2025-02-23, 11:41
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Hahaha, ok. Jag respekterar din åsikt. Just detta var väl motsatsen till plastigt, tycker jag.
Varför har han flera jobb förresten? Har han stora skulder?
2025-02-23, 11:43
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Varför har han flera jobb förresten? Har han stora skulder?
Inte en susning. Det finns kanske nån FBK-supporter här som känner honom och kan svara på det.
2025-02-23, 13:48
Medlem
GretaFfetas avatar
Cederqvist avstängd 2 matcher för tacklingen på Ljungh vilket är korrekt men inte ens en anmälan för Enroths klubba eller Max Martins "smek" på Fribergs kön?

Jäkla nämnd vi har

https://www.shl.se/article/rxaass3-403dd/view
2025-02-23, 14:10
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Ah, sorry! My bad! Läste bara om nån form av hyllning utan att ha koll.
Klart att den som hyllas bör hyllas skall! Bartecko var en riktigt bra spelare vad jag kommer ihåg. Hans stats är talande.
Han gjorde ett stort avtryck på isen i OS 2010 i alla fall.
2025-02-23, 14:27
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Var inte det fint, då? Killen har varit med sedan 2003, eller vad det var, och lagt ned otroligt mycket tid och energi på att stötta sitt lag. Tycker annars att det är alldeles för sällan supportrarna får det erkännande från laget de förtjänar.
Jag satt precis och funderade på hur länge han varit med, jag vill minnas jag sett honom sedan 2006 någon gång. Men han började 2003 alltså? Aja.. att vara med i typ 20 år som han varit är fruktansvärt stort, och rejält med respekt.

Jag blev själv lite tårögd igår, han är en sann hjälte och förtjänade det i allra största grad.

Håller förövrigt med om att supportrar allt för sällan får det erkännande de förtjänar, både från laget och ledningen. Oftast är det någon floskel om att de är ovärderliga, sedan inget mer.

Världens bästa klackledare, Niklas.
2025-02-23, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Han gjorde ett stort avtryck på isen i OS 2010 i alla fall.
Karma att det var just en hjärnskakning som avslutade ärkesvinet tollefsens karriär
2025-02-23, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag satt precis och funderade på hur länge han varit med, jag vill minnas jag sett honom sedan 2006 någon gång. Men han började 2003 alltså? Aja.. att vara med i typ 20 år som han varit är fruktansvärt stort, och rejält med respekt.

Jag blev själv lite tårögd igår, han är en sann hjälte och förtjänade det i allra största grad.

Håller förövrigt med om att supportrar allt för sällan får det erkännande de förtjänar, både från laget och ledningen. Oftast är det någon floskel om att de är ovärderliga, sedan inget mer.

Världens bästa klackledare, Niklas.

Niklas var med 2003-2009 sen var han borta länge tills han dök upp igen under finalserien 2022. Det var en fin avslutning igår!
2025-02-23, 15:52
Medlem
perry2s avatar
Härligt att se Jonathan Pudas med hundblicken.. efter Röglematchen.
Den stortruten skall tryckas till.

Är det sant att bröderna Johnsson sitter o njuter med varsin piggelin o kollar gamla Frölundamatcher?
2025-02-23, 16:13
Medlem
Citat:
Niklas var med 2003-2009 sen var han borta länge tills han dök upp igen under finalserien 2022. Det var en fin avslutning igår!

Enligt säkra källor har Växjö erbjudit honom en anställning.
Alla som varit med vet att Växjö gillar att kopiera Färjestad
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Härligt att se Jonathan Pudas med hundblicken.. efter Röglematchen.
Den stortruten skall tryckas till.

Är det sant att bröderna Johnsson sitter o njuter med varsin piggelin o kollar gamla Frölundamatcher?
Pudas är en äcklig ynkrygg
Helt otroligt att inte någon kör över gnäll kärringen och filmaren riktigt ordentligt
2025-02-23, 17:05
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
En medgångare alltså.
2025-02-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Enligt säkra källor har Växjö erbjudit honom en anställning.
Alla som varit med vet att Växjö gillar att kopiera Färjestad

Ja, han säger att han fått förfrågan från annat lag. Skulle inte förvåna mig om det är Växjö. Som du skriver så ser de Färjestad som en förebild de gärna kopierar.
2025-02-23, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
En medgångare alltså.

Eller tidsbrist pga av jobb och familj Einstein!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in