2025-02-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
L köpte huset själv, och ägde det också gissningsvis själv åtminstone när S bodde på annat håll. Så nej, det är absolut inte självklart, även om det såklart är en möjlig förklaring.

Ja jag vet det, men du tycker int det klingar konstigt att huset ska säljas i samma veva som de gjort slut? Tillfällighet menar du,
Citera
2025-02-24, 22:07
Medlem
Hoppas att Linn får bud under det belopp hon önskar och säljer med förlust. Karma för en mobbare (ja, vi alla minns stackars Cello-tjejen).
Citera
2025-02-24, 22:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Om det är så att de varit ihop hela tiden är det ju skandal att hon ständigt skriver att hon är en så bra mamma och att barnen alltid kommer först..för att sen överge B varannan vecka för att leka tonåring I Stockholm..får inte ihop det alls...

Oavsett om de är ihop eller inte bor Belle där på heltid och då är det rent fruktansvärt att Linn frivilligt väljer bort henne varanan vecka för att fika med PPD i Stockholm. Det är ju knappast pga alla hennes jobbuppdrag hon behövde befinna sig i Stockholm varanan vecka
Citera
2025-02-25, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Fattar inte hur folk kan tycka saker är oklart.
Hon och S har varit ett par och bott ihop.
Nyligen tog det slut.
Därför säljer L nu huset
Väldigt tydligt och kräver inte mycket tankekraft

Hur kan S och L ha varit tillsammans om L åker till Stockholm varannan vecka och dejtar andra killar, samt har ett tinderkonto. Även på blogg, insta och frågestunder har hon skrivit att hon är singel eller varit olyckligt kär, varit i situationships m.m.

Om hon har så bra ekonomi som hon utgör sig för att ha, så har hon väl köpt en villa på landet, som är hennes dröm.

Ännu en till Stockholmsvecka med ppd.
Citera
2025-02-25, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Oavsett om de är ihop eller inte bor Belle där på heltid och då är det rent fruktansvärt att Linn frivilligt väljer bort henne varanan vecka för att fika med PPD i Stockholm. Det är ju knappast pga alla hennes jobbuppdrag hon behövde befinna sig i Stockholm varanan vecka

Enligt Johan håller dem ju på och spelar in låtar som ska släppas senare iår!!🤪

Brutalt ärligt så tror jag att han skrev så för att förhoppningsvis kommer folk och sluta fråga och sen förhoppningsvis kommer folk och glömma.
Va ju också ett tag sen hon besökte tandvårdsklinik och Loka brunn. Nu är det ju verkligen bara restaurang besök.
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-02-25 kl. 06:53.
Citera
2025-02-25, 07:29
Medlem
Haha, det är fantastiskt att inget har släppts ännu och de bara ljuger och ljuger för att dra ut på tiden. Jag tror skivbolaget valde att avsluta projektet då det kom fram information om att Linn är en mobbare (incidenten med Cellotjejen).

Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd

Brutalt ärligt så tror jag att han skrev så för att förhoppningsvis kommer folk och sluta fråga och sen förhoppningsvis kommer folk och glömma.
Va ju också ett tag sen hon besökte tandvårdsklinik och Loka brunn. Nu är det ju verkligen bara restaurang besök.
Citera
2025-02-25, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd

Jag undrar hur det gick med hårborttagningen på benen och injektionerna hon gjorde för att få tjockare hår på huvudet...har hon visat något resultat efter dom behandlingarna?
Citera
2025-02-25, 16:02
Medlem
OMG!! Linns hår på Johanna bladhs story???? 🤯🤯🤯 hon måste garanterat ha alopeci ??
Citera
2025-02-25, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56
OMG!! Linns hår på Johanna bladhs story???? 🤯🤯🤯 hon måste garanterat ha alopeci ??
Dålig reklam för den där sprutbehandlingen som skulle göra håret tjockare
Citera
2025-02-25, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56

Aj aj aj! Det DÄR är konsekvenserna av en skalle som haft enorm påfrestning av för mycket löshår och inkorrekt insättning av löshår i för långa perioder. Frågan är om det gått så långt att det är helt för sent nu och inte går att rädda. Om man låter det gå för långt från första symtom kan det bli helt irreversibelt

Sen undrar jag hur hon lär känna alla dessa b-influensers, hon som håller sin cirkel så liten och allt. För att vara nån som håller sin cirkel så lite så är hon väldigt desperat efter nya vänner konstant, förstår inte riktigt hur det går ihop.
Citera
2025-02-25, 17:43
Medlem
Någon frågade en radhusförsäjningen L:s tiktok, och kommentaren raderades illa kvickt. Hm.
Citera
2025-02-25, 17:45
Medlem
Håller med, hennes hår ser verkligen hemskt och okvinnligt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Aj aj aj! Det DÄR är konsekvenserna av en skalle som haft enorm påfrestning av för mycket löshår och inkorrekt insättning av löshår i för långa perioder. Frågan är om det gått så långt att det är helt för sent nu och inte går att rädda. Om man låter det gå för långt från första symtom kan det bli helt irreversibelt

Sen undrar jag hur hon lär känna alla dessa b-influensers, hon som håller sin cirkel så liten och allt. För att vara nån som håller sin cirkel så lite så är hon väldigt desperat efter nya vänner konstant, förstår inte riktigt hur det går ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in