Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
Innan ni pappskallar pga av ert kognitiva tillkortakommande börjar gruppera alla 2 miljarder muslimer i samma vedervärdiga kategori borde tänka ett varv vad som hände bara för någon vecka sedan.
Det var inte många dagar sedan en ärkesvensk kristen protestant kallblodigt knallade in i en skola och sköt ihjäl oskyldiga människor.
Ska vi med din logik utgå från att alla kristna protestanter är latenta kallblodiga mördare likt Rickard Andersson, din pappskalle?
För det första, var den svenska mördaren kristen? Det visste jag inte. Var har det framkommit att han var kristen?
Jag utgår ifrån vad som står i de muslimska skrifterna som muslimer lever efter.
Dock så har vi en erfarenhet av att kristna människor 2025 tenderar att vara mycket fredliga. Samtidigt kan du se hur muslimer runt om i världen lever.
Muslimer är motståndare till demokrati enligt islam. En muslims hela existens går ut på att arbeta emot demokratin eftersom den står i vägen för islams högsta mål.
Varför ett svenskt arbetarparti (Socialdemokraterna) samarbetar med muslimer (Muslimska Brödraskapet) och svenskar fortfarande röstar på det partiet övergår mitt förstånd.
Ta in det:
Socialdemokraterna samarbetar med Muslimska Brödraskapet som har som mål att störta demokratin. Helt sinnessjukt.