2025-02-24, 19:15
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Nu la Medvikt ut följande kommentar:

"Beslutade mig för att radera en kommentar som uttryckte hot, detta för att andra ska känna att de ska kunna uttrycka sig fritt här utan att någon avdankad hiphopare ska komma och hota och "försvara någons heder"

Vill man skicka hotelser får man göra det privat."
Verkar väl rimligt egentligen. Först tyckte jag det var kul att se att ingen tog Kinesen på allvar under hans kommentar men det finns nog fölk som kan bli spooked.

Tyckte också att den där kommentaren om att de försökte deraila var rimlig också. Tror att de kommer försöka med precis allt förutom just besvara kritik.
Citera
2025-02-24, 20:07
Medlem
kirugumis avatar
Anjo inne hos Skilleras nu o smörar
Citera
2025-02-24, 20:41
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Anjo inne hos Skilleras nu o smörar
Vilket varmt mottagande han fick i chatten och vad mycket info han kom med.

Kul att han fick Axel att kolla Lokalvideon, men så uteblev reaktionerna och nu kollar han bara Kajsa och Luggen 😂 Det är verkligen inte Anjos tid just nu, så mycket är klart haha
Citera
2025-02-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj

Kul att han fick Axel att kolla Lokalvideon, men så uteblev reaktionerna och nu kollar han bara Kajsa och Luggen 😂 Det är verkligen inte Anjos tid just nu, så mycket är klart haha

Jag blev orolig för en knoppande vänskap mellan Axel o Anjo? Då ger jag upp.
Citera
2025-02-24, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ska jag ta kritik från en användare med den otroligt fula avataren.

Var hittar du kritiken? Enbart omtanke.
Citera
2025-02-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj

Vad hände i chatten?
Citera
2025-02-24, 21:13
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Jag blev orolig för en knoppande vänskap mellan Axel o Anjo? Då ger jag upp.

Det har jag svårt att tänka mig, såg att Anjo försökte säga att hans video mot Axel var en trollning och att han bara skojade etc. Tror verkligen Axel ser igenom det, med tanke på hur många intervjuer och annat han sett där han tydligt är en pajas.

Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Vad hände i chatten?
Anjo försökte smöra och folk vallade ut det. Medvikts frågade vad Anjo tyckte om Leos agerande idag och Anjo svarade väl typ att det får stå för honom. Sedan försökte han berätta om Lokal och alla andra bara matade på med en blandning av olika lulz och "svara på kritiken då?". Typ. Såg ut som ett vanligt kommentarsfält eller den här tråden +Anjo själv. Han sa såklart inget vettigt alls.
Citera
2025-02-24, 23:42
Medlem
Hoppas verkligen alla dessa tar avstånd från kinesen.
Inte okej någonstans att hota så som kinesen gjorde mot medvikt.

Antar att kinesen är sugen på medvikt, det var känslan jag fick när han gick på honom.

Kinesen är ju garanterat smygbög, inte för att det är något fel att vara gay. Men lite pinsamt att skämmas över det, och kalla andra jävla bög osv.

Kinesen är stolt över att han suttit i fängelse, wow han var så korkad att han misslyckades med sitt brott så han åkte fast. Det är lite som att vara stolt över att man ramlar.
Citera
2025-02-24, 23:49
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Sannerligen ett totalvider
https://ibb.co/G1DrhWq
Citera
2025-02-25, 01:13
Medlem
https://youtu.be/4WnltDb_q_M?si=soC8LSBDV28dmZbS

Ny video om Rask och Anjo.
Citera
2025-02-25, 01:18
Medlem
Fyfan vad ful fläskpaddan är. Det han bedriver ligger ju väldigt långt ifrån journalistik.
Citera
2025-02-25, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tonie_jr
https://youtu.be/4WnltDb_q_M?si=soC8LSBDV28dmZbS

Ny video om Rask och Anjo.

Jahapp så nu gör han också en karriär precis som motvikt och Vad är problemet gjorde och som nu nosringen och apan gör. Han kommer fortsätta mangla videos om detta och frångå sin egna kanal idé.. Så jävla tröttsamt, de är bortglömda bara detta blåst över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in