Citat:
Ursprungligen postat av
Daym-Krytj
Han säger något om att leta rätt på hennes identitet osv för att man förlorar rätten till anonymitet om man skickar vidare Anjos röstklipp. Så han vill exponera henne nu.
Fick vibben av att Leo agerade på eget bevåg utan Anjo, men efter att ha hört Anjo är jag inte säker på att det var utan anstiftan. Han skickar röstklipp så vet tyvärr inte hur man sparar och lägger upp. Men det är definitivt hotfullt.
Anjo ska alltså börja hänga ut följare nu också, det är inte det smartaste han gjort.
Anjo:
”Min psykiska ohälsa berodde ju inte på att någon hade gjort en video om mig.”
Hans tyckte inte att det räckte med en ung tjej för att hon anmälde våld i nära relation, (Linnea), hans tidigare vänner, en kvinna med schizofreni och spelmissbruk, en oskyldig hantverkare som bara rökte lite braj, YouTube-kollega som självmordsbenägen (verz), en YouTubekollegas barn på en förnedrande T-shirt, en mamma som korkad blondin (för att Lokal lyckats bra med att hitta en ensamstående mamma med hjärna och självrespekt) och Julia som ett ohygieniskt vrak inkapabel att ta hand om sitt barn.
Han hotar att hänga ut följaren bara för att hon skickar runt ett klipp där han får prata helt fritt om sin film.
Han får inte kritiseras. Hans ord
”
Det du gjorde däremot nu är att du gjorde mig en enorm tjänst. För att det gör så att jag nu kan gå ut i en video och berätta vem du är och ta fram din indentitet så att folk får se vem det är som faktiskt försöker - seriöst kritisera min film som dom inte har sett så att folk får göra en egen bedömning om dig och din personlighet och vem du är och så vidare. För det är ju liksom, anonymitet vid det här laget är känns ju liksom, det är lite försent när man skickar runt grejer liksom. Så att det[/b] ”
Exonphspoiler som är Instagrams största Jockiboi-styrda korrupta nyhetskanal där ingenting negativt om Jocke eller hans skyddslingar kommer ut.
Latrina, sluta ursäkta Kapten sektkåpa. Han kallar en kvinna hinken och knulldocks, horpsykopat, Vilken mamma gör så?
Jocke, visa dina riktiga färger. Är han din vän?
#avföljförrättvisa
#GörYoutubeSuntIgen
#kvinnohat