Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Tror Anjo på detta själv?
Är det möjligt att vara så dum i huvudet?
Vem röstade fram denna enväldige domare?
En sak är jag säker på, ett 9-bitars pussel är vad Anjo klarar av.
A är så komisk i videon! Älskar att han konspirerar ihop egna teorier om allt utan att på riktigt bevisa något. ”Det kan ju vara sa här” riktigt grävande journalistik måste jag medge. Källor ”Chippa sa det / Jocke var vittne” ”mig själv som vittne”. Hans 2 huvudkällor essensen av team C. Meningen ”när man vet hur det ligger till med vissa saker” är väldigt löst också.
Hans ledande frågor är extremt specifika också.
A -”Såg du ett blodigt papper ”
Linnes ”kompis” -”Ja”
A- ”Hur såg det ut ”
Linneas ”kompis” -”Blodigt papper?”
A -”Näsblod då ?!”
Han bokstavligt lägger orden i hennes mun och fråga något hon förmodligen aldrig ens hade pratat om annars han ville få de specifika svaren han fick. Det är väldigt tydligt. En normal fråga hade ju varit
”såg du något anmärkningsvärt när du var i lägenheten som du la på minnet?”
Sen drar man mycket ladd kan man få näsblod ganska enkelt vilket är mer troligt än fabriceringen A försöker göra. Skulle den späda tjejen gett honom en rak höger så näsan sprack eller?
Hatar att han fyller i hennes svar med sitt egna narrativ utan att hon får prata klart när hon inte direkt ger svaren han vill ha. Om man intervjuar någon ska man låta den man intervjuar prata majoriteten av tiden inte prata 90% av tiden själv. Får huvudvärk av personer som avbryter och kör över personer de ”intervjuar”. Tycker synd om A fru kan inte vara lätt att föra en normal konversation med killen. Aldrig tidigare sätt en intervju som är mer en monolog än en dialog 90% av tiden. Väldigt få öppna frågor, extremt många stänga frågor/ledande frågor.
Linneas ”kompis”- ”Inte kasta skit på Linnea”
A ”Absolut inte”
Efter han gjort typ 7 videos när han kallar henne psykopat 😂
A blir inte så tillfredsställd när ”kompisen” säger att hon inte är på C sida. Älskar hur man hör besvikelsen i hans röst.
A kastade skit på en annan kreatör för han inte förklarade ”hur” när A inte klarade av att förstå innehållet. A är ju 1000gånger värre. C blev slagen av ett järnrör 0 märken men det är sant. Linnea slänger en 50kg dator men den är hel? Krävs som sagt två för att dansa tango och i C och L case är båda lika skyldiga 100%!