2025-02-23, 15:17
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Ursäkta, men vad är det här...?
Låt Pia vara...

Pia har ett liv, vad hon än gör med det, gör något av ert liv...
Annat än att 'grisa' ni också, i 'tråden' om Pia...

Jag har sagt det förut, och säger det igen...
Jag håller inte med Pia i allt, som alla tycks tro, men 'drev', och förföljelse och fruktansvärda påhopp, är väldigt elakt...

Ni tror, har jag läst ibland, att jag är Pia själv, som skriver, eller en nära vän till henne, men det är jag inte, bara en människa som är lite human...

Du har skrivit samma typ av inlägg 1000 ggr. Denna tråd är en skvallertråd om Pia. Stick härifrån om det inte passar.

Ont: Går hon ut varje dag ( förutom när hon svimmar )? Vad gör hon på dagarna? Tänk att sitta på ett hostel utan fönster och bara gå till 7-Eleven och handla banansnus.
Citera
2025-02-23, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Du har skrivit samma typ av inlägg 1000 ggr. Denna tråd är en skvallertråd om Pia. Stick härifrån om det inte passar.

Ont: Går hon ut varje dag ( förutom när hon svimmar )? Vad gör hon på dagarna? Tänk att sitta på ett hostel utan fönster och bara gå till 7-Eleven och handla banansnus.

Hon har skaffat sig rutiner för att slippa ligga I sängen 24/7. Hon vaknar oftast mitt på dagen och tar en kaffe, drar sedan iväg på shoppingrunda där ett gäng plagg köps in på Zara, sedan hem och åma och kråma sig i några kläder på TikTok och framåt kvällen drar hon ut på lokal, middag äts ute och sedan party i nya kläderna, lite TikTok:ande och därefter godnatt.

Idag verkar hon redan sitta och dricka vin ute, men annars smygsups det ju på rummet, skulle tro att hennes BagInBox är tom vid det här laget och Systemet stängt, därför "måste" hon fylla på med alkohol på lokal.
Citera
2025-02-23, 15:28
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Efter att rumskompisen hjälpt henne att vända upp och ned på rummet i jakten på kortet (medan hon var jävligt med honom) så hade hon tydligen fattat att det kunde glömts på någon restaurang hon varit på, något hon tidigare sa var omöjligt för hon hade varit på rummet hela kvällen.

Har själv missbrukat och kan säga att detta med att man är så yr att man glömmer värdesaker och har dålig koll på var de kan vara, är en stark varningssignal om att det håller på att gå åt helvete.

Ja. Antagligen har hon en massa minnesbläckor.
Som skrivet tidigare, vet hon nog ej heller hur blåtiran uppstått?

Kanske på samma sätt som den gången hon blåslagen yrade om att hon mött ”
Jesus på en okänd mans balkong”?
Efter en natt i fyllecell.
Citera
2025-02-23, 15:41
Medlem
Ska man tolka gräddis senaste inlägg som att hon drog med någon hem till rummet inatt? Och i vilken ordning hände då blåtira och allt annat? Vill veta mer 🤪🤪
Citera
2025-02-23, 15:43
Medlem
runkstrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Finns här, dock utan chat:
https://www.youtube.com/watch?v=px6nvaM8JTA

Är det din kanal?
Varför har du gräddis videos olistade så man inte kan se dom i spellistan?
Citera
2025-02-23, 15:45
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Låt Pia vara...

Jag håller inte med Pia i allt, som alla tycks tro, men 'drev', och förföljelse och fruktansvärda påhopp, är väldigt elakt...

Ni tror, har jag läst ibland, att jag är Pia själv, som skriver, eller en nära vän till henne, men det är jag inte, bara en människa som är lite human...

Ursäkta...men snälla du...

Är du åter här för att briljera över vilken moralens väktare du är, och hur högt stående du är som människa, genom att förminska oss som nu ser en Pia Pissfitta som är en sorglig, alkad, hemlös, arrogant löskekvinna?

En kvinna som full som en kastrull, super bort sitt kontokort med minst en miljon på kontot, (men oj, Pia Kadaver-Häxa var ju bara glömsk. Hon hade glömt kortet på det senaste matstället hon ätit sitt vin på.)

Får sig en snyting, eller helt enkelt är så jävla fuller så kärringen dråsar in i en dörrkarm när hon glömmer bort, i fyllan o villan, att fötter flyttas framåt, en o en, o inte i sidled, samtidigt, vid gång. (Vilket bekräftar att Pia Pissfitta är INTE en jävla höna, för då hade hon endast haft EN hjärncell i behåll, o raglat i cirklar när hon hasat sin skrangliga lekamen till sitt hostel.) Likväl får fyll-kajan en blåklocka.

Vi ser en arrogant o kaxig fyll-tratt som tar sig friheten att skälla ut sin rumsgranne för att stulit hennes jävla kort.

Nej, du, struts-strut...du är inte human...du är en översittare som tar dig rätten att förminska mig, och övriga som skriver här om de reflektioner vi har över denna kvinna som leker miljonär, men endast är en "Kejsare utan kläder". Hon är naken utan sina pengar, serrö.
Dock GÖMMER du dig bakom Pia Pissfitta och använder henne för dina egna syften...att hacka på oss andra här i tråden.

Så..du är faktiskt värre än Pia. Grattis!
Citera
2025-02-23, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Ja att hon bara ”spelar” dum köper ingen, om hon egentligen var ett undercover-geni hade hon aldrig varit i denna situation och gjort sig till åtlöje gång på gång. Intelligenta människor betalar räkningar, tar hand om sina avkommor och lägger inte ut närbilder när de behandlar sina könsvårtor med tandkräm.
Stämmer verkligen! första gången jag såg den videon så dum förklarade jag henne
Citera
2025-02-23, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Nu sitter hon med blåtira och kör en dagsfylla..
https://youtu.be/EukMSZpmIkc?si=xzxcBNvcz6SuikvT
https://youtu.be/bxJZvwz3M1c?si=Xf-qtPoP0rOT6uTj
Jag fick deja vu så var tvungen att leta efter dessa två guldkorn!bara detta hade fått mig att hälla ut vinet i slasken för all evighet
Citera
2025-02-23, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av runkstrumpa
Jag fattar inte varför hon inte har kortet inlagt i mobilen istället?
För att hon är boomer som inte fattat hur lätt det är antagligen
Citera
2025-02-23, 15:57
Medlem
Citat:
Angår det er...?
Innehållet, i de båda styckena...

För att vara on topic...
Pia är en fri människa, och som en sådan, fri att fatta sina egna beslut, och sedan ta konsekvenserna av besluten...
En av konsekvenserna kan ju vara att det kommenteras här..
Citera
2025-02-23, 15:58
Medlem
Citat:
Låt Pia vara...

Att du inte lägger ner! din påverkans kampanj biter inte på oss
Citera
2025-02-23, 16:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
https://youtu.be/EukMSZpmIkc?si=xzxcBNvcz6SuikvT
https://youtu.be/bxJZvwz3M1c?si=Xf-qtPoP0rOT6uTj
Jag fick deja vu så var tvungen att leta efter dessa två guldkorn!bara detta hade fått mig att hälla ut vinet i slasken för all evighet

1. Gräddrumpan har haft en hård natt och hamnat i fyllecell

2. Gräddrumpan berättar om kvällen hon hamna i fyllecell

Rolig första dejt, undrar om det blev några fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in