskap om domen än vad jag har fått av att titta på den i ca 10 minuter.

Jag förstår ändå varför Anjo trodde han skulle komma undan med denna dokumentär.
Han har ju klarat sig undan alla vidrigheter han gjort genom åren.
Skilleras var lite inne på det angående Verz.
Jag tycker problemet där inte är att han hänger ut samtalet med Verz utan mer hur han hotar verz och hur han uttalar sig "Du ska vara tacksam att jag inte går ut med allt jag har på dig, gör du en svars video så går jag ut med allt".
Sen finns även Joz, där han hänger ut honom i en "Dokumentär" där han blint litar på ena sidan utan att vara källkritisk för 5-öre.

Tror att Anjo resonerar lite svartvit där antingen stämmer ingenting om Joz eller så stämmer allt.
Därför är han ett lätt offer för Jockiboi.
Jockiboi kan påvisa lite saker Joz gjort som är fel men utelämnar vad han själv gjort.
Sen hittar han på lite påståenden som Anjo utan källkritik köper och sedan hänger ut Joz i video.

Detta är anledningen varför Anjo är den absolut sämsta personen att göra såna här typer av dokumentärer, han är för enspårig och har för svartvitt tänkande.

Anjo har sedan Joz tiden fått hybris det märkts på hur han talar och agerar, man kan jämföra Anjo i videos förr och nu, skillnaden är tydlig.

Anledningen att Anjo blockerar kritik tror jag är för att han Vet själv att han är en pissig person som gör allt för att få visningar.
Han vill inte se kritiken eftersom han själv redan vet hur fel han gör.

Därför kan han inte bemöta något heller, om man är helt dum i huvudet så försöker man bemöta saker. Men Anjo vet att han gör fel, och han kan inte komma på anledningar att hans agerande skulle vara okej.

Slutsatsen är att de dummaste i hela denna soppan är Elin som är mod på Anjos kanal i livechatter och följare likt henne.
De kan inte se de uppenbara som till och med Anjo ser.

Anjo gissar lite när han ska svara på kritiken, köper mina stolpskott till följare om jag säger så här?

"Ni har inte sett den" köper dom de?
Senast redigerad av What-do-u-meanhi 2025-02-26 kl. 18:08.
Citera
2025-02-26, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Lägger man 2 år, på sonen till en B kanske en C kändis misslyckade unge. Ja då har man lyckats. Eller ?

Men exakt var blev det fel när han presenterade det som Sveriges mera kontroversiella rättsfall?

Jag kan, nyvaken räkna upp 5 st på rak arm.

*Osmo Vallo
*Sture bergwall/Thomas Quick
* Joy Rahman
*Kaj Linna
*Johanna Möller( Arboga)

Anna Books misslyckade son skulle jag knappast jämföra med dessa. Men det är ju jag...

Här har vi kontroversiella rättsfall. Att Antoni supit ner en brund och sen stoppat in kuken i munnen på henne och hållit henne i håret och rört upp och ner är inte kontroversiellt. Vidrigt är det, att det hände.

Finns ingenting som visar på att Antonios rättsfall är speciellt på något sätt. Det är helt simpelt. Anjo är sinnessjuk just nu. Har han någon diagnos? Eller å andra sidan så håller han ju på och hackar på kvinnor när han kommer åt. Lokas flickvän låtsas han inte minnas namnet på, vilket bara framstället Anjo som dum i huvudet, men att sitta och kalla en kvinna knulldocka för att hon är i ett förhållande med EN man. Om kvinnan är singel och har sex då och då, då är hon en HINK.

Anjo, Anjovis vad gör du? Du sabbar andras liv, din familjs liv. Du borde skippa och lägga ut filmen och söka dig till akutpsyket och se till att ditt humör blir jämnare och mer stabilt. Bipolär, är han det tror ni?
Citera
2025-02-26, 18:12
Ingen som kan sammanfatta vad Anna säger i intervjun på Voyd Play? Jag vägrar betala för den, speciellt nyfiken på vad hon säger om Antonio-fallet och eventuellt dokumentären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in