2025-02-24, 04:27
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Med tanke på hans bristfälliga kunskaper undrar man om Anjo ens gått klart högstadiet?

Han viftar bort all kritik medans han säger, ni har inte sett "Dokumentären".

Han verkar inte alls förstå det problematiska.

Varför Book familjen gick med på det är också konstigt, den där Antonio kan väl inte ha så långt kvar till gallring. Bara dumt att påminna alla om vilken vidrig jävel han är.

Detta blir hans fall och han lyckas så fint med det helt på egen hand

Kommer yt ens låta honom publicera filmen?

Tycker synd om tjejen, först behöva genomgå det där, rättsprocessen, läkningen, sen efter många år kommer en fet mobbare som tar sig rätten att dra upp hela alltet igen.

NI HÄR verkar inte förstå. Hur kan ni döma ut något ni inte sett?
Det är andra ggr nu jag frågar - Har ni SETT dokumentären?
Det är bra att någon granskar rättsväsendet.
Men visst. När jag fick höra att det handlade om Books grabb drog även JAG öronen åt mig.
Är inte insatt eller intresserad av denna dokumentär men kommer nog se den bara för att göra en rättvis bedömning.
Det förvånade mig att han hänger ihop med den där Book familjen menmen..

Och den där fiskmåsen Lokal är ju bara patetisk. Förtjänar ingen uppmärksamhet ALLS!
Citera
2025-02-24, 08:04
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
NI HÄR verkar inte förstå. Hur kan ni döma ut något ni inte sett?
Det är andra ggr nu jag frågar - Har ni SETT dokumentären?
Det är bra att någon granskar rättsväsendet.
Men visst. När jag fick höra att det handlade om Books grabb drog även JAG öronen åt mig.
Är inte insatt eller intresserad av denna dokumentär men kommer nog se den bara för att göra en rättvis bedömning.
Det förvånade mig att han hänger ihop med den där Book familjen menmen..

Och den där fiskmåsen Lokal är ju bara patetisk. Förtjänar ingen uppmärksamhet ALLS!
Nej ingen här har sett den men vi har ju hört vad han har sagt om den, och av allt att döma utelämnas vissa vittnen och han lägger extremt mycket fokus på att ondgöra sig över att gm2 inte dömdes för våldtäkt mot barn. Trots att det är tydligt varför. Vi har sett en trailer, som ju är till för att presentera innehållet i en film, och den ser ut att stämma överens med det Anjo berättar. Där är många problematiska punkter som du säkert sett i tråden.

Men om det han har sagt, beskrivningen, trailers och omslag inte stämmer överens med den faktiska dokumentären lär väl folk backa. Men då har han ju ljugit om den sedan han gick ut med trailern. Som nu är borta för övrigt.

De flesta kritiserar allt runtomkring, och Anjos sätt att ducka jobbiga frågor. Som varit katastrofal.
Citera
2025-02-24, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Nej ingen här har sett den men vi har ju hört vad han har sagt om den, och av allt att döma utelämnas vissa vittnen och han lägger extremt mycket fokus på att ondgöra sig över att gm2 inte dömdes för våldtäkt mot barn. Trots att det är tydligt varför. Vi har sett en trailer, som ju är till för att presentera innehållet i en film, och den ser ut att stämma överens med det Anjo berättar. Där är många problematiska punkter som du säkert sett i tråden.

Men om det han har sagt, beskrivningen, trailers och omslag inte stämmer överens med den faktiska dokumentären lär väl folk backa. Men då har han ju ljugit om den sedan han gick ut med trailern. Som nu är borta för övrigt.

De flesta kritiserar allt runtomkring, och Anjos sätt att ducka jobbiga frågor. Som varit katastrofal.

