2025-02-23, 17:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Någon här som sett Candace Owens serie ”becoming brigitte”?

Jag har bara sett första avsnittet, men vad jag förstår är inte bara Brigitte trans utan även Emmanuels farsa?

Eliten är rubbade kort och gott.

Candace är ju trans själv så han borde veta!
Citera
2025-02-23, 17:28
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:

Jag har bara sett första avsnittet, men vad jag förstår är inte bara Brigitte trans utan även Emmanuels farsa?

Jo de har jag sett, och det presenteras bevis bortom allt rimligt tvivel att "Brigitte" Macron i själva verket är Jean-Michel Trogneux. Det framkommer även mycket annat märkligt om släkterna Macron och Trogneux.

Om man fortfarande tvivlar efter att ha sett den serien är det för att man inte vill veta, helt enkelt.

Det är en konspirationsteori att påstå att "Brigitte" Macron är en kvinna.
Citera
2025-02-23, 17:43
Medlem
TweentyFives avatar
Exakt de är ju med the occult!
Citera
2025-02-23, 18:02
Medlem
Citat:

Hah, då var inte Aisling O'Loughlin ute och cyklade.
https://aislingoloughlin.substack.com/p/a-wedding-certificate-a-death-certificate
Citat:
Candace Owens is a master of deception. She’s showing off to fellow club members of her rank. This smooth talker is so good with words she’s explicitly telling her viewers the transvestigation into France’s Frist Lady is a load of bollox (pun intended) while simultaneously convincing them Brigitte Macron is a man, possibly the father of her husband, Emmanuel Macron. It gets that daft.

Har du nån tidsstämpel där Candace säger att Brigitte Macron, eventuellt skulle vara Emmanuels farsa?
Samtidigt som hon visar bevis på att Brigitte är född kvinna? Men försöker få det att framstå att Brigitte är man?
Citera
2025-02-23, 18:27
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Ulf Kristerssons "fru" är transa. De har tre adoptivdöttrar från Kina. Ulf var ordförande för Svensk Adoptionscentrum i början av 2000-talet där det pågick illegal barnhandel från Chile, Kina etc. till Sverige. Hur kommer det sig att svenskar tillåter sodomiter och pedofiler adoptera barn? Det är fakta att dessa politiker är med i hemliga sällskap som dyrkar mörka krafter, dessa har varken medborgares eller barns bästa intresse. Stackars lilla Sverige!

https://www.svenskdam.se/noje/birgitta-eds-kamp-for-ulf-kristerssonskarlek-barnen-och-det-nya-livet/7544070

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kristersson-kande-till-de-kopta-barnen

https://tobiashubinette.wordpress.com/2024/10/03/om-genomkorrupta-adoptionscentrum-och-ulf-kristerssons-skuld/

https://nypost.com/2024/12/23/us-news/georgia-couple-convicted-for-sickening-sexual-abuse-of-adopted-sons-get-100-years-in-jail-a-house-of -horrors/

https://theserapeum.com/the-fallen-origins-of-transgenderism-androgynous-edification/

Med testeron behandling så kan en kvinna få manliga drag såsom skägg tex medmera
Bodde granne med ett par som var lesbiska där mannen var kvinna som gick på testeron .
De var faktiskt rätt lika statsministerparet på många sätt
Senast redigerad av MyJustice 2025-02-23 kl. 18:30.
Citera
2025-02-23, 18:42
Medlem
Dessa män är antagligen homosexuella som kör en cover up story, för att ge ett normalt intryck, så människor vill rösta på dem.
Citera
2025-02-23, 19:20
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Smygbögar som brottas med inre homofobi brukar kalla andra för homo. Alla vet att den som kallade andra för bög i skolan visade sig att vara gay i framtiden.

Homosexuella (som det heter, inte homofiler som ni smygbögshomofober försöker associera homosexualitet med pedofili när det finns inga paralleller att dra mellan dessa).

Har stött på många bögar som varit bra mer riktiga män än homofober (som oftast är smygbögar in the closet), mer vettiga moraliskt och mer normala som människor.

