2025-02-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Homofiler som kristersson och macron är lätta att manipulera är min gissning.

I synnerhet när de är så fåfänga att de försöker dölja sina läggningar.

Försök hålla bard i koppel.
Smygbögar som brottas med inre homofobi brukar kalla andra för homo. Alla vet att den som kallade andra för bög i skolan visade sig att vara gay i framtiden.

Homosexuella (som det heter, inte homofiler som ni smygbögshomofober försöker associera homosexualitet med pedofili när det finns inga paralleller att dra mellan dessa).

Har stött på många bögar som varit bra mer riktiga män än homofober (som oftast är smygbögar in the closet), mer vettiga moraliskt och mer normala som människor.

Dessutom så tänder inte homosexuella män på transgenders vanligtvis(eller det finns men inte i någon större utsträckning än straighta då), utan man vill ha någon som ser ut som en riktig man. Därav faller hela lögnen pedofilikopplingen platt då män inte ser maskulina ut när de är unga. Däremot så verkar straighta mer ofta dras till yngre kvinnor, se Elon Musk, Donald Trump. Blir således en projicering när tokhögern anklagar bögar och transor för att vara pedofiler, när verkligheten visar helt motsatta ting.
Citera
2025-02-23, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Ok, låt säga att det där är sant för argumentets skull. Vad gör det för skillnad om hon är trans eller inte? Den enda personen det bör spela rol lför är Macron. Ingen annan behöver ta på henne, vara med henne eller öht bry sig. Precis som att om du är homosexuell har det noll betydelse för någon annan du träffar förutom när du ska dejta.

Sen att hon har kopplingar till Rothschild är en anna sak, helt orelaterad till hennes sexualitet. Är hon en av de 1% som förtrycker folk eller bara född in i en familj som na inte bestämmer?

Det är av samma anledning man inte bör hata på Trumps barnbarn. Hans barn är vuxna och beter sig som fittor, precis som han. Helt ok att hata de för att de är extremt dumma i huvudet. Hans barn barn dock? De är små och inget man kan klandra de för. man väljer inte sina föräldrar.

Min poäng är: Det som är viktigt är hur en person beter sig, vad hen gör och vad hen säger. Vem de knullar, hur de knullar eller vad de ser ut som har ingen påverkan på mig, dig eller någon annan på denna sida. Enbart hjärntvättade idioter klandrar folk för deras sexuella läggning. Så mycket distraktioner i världen för att dra bort fokus från det faktum att oligarkerna bara får mer och mer makt. Hade folk varit lite smartare hade guillotinen redan åkt fram för länge sedan men nej, istället slåss vi om onödigt skit som att "Ahemd kommer ta ditt jobb" eller "Transpersoner finns!". helt absurt hur korkade folk är.

Guiliotinen var det ?

Lägg upp bakgrund och syfte!?

Brukaren var ?
Citera
2025-02-23, 14:55
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashriddaren128
Chuck Shumer, Obama, George Bush Senior, Roosevelts ”fruar” är uppenbarligen män.

Finns säkert mer (Macron)

Varför är alla deras ”fruar” män och varför säger ingen något?

Min teori är att dom alla dyrkar hermaphrodit ”guden” baphomet.
Vet du inte det? På riktigt? En person som alltid är med ledaren och alltid står närmast honom?

Det är naturligtvis inte deras riktiga fruar. Det är deras personliga livvakt. Speciella agenter, utvalda och tränade för att kunna spela kvinnor.
Citera
2025-02-23, 14:59
Medlem
DonaldBidens avatar
De är själva egentligen kvinnor, därför praktiskt att de är ihop med män.
Citera
2025-02-23, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessedshit
Guiliotinen var det ?

Lägg upp bakgrund och syfte!?

Brukaren var ?

Kan du kanske använda några fler ord i det svenska språket så jag förstår vad det är du efterfrågar? Jag är inte säker på vad du vill ha svar på här egentligen. Vilka som använde den rent historiskt? Vad för bakgrund och syfte vill du ha? Min? Kungens? Osthyvelns?

Snälla, jag vet att FB är hem åt många tokstollar men det kostar inte extra att skriva några fler ord. Vad vill du ha svar på?
Citera
2025-02-23, 15:31
Avstängd
Citat:
Chuck Shumer, Obama, George Bush Senior, Roosevelts ”fruar” är uppenbarligen män.