Exakt, och det här är ju bara det senaste exemplet på hur Anjo hela tiden har jobbat för att få fram och exposa ”sanningar” om människor.
Det vrids och vänds, tas ur kontext, visas väl valda sms, ställs ledande frågor, gaslightas, manipuleras och rent av ljugs. Följarna som anser att Anjo och gänget är trovärdiga, smarta o visar sanningen är ju tyvärr inte barn allihop, men de som är vuxna måste ju ha allvarliga problem?
Det var så skönt att se Axels stream igår, han satte ord på mkt av det man hela tiden tänkt.
Citera
2025-02-24, 08:35
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vilken smickrande kameravinkel dom gav Anjo, kan inte låta bli att tro att det var medvetet för att reta mobbaren lite. Han ser ut som en fucking valross, han kan ju inte göra annat än att sitta och äta.

Skulle tro att han måste trycka 10.000 kalorier om dagen för att ens kunna bibehålla det där överskottsfettet som motsvarar en vuxen man.

Bryr han sig inte om sin hälsa? Skulle inte bli förvånad om han får en hjärtinfarkt innan 40. Det är enormt påfrestande för kroppen att se ut sådär, dessutom tränar han inte. Den enda gången han rör på sig är när han ska gå till bilen för att åka förbi driven på donken.

Hahahaha 10.000 kcal 🤣🤣

Det e bra mycket. Tror en sumo snittar på typ 5000. Men å andra sidan rör dom sig och är något djävulusiskt mycket och bra vältränade.

Jag tror anjo har någon som kallas BED, Binge Eating Disorder.
Måste tvångsmässigt trycka i sig mat. Men för stt få i sig 10k kcal så skulle han förutom sin obligatoriska McDonalds frullen behöver han dropp med en mix av bakverk, pizza, pommes son legat i Coca marinad, och sen en nål som är typ 2-3 cm bred 😂

Vilken jävla bild jag fick upp nu hahaha
Citera
2025-02-24, 10:00
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Lägg sedan till att FUP + domslutet finns tillgängligt online. Lägg sedan att Antonio även har blivit dömd för andra saker genom åren. Det är klart att man kan ha en åsikt om detta är en av "Sveriges största rättsskandaler", som han själv valt att kalla det.

Visst, filmen kanske är helt annorlunda än vad han har sagt men det vore en rätt konstig marknadsföringsstrategi. Det vore i alla fall århundrandets trollning om det vore så.
Citera
2025-02-24, 10:44
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Lägg sedan till att FUP + domslutet finns tillgängligt online. Lägg sedan att Antonio även har blivit dömd för andra saker genom åren. Det är klart att man kan ha en åsikt om detta är en av "Sveriges största rättsskandaler", som han själv valt att kalla det.

Visst, filmen kanske är helt annorlunda än vad han har sagt men det vore en rätt konstig marknadsföringsstrategi. Det vore i alla fall århundrandets trollning om det vore så.
Samt osannolikt att Anna Book skulle promota en dokumentär som inte är till deras fördel
Citera
2025-02-24, 11:13
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
För vi som är lite äldre, har tyvärr inte samma uppfattning som dig i den frågan. Hon har varit skvallerpressens åsna sen 90 talet 🤣
Hon är Sveriges mest illa omskrivna, med all rätt, "kändis"
Ja jag vet att hon figurerat mycket men inte att hon själv sedan gjort reklam för dessa reportage! Inte för att man kunde det på samma sätt då, men ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det viktigaste för AB är hur hon själv framstår, och är det som offer så är det som topping på en tårta.
Om dokumentären lägger fokus på hur mycket hon kämpat och svårt detta varit för henne så spelar det nog ingen roll hur Antonio framstår.

