Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Det blir ju märkligt att hans pappas är värre. För då framställer han sin stora Guds barndomstrauma som bagateller?
Rask har själv skrivit i tråden att hans barnsomstrauma är värre än de flesta andras. Någon (tror STB) frågade då hur man mäter vems trauma som varit värst.
Han skrev då typ att ”ja, jag vågar påstå att min barndom varit värre än de flesta andras”.
Alltid mest synd om Baronen!
Många med missbrukande föräldrar blir spöade varje dag av sin fulla farsa, eller får se på när han spöar deras morsa.
Det är givetvis ingenting mot Baronens fruktansvärda uppväxt (som han berättade om i Anjos dokumentär) där pappan köpte allt han pekade på pga dåligt samvete samt att
han vid 16 års ålder var tvungen att laga mat HELT SJÄLV eftersom pappan var för berusad!
Allt Rask ”vet” om missbruk är bullshit taget direkt från 12stegs-sekten, som han förmodligen fått indoktrinerat på något anhörigmöte på NA.
Jag har inte koll på vad den där Jacke och hans mamma har för historia, men låt mig gissa: Jackes mamma tog några Sobril då och då pga depression, och Rask jämför det med att hans pappa käkade 50 xanor om dagen?