Hur blev Bush junior till?
Citera
2025-02-23, 15:48
Medlem
JackArrows avatar
Citat:

Ulf Kristerssons "fru" är transa. De har tre adoptivdöttrar från Kina. Ulf var ordförande för Svensk Adoptionscentrum i början av 2000-talet där det pågick illegal barnhandel från Chile, Kina etc. till Sverige. Hur kommer det sig att svenskar tillåter sodomiter och pedofiler adoptera barn? Det är fakta att dessa politiker är med i hemliga sällskap som dyrkar mörka krafter, dessa har varken medborgares eller barns bästa intresse. Stackars lilla Sverige!

https://www.svenskdam.se/noje/birgitta-eds-kamp-for-ulf-kristerssonskarlek-barnen-och-det-nya-livet/7544070

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kristersson-kande-till-de-kopta-barnen

https://tobiashubinette.wordpress.com/2024/10/03/om-genomkorrupta-adoptionscentrum-och-ulf-kristerssons-skuld/

https://nypost.com/2024/12/23/us-news/georgia-couple-convicted-for-sickening-sexual-abuse-of-adopted-sons-get-100-years-in-jail-a-house-of -horrors/

https://theserapeum.com/the-fallen-origins-of-transgenderism-androgynous-edification/
Citera
2025-02-23, 16:08
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Ok, låt säga att det där är sant för argumentets skull. Vad gör det för skillnad om hon är trans eller inte? Den enda personen det bör spela rol lför är Macron. Ingen annan behöver ta på henne, vara med henne eller öht bry sig. Precis som att om du är homosexuell har det noll betydelse för någon annan du träffar förutom när du ska dejta.

Sen att hon har kopplingar till Rothschild är en anna sak, helt orelaterad till hennes sexualitet. Är hon en av de 1% som förtrycker folk eller bara född in i en familj som na inte bestämmer?

Det är av samma anledning man inte bör hata på Trumps barnbarn. Hans barn är vuxna och beter sig som fittor, precis som han. Helt ok att hata de för att de är extremt dumma i huvudet. Hans barn barn dock? De är små och inget man kan klandra de för. man väljer inte sina föräldrar.

Min poäng är: Det som är viktigt är hur en person beter sig, vad hen gör och vad hen säger. Vem de knullar, hur de knullar eller vad de ser ut som har ingen påverkan på mig, dig eller någon annan på denna sida. Enbart hjärntvättade idioter klandrar folk för deras sexuella läggning. Så mycket distraktioner i världen för att dra bort fokus från det faktum att oligarkerna bara får mer och mer makt. Hade folk varit lite smartare hade guillotinen redan åkt fram för länge sedan men nej, istället slåss vi om onödigt skit som att "Ahemd kommer ta ditt jobb" eller "Transpersoner finns!". helt absurt hur korkade folk är.
Problemet är att de är attraherade och knullar barn samt gör värre saker med dem. Läs igenom bloggen med alla vittnesmål, bevis, visselblåsares information m.m. innan du börjar kalla folk för korkade. Du är inte precis den vassaste kniven i lådan.

https://cathyfox.wordpress.com/

"Oligarkerna" m.fl. andra grupper har finansierat och skapat den globala massinvandringen, LGBTQ+ ideologin, marxismen inom alla samhällsområden, ekonomiska och finansiella korruptionen som sträcker sig in i alla andra underliggande system, barn- och människotrafficking, prostitution, narkotikasmuggling och allt annat.
Citera
2025-02-23, 16:12
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Precis detta. Och hur förklarar man barnen som dessa "transkvinnor" har? Obama har ju två barn ihop. Macron har förvisso inga barn ihop med sin fru men hon har ju barn sen tidigare.

Nog för tekniken har gått långt men SÅ långt att transkvinnor kan bli gravida har det inte gått. Och definitivt inte mellan 1975 och 1984 när Brigitte Macron fick sina barn.
De "adopterar" barnen.

https://x.com/elainelancaster/status/1646613289424527360
Citera
2025-02-23, 16:14
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
De är själva egentligen kvinnor, därför praktiskt att de är ihop med män.

Så är det.
Citera
2025-02-23, 16:48
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Problemet är att de är attraherade och knullar barn samt gör värre saker med dem. Läs igenom bloggen med alla vittnesmål, bevis, visselblåsares information m.m. innan du börjar kalla folk för korkade. Du är inte precis den vassaste kniven i lådan.

https://cathyfox.wordpress.com/

"Oligarkerna" m.fl. andra grupper har finansierat och skapat den globala massinvandringen, LGBTQ+ ideologin, marxismen inom alla samhällsområden, ekonomiska och finansiella korruptionen som sträcker sig in i alla andra underliggande system, barn- och människotrafficking, prostitution, narkotikasmuggling och allt annat.
Oj oj oj. Vad mycket hemska anklagelser.
Men ser du inga hål här?
En del som helt enkelt inte stämmer.
Citera
2025-02-23, 16:57
Medlem
Bob-Dylans avatar
Någon här som sett Candace Owens serie ”becoming brigitte”?

Jag har bara sett första avsnittet, men vad jag förstår är inte bara Brigitte trans utan även Emmanuels farsa?

Eliten är rubbade kort och gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in