2025-02-24, 16:06
Medlem
Undrar om Gräddis barn sitter på TikTok och ser klipp efter klipp där hon säger att hon inte har några barn. Vidrigt. Inte ens snubbar som drar ifrån fru och barn brukar säga så. Kanske hennes egna föräldrar också förnekar hennes existens?
Citera
2025-02-24, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Som vanligt är det inte helt lätt att följa en röd tråd, först inledde hon med att antyda att hon behöver en man för att "män försöker sig på saker med mig" , men sedan var det plötsligt pga saker hon "dealar" med de boende om på Hostelet och där gissar jag att hon är impopulär pga sina fyllor, vem vet, hon ligger kanske och spyr på dass efter sina barrundor.

Och vad hon gnäller om att folk ger sig på henne pga att hon är kvinna och singel. Nej, folk stör sig inte på henne för att hon är singel, vi lever inte på 1800-talet, folk ger sig på henne eftersom hon är irriterande och att hennes rumskompis står ut med tanten fastän hon jävlats beror väl på att han är en mesig dörrmatta. Punkt.

Word
Citera
2025-02-24, 16:32
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Undrar om Gräddis barn sitter på TikTok och ser klipp efter klipp där hon säger att hon inte har några barn. Vidrigt. Inte ens snubbar som drar ifrån fru och barn brukar säga så. Kanske hennes egna föräldrar också förnekar hennes existens?

De har ju klasskompisar, om inte annat.
Citera
2025-02-24, 16:59
Medlem
”Min enda plan var att komma i små byxor till sommaren”. 🫣

Apropå att ”killar” bara vill prata jobb med henne och inte hon.

Men så att jag har fattat rätt. Gräddis vill alltså inte prata om:

Sina barn
Jobb/framtid
Pengar
Alkohol
Hassan
Politik

Vad finns kvar att prata om enligt henne? 😅
Citera
2025-02-24, 17:00
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan

Apropå att ”killar” bara vill prata jobb.

Sina barn
Jobb
Alkohol
Hassan
Politik

Kött
Zara
Sex?
Citera
2025-02-24, 17:17
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Haha ! Stänger denna också så har vi JoJoNinja NeXT på tur. Det blir inte bättre . Så håll tillgodo så länge det varar ! 🥴😆

Precis! Kollade en video igår senast på Jojoninja där hon sitter helt hög å svamlar massa. Sen idag så ramlade jag in på en fb-tråd å såg nya fantastiska förslag inför framtiden - tråden "folket på tiktok"

Gräddrumpan sitter säkerligen nånstans på flashback å trollar folk - dock tror jag inte hon sitter å skriver i denna tråden faktiskt (man får ju dock akta sej för att spekulera enligt fb reglerna). Bumbi lär va i krökarna nånstans oxå. EDIT: Jojoninja är nog för trött för att trolla på flashback. Men seriöst alltså - "FREE BUMBI-TRÅDEN" - vi behöver den igen!
Senast redigerad av JohnnySamhall 2025-02-24 kl. 17:24.
Citera
2025-02-24, 17:49
Medlem
GräddZara Olycksrumpan
Citera
2025-02-24, 17:52
Medlem
Citat:

Apropå att ”killar” bara vill prata jobb med henne och inte hon.

Sina barn
Jobb/framtid
Pengar
Alkohol
Hassan
Politik

Pia gillar liksom många 50-plussare att skryta om sitt boende (hon berättar ofta 2-3 gånger om det i sina lives), men skillnaden är att Pias skrytobjekt inte är en fin villa, utan ett vandrarhem med välutrustat kök och skön säng. Så vill man snacka med Pia kan man be henne berätta om sitt boende.

Hon gillar även att prata om killar, för hon är ju en chej som djillar killar .
Senast redigerad av Florman 2025-02-24 kl. 17:56.
Citera
2025-02-24, 17:59
Medlem
Alltså Pias jävla videos "hemifrån" är absurda. Ligger alltid i en våningssäng och filmar, finns det inte ens en stol i rummet hon kan sitta på? Skulle bli galen av att i princip bo i en säng, men Pia är ju redan galen så...
Citera
2025-02-24, 18:07
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Pia gillar liksom många 50-plussare att skryta om sitt boende (hon berättar ofta 2-3 gånger om det i sina lives), men skillnaden är att Pias skrytobjekt inte är en fin villa, utan ett vandrarhem med välutrustat kök och skön säng. Så vill man snacka med Pia kan man be henne berätta om sitt boende.

Hon gillar även att prata om killar, för hon är ju en chej som djillar killar .

Nu var du stygg?
För de flesta av 50-Plussare som inte är suputer/beroende.

Bara 50-plus.
Citera
2025-02-24, 18:13
Medlem
Citat:

Uppenbart så kan hon nå långsiktiga mål, så frågan är varför hon inte har som mål att exempelvis vara nykterist till sommaren? Hon har tidigare sagt att hon är rädd för att uppfylla drömmar eftersom hon kan förlora saker hon då får och en smal kropp (med Stockholms plattaste bak) kan hon ju verkligen förlora, men jag antar att eftersom Gräddis har förlorat kontrollen över precis allt i livet, så är kroppen det enda hon tror sig kunna kontrollera, för den är det enklaste att kontrollera, då det ju kräver en minimal insats att svälta sig.

Måste tillägga att jag antar att hon inte orkar träna, för även Gräddis måste ju se att rumpan ser horribel ut när den är så platt, hon skulle behöva lite muskler som ger konturer.
Senast redigerad av Florman 2025-02-24 kl. 18:18.
Citera
2025-02-24, 19:34
Medlem
Hahaha, nu är hon fuller och igång med en "sexig dans" med sin stela kropp. Iklädd tajta brallor och slängandes med det risiga håret är hon ju bara sexigast, särskilt när hon slickar sig om de frasiga läpparna 😱
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in