2024-01-25, 00:09
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Vart har hans tics tagit vägen idag då?(sniff sniff) hahhah fyyy fan asså jävla lirare på toppen i smutsligan
Haha va? Jag trodde han skulle köra stenhård på "tics" genom hela videon nu för att försöka komma undan. Han gör alltså inte det? Jävla stolpskott han är, men det visste ju alla redan.
Citera
2024-01-25, 00:15
Medlem
Tror han gör misstag faktiskt. Han gör för långa videos för att övertala folk.
De flesta av hans tittare är barn.
Barn gillar korta videos.
Räcker att göra en raproast för att övertala dem.

Dessa videos bara visar oss vuxna hur sjuk Anjo är. Genom att hänga ut förtala osv en 23 årig kvinna. Och göra 10timmars content där han försöker försvara anabola rasister
Citera
2024-01-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Haha va? Jag trodde han skulle köra stenhård på "tics" genom hela videon nu för att försöka komma undan. Han gör alltså inte det? Jävla stolpskott han är, men det visste ju alla redan.
Svårt att hålla koll på lögnerna nu
Citera
2024-01-25, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Svårt att hålla koll på lögnerna nu
Tror Anjo på detta själv?
Är det möjligt att vara så dum i huvudet?

Vem röstade fram denna enväldige domare?

En sak är jag säker på, ett 9-bitars pussel är vad Anjo klarar av.
Citera
2024-01-25, 01:05
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Det beror på motivet. Jag tror han hade klarat av 5000 bitar om motivet var jockebois rövhål.
Citera
2024-01-25, 01:41
Medlem
Forsokskanins avatar
Vem är den här kvinnan då som har tagit sig till den exklusiva studion för att bikta sig hos sektens vice pastor den här kvällen till ära för pöbeln
Citera
2024-01-25, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

A är så komisk i videon! Älskar att han konspirerar ihop egna teorier om allt utan att på riktigt bevisa något. ”Det kan ju vara sa här” riktigt grävande journalistik måste jag medge. Källor ”Chippa sa det / Jocke var vittne” ”mig själv som vittne”. Hans 2 huvudkällor essensen av team C. Meningen ”när man vet hur det ligger till med vissa saker” är väldigt löst också.

Hans ledande frågor är extremt specifika också.

A -”Såg du ett blodigt papper ”
Linnes ”kompis” -”Ja”
A- ”Hur såg det ut ”
Linneas ”kompis” -”Blodigt papper?”
A -”Näsblod då ?!”

Han bokstavligt lägger orden i hennes mun och fråga något hon förmodligen aldrig ens hade pratat om annars han ville få de specifika svaren han fick. Det är väldigt tydligt. En normal fråga hade ju varit
”såg du något anmärkningsvärt när du var i lägenheten som du la på minnet?”

Sen drar man mycket ladd kan man få näsblod ganska enkelt vilket är mer troligt än fabriceringen A försöker göra. Skulle den späda tjejen gett honom en rak höger så näsan sprack eller?

Hatar att han fyller i hennes svar med sitt egna narrativ utan att hon får prata klart när hon inte direkt ger svaren han vill ha. Om man intervjuar någon ska man låta den man intervjuar prata majoriteten av tiden inte prata 90% av tiden själv. Får huvudvärk av personer som avbryter och kör över personer de ”intervjuar”. Tycker synd om A fru kan inte vara lätt att föra en normal konversation med killen. Aldrig tidigare sätt en intervju som är mer en monolog än en dialog 90% av tiden. Väldigt få öppna frågor, extremt många stänga frågor/ledande frågor.

Linneas ”kompis”- ”Inte kasta skit på Linnea”
A ”Absolut inte”
Efter han gjort typ 7 videos när han kallar henne psykopat 😂

A blir inte så tillfredsställd när ”kompisen” säger att hon inte är på C sida. Älskar hur man hör besvikelsen i hans röst.

A kastade skit på en annan kreatör för han inte förklarade ”hur” när A inte klarade av att förstå innehållet. A är ju 1000gånger värre. C blev slagen av ett järnrör 0 märken men det är sant. Linnea slänger en 50kg dator men den är hel? Krävs som sagt två för att dansa tango och i C och L case är båda lika skyldiga 100%!
Citera
2024-01-25, 02:20
Medlem
Älskar deklarationen, hur kan hon lämnat in en deklaration 1 januari när skatteverket inte ens har öppnat upp för att deklarera ännu.
Står klart och tydligt att e-tjänsten för deklaration för inkomståret 2023 är stängd och öppnar den 19 mars 2023. Jag kunde inte komma åt tjänsten i alla fall.
Sen att brutto inkomsten är 10 gånger mindre än totalt summan är också roligt. Ska det finnas förmåner för 9 miljoner?
Sen är det väll ändå skatteverket som räknar ut skatten också och inte privatpersonen själv. Detta kan vara den roligaste failen någonsin. Eller missar jag något väsentligt?
Senast redigerad av Youngarne 2024-01-25 kl. 02:27.
Citera
2024-01-25, 02:25
Avslutad
Hur var det nu med att redovisa helheten och inte utvalda fragment, det gäller inte i Anjos låtsasvärld?

Den sk vännen har sålt sin själ till sekten.

Anjo säger emot sig själv hela tiden, faktiskt så att det är lätt plågsamt.

