Citat:
Ursprungligen postat av
DenOtroligaStruten
Ursäkta, men vad är det här...?
Låt Pia vara...
Pia har ett liv, vad hon än gör med det, gör något av ert liv...
Annat än att 'grisa' ni också, i 'tråden' om Pia...
Jag har sagt det förut, och säger det igen...
Jag håller inte med Pia i allt, som alla tycks tro, men 'drev', och förföljelse och fruktansvärda påhopp, är väldigt elakt...
Ni tror, har jag läst ibland, att jag är Pia själv, som skriver, eller en nära vän till henne, men det är jag inte, bara en människa som är lite human...
Ursäkta...men snälla du...
Är du åter här för att briljera över vilken moralens väktare du är, och hur högt stående du är som människa, genom att förminska oss som nu ser en Pia Pissfitta som är en sorglig, alkad, hemlös, arrogant löskekvinna?
En kvinna som full som en kastrull, super bort sitt kontokort med minst en miljon på kontot, (men oj, Pia Kadaver-Häxa var ju bara glömsk. Hon hade glömt kortet på det senaste matstället hon ätit sitt vin på.)
Får sig en snyting, eller helt enkelt är så jävla fuller så kärringen dråsar in i en dörrkarm när hon glömmer bort, i fyllan o villan, att fötter flyttas framåt, en o en, o inte i sidled, samtidigt, vid gång. (Vilket bekräftar att Pia Pissfitta är INTE en jävla höna, för då hade hon endast haft EN hjärncell i behåll, o raglat i cirklar när hon hasat sin skrangliga lekamen till sitt hostel.) Likväl får fyll-kajan en blåklocka.
Vi ser en arrogant o kaxig fyll-tratt som tar sig friheten att skälla ut sin rumsgranne för att stulit hennes jävla kort.
Nej, du, struts-strut...du är inte human...du är en översittare som tar dig rätten att förminska mig, och övriga som skriver här om de reflektioner vi har över denna kvinna som leker miljonär, men endast är en "Kejsare utan kläder". Hon är naken utan sina pengar, serrö.
Dock GÖMMER du dig bakom Pia Pissfitta och använder henne för dina egna syften...att hacka på oss andra här i tråden.
Så..du är faktiskt värre än Pia. Grattis!