2025-02-11, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Bra tjej ju! Varför är hon singel? Måste väl vara för att ingen man vill ha relation med en offentlig figur typ?
Tror hennes kompis Hedström påpekat många gånger att hon kräver det mesta på sina villkor lol
Citera
2025-02-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Detta var när jag insåg det

https://www.tv4play.se/klipp/eb0c472155d679a89621/video-keyyo-and-hugo-gustafsson-samba
Haha det var synd att hon inte fick så många chanser att visa sig mer i såna outfits🥺
Citera
2025-02-14, 06:45
Medlem
Keyyo är 27 år, extremt attraktiv och säkerligen extremt fertil.
Citera
2025-02-16, 11:37
Medlem
Tullamores avatar
Igår var hon het i det blåa fodralet.
Citera
2025-02-16, 21:26
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markiiiii
Tror hennes kompis Hedström påpekat många gånger att hon kräver det mesta på sina villkor lol

vad är villkoren
Citera
2025-02-16, 21:28
Avslutad
Hon verkar vara billig, men hur mycket sex tror ni hon haft? Kristina Petrushina, är ett roligt namn.
Citera
2025-02-16, 22:44
Medlem
Lillarapunzels avatar
Tänkte på det när hon för något avsnitt sedan i Mello gick på "dejt" med Liamoo. Då sa hon att de två gått i samma klass tidigare. Men när, och varför då? Hade för mig att Kristina, när hon kom till Sverige, hamnade i Dalarna? Liamoo är väl från Göteborg mig veterligen. Däremot är de ju jämnåriga, så det är ju inte tekniskt omöjligt.
Också roligt att hon "dejtade" en kille som både har sambo och barn i pluralis...
(Ja, jag förstod, precis som alla andra med minst 2 fungerande hjärnceller, att det var på skämt, men ändå!)
Citera
2025-02-17, 01:38
Medlem
Keyyo bodde i Göteborg efter tiden i Dalarna, vet inte när hon flyttade till Göteborg. Däremot studerade hon estet-teater på Schillerska.

Liamoo verkar ha hoppat av gymnasiet tidigt, så jag vet inte om de gick i samma klass i gymnasiet eller ev. högstadiet. Liamoo studerade på Guldhedsskolan innan
Citera
2025-02-17, 01:47
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Tänkte på det när hon för något avsnitt sedan i Mello gick på "dejt" med Liamoo. Då sa hon att de två gått i samma klass tidigare. Men när, och varför då? Hade för mig att Kristina, när hon kom till Sverige, hamnade i Dalarna? Liamoo är väl från Göteborg mig veterligen. Däremot är de ju jämnåriga, så det är ju inte tekniskt omöjligt.
Också roligt att hon "dejtade" en kille som både har sambo och barn i pluralis...
(Ja, jag förstod, precis som alla andra med minst 2 fungerande hjärnceller, att det var på skämt, men ändå!)

Citat:
Ursprungligen postat av cherrybloom
Keyyo bodde i Göteborg efter tiden i Dalarna, vet inte när hon flyttade till Göteborg. Däremot studerade hon estet-teater på Schillerska.

Liamoo verkar ha hoppat av gymnasiet tidigt, så jag vet inte om de gick i samma klass i gymnasiet eller ev. högstadiet. Liamoo studerade på Guldhedsskolan innan

Samma särvux kanske?
Citera
2025-02-17, 09:00
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherrybloom

Nu när du säger det, har jag nog hört att hon gått på Schillerska, det har du rätt i.
Däremot har jag också hört, som du säger, att Liamoo hoppade av gymnasiet tidigt, så får inte heller riktigt ihop ekvationen. Kanske var samma klass i typ 1an på gymnasiet då?
Citera
2025-02-24, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bugmenoot
Hon verkar vara billig, men hur mycket sex tror ni hon haft? Kristina Petrushina, är ett roligt namn.
Skulle jsg gifta mig med Keyyo skulle jag ta hennes efternamn alla dar i veckan!
Tänk att få heta Petrushina !!
Klockrent!
Citera
2025-02-24, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Skulle jsg gifta mig med Keyyo skulle jag ta hennes efternamn alla dar i veckan!
Tänk att få heta Petrushina !!
Klockrent!
Bara kvinnor heter Petrushina. Du skulle hetat Petrushin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in