Gällande bipolärsnacket, så vet ingen om hon har diagnosen. Att unga tjejer snicksnackar om att man är typ bipolär, är inte ovanligt. Lika vanligt som att man säger att någon är cp..Anjo vet inte hur man "botar" sjukdomen...

Den vidriga vännen som påstår att Linnea deklarerat med face-id och bank-id, varpå Anjo kontaktar Chrippa, som "upptäcker" att han fått meddelande från kivra och filmar av 1000 000 och 10 000 000....
Det såg snarare ut som en schablon för att räkna ut skatt eller fördäkring etc. Inga datum, ingen helhet.

Hade inte Chrippa fått sina konton låsta?

Hur var det med utmätningen?

Anjo ditt kvinnohatande rikspucko, du förstår verkligen ingenting, inte ens fast ditt expertvittne säger det till dig, Linnea var rädd att inte bli trodd, trots att hon var blåslagen och hade strypmärken..

Gustav vaf inlägenheten för att kolla, det fanns droger däär..och han hade sett en näsblodspapperstuss minsann. Är det verkligen utrett vems blod det var?

Hur många människor försvarar inte sin förövare? Som tänker att han menade inte så, det var jag som föragade honom, jag kan avfölja så blir han inte arg osv. Om jag bara gör si eller så, så blir han inte arg.

Doktor Bombays tvärsäkra uttalanden om blåmärken vill jag inte tänka på, det är inte Ture Sventon, en jävla pajas som yttrar sig...skulle lyssna mer på Bert Karlsson...

Jag har kikat på filmer idag och jag kan se blåmärken på Linneas armar, tänker inte skriva här, så att Voldemort ska kunna fabricera eller korrigera någonting.

Anjo läser innantill från telefonen, direkt från google..

Anjo är så fylld av hat mot Linnea att han inte kan ta in vad som sägs, betydelsen av det sagda.

Drogerna i lägenheten, Anjo bryr sig inte om det,...

Låset, tror Anjo att Linnea alltid filmar när hon ska öppna låset?
Självklart har hon provat först, sen bestämt sig för att demonstrativt filma, för att visa att det är omöjligt, eftersom en nyckel sitter i låset från insidan och blockar.
Citera
2024-01-25, 02:26
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Jag ser en röd tråd här, det här med flashback är sannerligen en öm punkt för både Rask, Anjo och Chrippa

Chipstutten går till attack, göm era chipsskålar grabbar nu kommer han flämtandes
Citera
2024-01-25, 02:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
A är så komisk i videon! Älskar att han konspirerar ihop egna teorier om allt utan att på riktigt bevisa något. ”Det kan ju vara sa här” riktigt grävande journalistik måste jag medge. Källor ”Chippa sa det / Jocke var vittne” ”mig själv som vittne”. Hans 2 huvudkällor essensen av team C. Meningen ”när man vet hur det ligger till med vissa saker” är väldigt löst också.

Hans ledande frågor är extremt specifika också.

A -”Såg du ett blodigt papper ”
Linnes ”kompis” -”Ja”
A- ”Hur såg det ut ”
Linneas ”kompis” -”Blodigt papper?”
A -”Näsblod då ?!”

Han bokstavligt lägger orden i hennes mun och fråga något hon förmodligen aldrig ens hade pratat om annars han ville få de specifika svaren han fick. Det är väldigt tydligt. En normal fråga hade ju varit
”såg du något anmärkningsvärt när du var i lägenheten som du la på minnet?”

Sen drar man mycket ladd kan man få näsblod ganska enkelt vilket är mer troligt än fabriceringen A försöker göra. Skulle den späda tjejen gett honom en rak höger så näsan sprack eller?

Hatar att han fyller i hennes svar med sitt egna narrativ utan att hon får prata klart när hon inte direkt ger svaren han vill ha. Om man intervjuar någon ska man låta den man intervjuar prata majoriteten av tiden inte prata 90% av tiden själv. Får huvudvärk av personer som avbryter och kör över personer de ”intervjuar”. Tycker synd om A fru kan inte vara lätt att föra en normal konversation med killen. Aldrig tidigare sätt en intervju som är mer en monolog än en dialog 90% av tiden. Väldigt få öppna frågor, extremt många stänga frågor/ledande frågor.

Linneas ”kompis”- ”Inte kasta skit på Linnea”
A ”Absolut inte”
Efter han gjort typ 7 videos när han kallar henne psykopat 😂

A blir inte så tillfredsställd när ”kompisen” säger att hon inte är på C sida. Älskar hur man hör besvikelsen i hans röst.

A kastade skit på en annan kreatör för han inte förklarade ”hur” när A inte klarade av att förstå innehållet. A är ju 1000gånger värre. C blev slagen av ett järnrör 0 märken men det är sant. Linnea slänger en 50kg dator men den är hel? Krävs som sagt två för att dansa tango och i C och L case är båda lika skyldiga 100%!
Anjo är slut som artist.
Han har nått rock bottom.
Citera
2024-01-25, 02:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag ser en röd tråd här, det här med flashback är sannerligen en öm punkt för både Rask, Anjo och Chrippa

Chipstutten går till attack, göm era chipsskålar grabbar nu kommer han flämtandes
Chrippa är den enda som erkänner att han läser, dom andra litar till alla dm dom får från följare🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in