Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Lägger man 2 år, på sonen till en B kanske en C kändis misslyckade unge. Ja då har man lyckats. Eller ?
Men exakt var blev det fel när han presenterade det som Sveriges mera kontroversiella rättsfall?
Jag kan, nyvaken räkna upp 5 st på rak arm.
*Osmo Vallo
*Sture bergwall/Thomas Quick
* Joy Rahman
*Kaj Linna
*Johanna Möller( Arboga)
Anna Books misslyckade son skulle jag knappast jämföra med dessa. Men det är ju jag...
Här har vi kontroversiella rättsfall. Att Antoni supit ner en brund och sen stoppat in kuken i munnen på henne och hållit henne i håret och rört upp och ner är inte kontroversiellt. Vidrigt är det, att det hände.
Finns ingenting som visar på att Antonios rättsfall är speciellt på något sätt. Det är helt simpelt. Anjo är sinnessjuk just nu. Har han någon diagnos? Eller å andra sidan så håller han ju på och hackar på kvinnor när han kommer åt. Lokas flickvän låtsas han inte minnas namnet på, vilket bara framstället Anjo som dum i huvudet, men att sitta och kalla en kvinna knulldocka för att hon är i ett förhållande med EN man. Om kvinnan är singel och har sex då och då, då är hon en HINK.
Anjo, Anjovis vad gör du? Du sabbar andras liv, din familjs liv. Du borde skippa och lägga ut filmen och söka dig till akutpsyket och se till att ditt humör blir jämnare och mer stabilt. Bipolär, är han det tror ni?