2025-02-25, 15:44
Medlem
Leo Carmonas hot på Medvikts Anjo-video, var det anstiftat av Anjo?

Är det bekräftat att hotet kom från Carmonas YT-konto? Isåfall kan någon skriva ut det i tråden då jag ämnar ta ett snack med Leo för han ska fan inte ränna runt på sociala medier och hota unga kreatörer.
Citera
2025-02-25, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Anjo hotar nu tjejen som delade med sig till Lokal av Anjos röstmeddelanden.

Finns inspelning på det också på Lokals IG.
Det ’går bra nu’.

Han har ju tappat det totalt.

Kommer han tillbaka efter det här skyller jag enbart på följarna.
Vilka problem har de?

Rask och Anjo slåss om att förstöra sin karriär först.

Vansinnigt roligt att studera utifrån.

Vem blir det?
Citera
2025-02-25, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64

Är det bekräftat att hotet kom från Carmonas YT-konto? Isåfall kan någon skriva ut det i tråden då jag ämnar ta ett snack med Leo för han ska fan inte ränna runt på sociala medier och hota unga kreatörer.
Hotet från Leo ligger hursomhelst i direkt anslutning till Anjo.

Det spelar ingen roll att Anjo vill påstå att ’det får stå för Leo’.

Den tiden att skylla ifrån sig verkar vara förbi hos dessa kreatörer.
Citera
2025-02-25, 15:56
Medlem
Citat:

Det verkade vara från Leos YT-konto, han lade ju också ut en bild på Medvikt på instastory med en text, minns inte ordagrant men typ ”Vetnån vem den här är, vi letar efter honom” Den storyn togs bort igår kväll.
Citera
2025-02-25, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja Antonio hade ju fått fram spriten som målsägande drack sig full med. Men som du säger, att hon inte minns säger inget om hur det var. Hon trodde väl nu att det hela var över. Men icket, Anio Idioten ska dra upp detta för att Anna Book vill det. Jag tror att Anjo Idioten gjorde dokumentären för att det skulle skrivas om det då det är Anna Books son. Anna Book är ju en känd artist som han säger.

Det ska bli roligt att se honom försöka med sina lögner nu när folk fått upp ögonen för hans ljugande. Först inte fatta något, få det påtalat, klipp om filmen men stå fast vid massor med idiotsaker för det.
Det är våldtäkt per definition vad hon än känner.

Ålder, att det skedde inför folk på ett medvetet förnedrande sätt, hög berusning och annat som gjorde henne extra utsatthet.
Citera
2025-02-25, 15:59
Avslutad
Citat:

Det är ju inte som att hon gjort någonting fel, han skämmar bara ut sig själv om han skulle hänga ut henne. Istället borde Anjo bemöta kritiken istället för att gå på personen. Hon verkar för övrigt väldigt vettig i sina argument, så hon har ingenting att vara rädd för.
Citera
2025-02-25, 16:01
Avslutad
Citat:

Hotar på vilket sätt? Lokals instagram är privat.
Citera
2025-02-25, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Det verkade vara från Leos YT-konto, han lade ju också ut en bild på Medvikt på instastory med en text, minns inte ordagrant men typ ”Vetnån vem den här är, vi letar efter honom” Den storyn togs bort igår kväll.

"Vem är denna dräng, känner ni igen honom. Vi letar efter honom"
Citera
2025-02-25, 16:02
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:

Det är det, hans insta hade samma typ av inlägg som story
Citera
2025-02-25, 16:07
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetrobateFuture
Hotar på vilket sätt? Lokals instagram är privat.
Han säger något om att leta rätt på hennes identitet osv för att man förlorar rätten till anonymitet om man skickar vidare Anjos röstklipp. Så han vill exponera henne nu.

Fick vibben av att Leo agerade på eget bevåg utan Anjo, men efter att ha hört Anjo är jag inte säker på att det var utan anstiftan. Han skickar röstklipp så vet tyvärr inte hur man sparar och lägger upp. Men det är definitivt hotfullt.
Citera
2025-02-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Det är offentliga handlingar, kanske kan kolla upp hur dom motiverar att han inte fick byta advokat.

På tal om vittnet Emma så är det inte bara hennes vittnesmål som ligger till grund för domen. I domen så hänvisar man till Patriks första förhör. Eftersom Anjo inte orkar läsa igenom hans första förhör screenade jag en del av hans förhör där det tydligt framgår vad han också har sett. Han erkänner också varför han i inledningen av sitt förhör inte säger sig ha sett någonting:

https://imgur.com/a/NfSPhui

Patriks övriga förhör går mest ut på att han inte minns, men förmodligen har han blivit påverkar av GM att hålla käften, därför hänvisar man till hans första förhör i domen. Det är som att Anjo faktiskt inte läst FUP och DOM.

Att begära ny advokat utan att ha ett rimligt skäl bör ju nekas. Annars kan man dra ut på det i evighet tänker jag.

Det låter som om Anjo har nöjt sig med det han fått av modern till den han ska granska kritiskt och objektivt. Tack för länken!
Citera
2025-02-25, 16:13
Medlem
Skönt och se narcissisten låta hans narcisism gräva graven åt honom själv. Bejakar fallet på avstånd, hoppas Rask ryker också snart.

Alla dessa Chrippa, Rask, Anjo, motvikt, medvikt, lokal och vad fan de heter TILLFÖR 0 till youtube och de tjänar dessutom pengar på toxic kultur. Avgå alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in