Sant. Det är ju inte otänkbart att han vinklar det till just hennes fördel eftersom hon är själva kändisen. Men det verkar ändå för sjukt i mitt relativt normala huvud. Att vilja göra en dokumentär för att rentvå sonen och ändå promota det även om det inte är resultatet.
Citera
2025-02-24, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det viktigaste för AB är hur hon själv framstår, och är det som offer så är det som topping på en tårta.
Om dokumentären lägger fokus på hur mycket hon kämpat och svårt detta varit för henne så spelar det nog ingen roll hur Antonio framstår.
AB borde tänkt ett varv till, filmen kommer inte vara till gagn för sonen, än mindre för henne som kommer beskrivas som den drivande bakom filmens uppkomst och vinkel.

Den ”stämpel” som Anna och Anjo verkar tro att han hade bland vanliga människor är inget annat än ett fåfäng idé eller önskning Anna har om att ”hela Sverige skvallrar om vad som händer runt mig och min familj”.

Jag kände inte till Antonios existens innan Julia började bo hos Book Toledano.
[/quote]
Senast redigerad av Pallal 2025-02-24 kl. 11:36.
Citera
2025-02-24, 11:32
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Sant. Det är ju inte otänkbart att han vinklar det till just hennes fördel eftersom hon är själva kändisen. Men det verkar ändå för sjukt i mitt relativt normala huvud. Att vilja göra en dokumentär för att rentvå sonen och ändå promota det även om det inte är resultatet.

Anna är den som öppnar hans dörrar till röda mattan. Sverige i år. Nästa år står han i Caen med Spielberg och DiCaprio
Citera
2025-02-24, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
AB borde tänkt ett varv till, filmen kommer inte vara till gagn för sonen, än mindre för henne som kommer beskrivas som den drivande bakom filmens uppkomst och vinkel.

Den ”stämpel” som Anna och Anjo verkar tro att han hade bland vanliga människor är inget annat än ett fåfäng idé eller önskning Anna har om att ”hela Sverige skvallrar om vad som händer runt mig och min familj”.

Jag kände inte till Antonios existens innan Julia började bo hos Book Toledano.

Just det att kommunjuristen som är med i filmen är den han lutar sig mot är en mamma till en av hans följare. Som hörde av sig och sa att du borde prata med min mamma. Kommunjuristen har rykten om sig att vara någon slags rättshaverist.

Anjos fru Lisen och Anna hade kontakt innan Anna hörde av sig till Anjo.

De firade jul tillsammans, vilket är helt sjukt.

Skulle Janne Josefsson fira jul med ett kommunalråd som har våldtagit ett barn och som han gjort en film om och framställt som oskyldig trots fällande dom i tingsrätten och i hovrätten? Anjo kallar sig ju youtubes Janne Josefsson.

Anjo och hans fru och barn firar jul med gärningsmannens hela familj. Och sen vill han påstå att han objektivt granskat fallet.
Citera
2025-02-24, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Just det att kommunjuristen som är med i filmen är den han lutar sig mot är en mamma till en av hans följare. Som hörde av sig och sa att du borde prata med min mamma. Kommunjuristen har rykten om sig att vara någon slags rättshaverist.

Var har du läst det? För jag satt och letade efter juristen häromdagen men kunde inte hitta henne.
Citera
2025-02-24, 12:12
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Anjos fru Lisen och Anna hade kontakt innan Anna hörde av sig till Anjo.

De firade jul tillsammans, vilket är helt sjukt.

Skulle Janne Josefsson fira jul med ett kommunalråd som har våldtagit ett barn och som han gjort en film om och framställt som oskyldig trots fällande dom i tingsrätten och i hovrätten? Anjo kallar sig ju youtubes Janne Josefsson.

Anjo och hans fru och barn firar jul med gärningsmannens hela familj. Och sen vill han påstå att han objektivt granskat fallet.

Detta med firat jul vet jag inte om det är sant dock.

Han har trampat i klaveret å det grövsta. Det ända som kan rädda han är om det framgår att alla inblandade har varit mordhotade av kinesiska maffian, allt från vittne till domare å fan å hans moster.
Och att han är den ända som får maffian att erkänna, gärna med stöd från Xi Jinping, Putin och Elon Musk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in