Citat:
Ursprungligen postat av
Pitschka
Jag accepterar att sexualstörningen existerar, på ett vetenskapligt plan.
Däremot bör den kriminaliseras, precis som andra sexualstörningar som t ex våldtäkt då den påverkar samhälle och friska individer på ett mycket negativt sätt.
Föreslår att du flyttar till en stat med religiöst styre! Där kommer du säkert trivas utmärkt. Kanske kan föreslå iran? Du kanske inte har märkt det men vi har utvecklats ganska långt sen vi tyckte sådär i Sverige, och det håller vår lagbok med mig om. Hoppades att folk i vuxen ålder växte upp och förstod att alla människor inte fungerar precis som du, men uppenbarligen inte. Att trycka ner minoriteter skriker högstadie-osäkerhet, och det är jävligt osexigt. Tänk att de som kallade andra alla möjliga ord i högstadiet blivit de som är rikstöntar i vuxen ålder, man kan inte annat än att älska det. Att jämföra en könsidentitet eller sexuell läggning med våldtäkter kan vara bland det roligaste jag hört på länge, du kanske skulle satsa på att bli komiker också? Inte för att jag tror att du är en person som mer än kanske 4 andra svettiga incels skulle vilja befinna sig i samma rum som, men det är värt ett försök!