Dessutom så tänder inte homosexuella män på transgenders vanligtvis(eller det finns men inte i någon större utsträckning än straighta då), utan man vill ha någon som ser ut som en riktig man. Därav faller hela lögnen pedofilikopplingen platt då män inte ser maskulina ut när de är unga. Däremot så verkar straighta mer ofta dras till yngre kvinnor, se Elon Musk, Donald Trump. Blir således en projicering när tokhögern anklagar bögar och transor för att vara pedofiler, när verkligheten visar helt motsatta ting.
Det är nog ingen som tror att macron eller kristersson legat med sina fruar.

Du känner antagligen inga bögar om du inte fattat att pedofili är hela grejen och har varit så sedan de gamla grekerna. Inga bögar gillar jämnåriga. aldrig hört talas om ett "par" som inte varit öppet om man får tag i ungkött.

Elon musk är inte strejt. Han har autism. "asexuell" var ett diagnoskriterie för den äldre aspergerdiagnosen. Du har inte ett enda rätt.
autism är en genetiskt överförd skada på x-kromosomen. Därför fick musk ett transbarn (som tror det är trans men bara har autism likt sin far)
Citera
2025-02-23, 20:18
Medlem
JackArrows avatar
Citat:

En bra sammanfattning på spektaklet.

https://foxyfox.substack.com/p/macroni-baloney
Citera
2025-02-23, 20:21
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Candace är ju trans själv så han borde veta!

Ja, män kan ju föda barn så det är mycket troligt!

Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Jo de har jag sett, och det presenteras bevis bortom allt rimligt tvivel att "Brigitte" Macron i själva verket är Jean-Michel Trogneux. Det framkommer även mycket annat märkligt om släkterna Macron och Trogneux.

Om man fortfarande tvivlar efter att ha sett den serien är det för att man inte vill veta, helt enkelt.

Det är en konspirationsteori att påstå att "Brigitte" Macron är en kvinna.

Av vad jag sett hittills så verkar som du skriver! Ska se sista avsnitten i serien innan jag säger för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Hah, då var inte Aisling O'Loughlin ute och cyklade.
https://aislingoloughlin.substack.com/p/a-wedding-certificate-a-death-certificate

Har du nån tidsstämpel där Candace säger att Brigitte Macron, eventuellt skulle vara Emmanuels farsa?
Samtidigt som hon visar bevis på att Brigitte är född kvinna? Men försöker få det att framstå att Brigitte är man?

Se serien ”becoming Brigitte” om du är intresserad av att veta.
Citera
2025-02-23, 20:26
Medlem
Citat:
Se serien ”becoming Brigitte” om du är intresserad av att veta.

Jag såg påståendet i Epiloguen.

Candace Owens skrattar nog hela vägen till banken.
Och samtidigt tackar hon sina lättlurade fårskallar.
Kanske undrandes, vad hon ska hitta på nästa gång.
Citera
2025-02-23, 21:36
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Jag såg påståendet i Epiloguen.

Candace Owens skrattar nog hela vägen till banken.
Och samtidigt tackar hon sina lättlurade fårskallar.
Kanske undrandes, vad hon ska hitta på nästa gång.

Vad syftar du till att Candace har fel i?
Som skrivet så har jag inte sett hela serien, men Candace är inget dumhuvud vilket jag uppfattar att du verkar vilja göra gällande. Hon fick upp spåret gällande detta av Trumpeten, som gjorde ett uttalande om att han hade info om Macrons sexliv eller liknande (minns inte exakt vad Trump hade sagt). Vissa menar att det föranledde husrannsakan som FBI gjorde på Mar-a-lago.

Skrattar hela vägen till banken gör hon garanterat oavsett rätt eller fel i sakfrågan.
Citera
2025-02-23, 22:12
Avslutad
Gud skapade människan till sin avbild och det är vad dom vill förvränga samt hatar.

Det är samma grej som skedde innan Noa då entiteter mixtrade med DNA, människor och djur.

Dom vill korrumpera människan & förändra den, kommer bli samma med AI integrering.

Genesis 6.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in