2025-02-24, 17:46
Avstängd
Hanr ju grymt mycket snalare än för några år sedan.
Pundar han eller varför har det skett en så markant föeändring?
Ser ju nästintilll sjuk ut nu ju...
Citera
2025-02-24, 18:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Skrattretande hur han försöker intala oss att han kommer komma iordning i lägenheten första kvällen, alla lådor uppackade, allting uppspikat på väggar.

Mannen, ingen och då menar jag verkligen ingen kommer tro att du är någon driven människa som bara måste göra det där på en gång, du har inte ens klarat av en provanställning, du har legat hemma i två fucking årtionenden, det är 7300 dagar, försök ta in hur mycket du slängt bort av ditt liv.

Men det blir väl så när man ljugit för sig själv hela livet, då måste man fortsätta för att försöka rädda den lilla självbilden man har kvar.

Mvh Kickassfarsan som synade städbluffen redan 2018.
Citera
2025-02-24, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Skrattretande hur han försöker intala oss att han kommer komma iordning i lägenheten första kvällen, alla lådor uppackade, allting uppspikat på väggar.

Mannen, ingen och då menar jag verkligen ingen kommer tro att du är någon driven människa som bara måste göra det där på en gång, du har inte ens klarat av en provanställning, du har legat hemma i två fucking årtionenden, det är 7300 dagar, försök ta in hur mycket du slängt bort av ditt liv.

Men det blir väl så när man ljugit för sig själv hela livet, då måste man fortsätta för att försöka rädda den lilla självbilden man har kvar.

Han har ju säkert minst 30 tavlor på döda släktingar som ska spikas upp också det gör han inte på en kväll
Citera
2025-02-24, 18:41
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Han har ju säkert minst 30 tavlor på döda släktingar som ska spikas upp också det gör han inte på en kväll

Glöm inte ljusslingor, lakan, döskallar och kandelabrar som ska upp
Citera
2025-02-24, 18:44
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det blir ju märkligt att hans pappas är värre. För då framställer han sin stora Guds barndomstrauma som bagateller?
Rask har själv skrivit i tråden att hans barnsomstrauma är värre än de flesta andras. Någon (tror STB) frågade då hur man mäter vems trauma som varit värst.
Han skrev då typ att ”ja, jag vågar påstå att min barndom varit värre än de flesta andras”.
Alltid mest synd om Baronen!
Många med missbrukande föräldrar blir spöade varje dag av sin fulla farsa, eller får se på när han spöar deras morsa.
Det är givetvis ingenting mot Baronens fruktansvärda uppväxt (som han berättade om i Anjos dokumentär) där pappan köpte allt han pekade på pga dåligt samvete samt att han vid 16 års ålder var tvungen att laga mat HELT SJÄLV eftersom pappan var för berusad!

Allt Rask ”vet” om missbruk är bullshit taget direkt från 12stegs-sekten, som han förmodligen fått indoktrinerat på något anhörigmöte på NA.
Jag har inte koll på vad den där Jacke och hans mamma har för historia, men låt mig gissa: Jackes mamma tog några Sobril då och då pga depression, och Rask jämför det med att hans pappa käkade 50 xanor om dagen?
Citera
2025-02-24, 18:46
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Rask har själv skrivit i tråden att hans barnsomstrauma är värre än de flesta andras. Någon (tror STB) frågade då hur man mäter vems trauma som varit värst.
Han skrev då typ att ”ja, jag vågar påstå att min barndom varit värre än de flesta andras”.
Alltid mest synd om Baronen!
Många med missbrukande föräldrar blir spöade varje dag av sin fulla farsa, eller får se på när han spöar deras morsa.
Det är givetvis ingenting mot Baronens fruktansvärda uppväxt (som han berättade om i Anjos dokumentär) där pappan köpte allt han pekade på pga dåligt samvete samt att han vid 16 års ålder var tvungen att laga mat HELT SJÄLV eftersom pappan var för berusad!

Allt Rask ”vet” om missbruk är bullshit taget direkt från 12stegs-sekten, som han förmodligen fått indoktrinerat på något anhörigmöte på NA.
Jag har inte koll på vad den där Jacke och hans mamma har för historia, men låt mig gissa: Jackes mamma tog några Sobril då och då pga depression, och Rask jämför det med att hans pappa käkade 50 xanor om dagen?
Du, hans pappa hade ett halvätet äpple i handen!
Citera
2025-02-24, 18:48
Avstängd
Åndå ganska gulligt på något vis att Rask inte vågar bemöta Medvilkt.

Han inser ju att han omöjligt kan gå vinnande ifrån den matchen
Citera
2025-02-24, 18:53
Avstängd
Intressant att Medvikt har över 90 fler kommwntarer på sin senaste video än Rask på hans senaste.

Trots knappt 1/4 visningar.

Känns som rättså klarlagt att Rask raderar minsta lilla negativ kommentar?
Citera
2025-02-24, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Man bara vet att det kommer gnällas så jävla mycket under och efter flytten. Saker kommer inte fungera i lägenheten såsom Rasken önskar och anser sig ha rätt till. Han kommer klaga på allt som går att klaga på och mer därtill. Att vara en gnällspik är hans främsta egenskap.

Stackars deras nya grannar! Jag hade pratat med hyresvärden direkt om att få byta boende med enda förklaringen att hänvisa till hans YouTube kanal.
Citera
2025-02-24, 19:04
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Lägenheten låg i Nyköping, inte i Trosa. Den var dessutom i dåligt skick och inte renoverad sedan 70-talet.

Varför öppnade han posten med fötterna? Han visste ju inte före det att han skulle få något sådant med posten, men agerar som att han redan visste vad som var i brevet…?
Det kunde ju lika gärna ha varit ett smycke som Terese hade beställt eller vad som helst.
Eller stod det ”HOTBREV” med stora bokstäver på kuvertet?
Man avsätter ju lika mycket DNA med fötterna som med händerna, även om du har strumpor på dig. Fatta hur poliserna måste skratta åt Rask.
Citera
2025-02-24, 19:29
Avstängd
Snusfris avatar
Vad hårt han går på sin far. Men den stackaren är väl den enda han kan trycka ner och förnedra utan att få mothugg. Stora starka Rask.
Citera
2025-02-24, 19:32
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Man bara vet att det kommer gnällas så jävla mycket under och efter flytten. Saker kommer inte fungera i lägenheten såsom Rasken önskar och anser sig ha rätt till. Han kommer klaga på allt som går att klaga på och mer därtill. Att vara en gnällspik är hans främsta egenskap.

Stackars deras nya grannar! Jag hade pratat med hyresvärden direkt om att få byta boende med enda förklaringen att hänvisa till hans YouTube kanal.
Amen vafan, jag hade en ganska trevlig kväll, men nu ser jag baronen för mitt inre. Gå runt och ilsket hojta om att det inte finns tillräckligt med eluttag där han vill ha dem osv.

"Hörrni! Va! Här har man gått, i MÅNADER! Och betalat DUBBLA HYROR! Och så måste man dra en massa sladdar och skit och förgreningadosor och fan och hans moster, för att det inte finns tillräckligt med uttag! Om jag vill ha datorn där borta vad ska jag göra då? Haha! Då ska jag alltså!

PÅ RIKTIGT!
Behöva dra en jävla FÖRLÄNGNINGSSLADD tvärs över rummet! Här har man alltså gått, i flera månader!"

Nej usch jag måste stänga av. Hatar att det går att se Rasks avsnitt inne i sitt eget huvud innan de släppts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in