2025-02-24, 18:07
Medlem
svidiskesvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Då kan han i örebro representera svenskarna 🙄 om vi ska dömma hela grupper p g a vad liten procent gör ?

Ber man 5 gånger dag ,besöka moske,jobba mm har man ingen tid slösa på dumma grejer . Det krävs disciplin !

Att vara alkoholist som er är lätt 😀
Att vara bränd som ett uppeldat spån.
Det är lätt.
Att följa och be till nån sk gud.
Det är lätt, och dessutom bekvämt, min gud säger si och så osv, min gud är bättre än din gud bla bla.
Ganska enkelt när man har en gud och skylla på. "jag svär på min gud, bror" svin enkelt, och med den frasen har jag avskrivit mig allt ansvar. Bror? NÄ. Kan gå ut och svära och spotta på en sten, och det handlar ej om diciplin.
Vad som är svårt, och kräver diciplin det är att hantera alla er sagoboks fanatiker utan att kränka er.
Värsta snöflingorna i världen.
Citera
2025-02-24, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svidiskesvensson
Att vara bränd som ett uppeldat spån.
Det är lätt.
Att följa och be till nån sk gud.
Det är lätt, och dessutom bekvämt, min gud säger si och så osv, min gud är bättre än din gud bla bla.
Ganska enkelt när man har en gud och skylla på. "jag svär på min gud, bror" svin enkelt, och med den frasen har jag avskrivit mig allt ansvar. Bror? NÄ. Kan gå ut och svära och spotta på en sten, och det handlar ej om diciplin.
Vad som är svårt, och kräver diciplin det är att hantera alla er sagoboks fanatiker utan att kränka er.
Värsta snöflingorna i världen.
försök fasta en månad och se ? 😂
Citera
2025-02-25, 10:04
Medlem
svidiskesvenssons avatar
Citat:
Ha ha.
Varför skulle jag vilja göra det?
En idioti som sagoboks fanatiker ängnar sig åt och gör er till ännu värre snöflingor.
Varför gör du det?
Förmodligen för att det står i nån helig bok.
Och förmodlingen för att alla andra runt dig gör det, det är inte diciplin det är flock beteende.
Och att hantera den här lågtblodsocker flocken som redan innan är lättkränkta offer.
DET kräver diciplin av oss andra som äter normalt, för att stå ut med er.
Citera
2025-02-25, 10:11
Medlem
Citat:

Vad jag sett får muslimerna i sig sina kalorier efter att solen gått ned. Ni har väl t o m undantag från fastan i norra Sverige om det är sommar och inga nätter, vilket ju är hyckleri. Vad Allah menar är att ni inte skall bo i norr.
Citera
2025-02-25, 18:24
Medlem
svidiskesvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Vad jag sett får muslimerna i sig sina kalorier efter att solen gått ned. Ni har väl t o m undantag från fastan i norra Sverige om det är sommar och inga nätter, vilket ju är hyckleri. Vad Allah menar är att ni inte skall bo i norr.
Alla religioner är hyckleri.
Men islam är den bängaste, utan tvekan.
Dom är som små griniga ungjävlar, får dom inte som dom vill så lägger dom sig på marken å lipar till godtyckligt resultat är uppnått.
Fast det eskalerar med deras ålder.
Och denna tragik ser vi nu mer och mer i nord Europa.
Det passar å vara muslim när man som en bortskämd cuck kräver - (minus)FLÄSK,
för att en halvtimme senare dra i sig en näve gele hallon utan att blinka.
Lyssna på er sk gud ni har inget här i norr att göra.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in