Resultat: Vem hoppas du vinner?
John Lundvik – "Voice of the Silent"
0,89%
10 röster
Dolly Style – "Yihaa"
2,58%
29 röster
Greczula – "Believe Me"
7,74%
87 röster
Klara Hammarström – "On and On and On"
5,69%
64 röster
Scarlet – "Sweet N' Psycho"
2,67%
30 röster
Erik Segerstedt – "Show Me What Love Is"
1,25%
14 röster
Maja Ivarsson – "Kamikaze Life"
5,52%
62 röster
Meira Omar – "Hush Hush"
1,96%
22 röster
Måns Zelmerlöw – "Revolution"
10,14%
114 röster
Saga Ludvigsson – "Hate You So Much"
1,42%
16 röster
Annika Wickihalder – "Life Again"
0,98%
11 röster
KAJ – "Bara bada bastu"
59,16%
665 röster
2025-02-23, 04:18
Medlem
PingPongZongs avatar
Måns är verkligen en som alltid är redo nuförtiden och sälja sin själ. Han som i Pluras kök i fyllan sa att homosexualitet är onaturligt och avvikande.

Melodifestivalen har blivit ett jävla bög jippo för garderobsbögar. Nuförtiden så är dom ute ur garderoben allihopa. Och då blir det ju så jävla bögigt.

Annat var det förr. När Peter Jöback var med för första gången i Melodifestivalen. Då som 18åring. Han utnyttjade det med och gå ut med att han inte var bög. Han var ledsen för och beskyllas för och vara bög. Till och med hans pappa trodde han var bög. Då var det synd om Jöback.

Bögar ska fan ha stryk och skrämmas. Dom ska inte uppmuntras. Det är fan bögarnas fel att Melodifestivalen är som den är. Var den här Imorgon är en annan dag bögen som förstörde Melodifestivalen. Bögarna bara förstör. Är det ingen som tänker på barnen längre? Vad är det för framtid vi bygger?

Christer Björkman. Det är den jävla bögen som förstört Melodifestivalen. Han var garderobsbög 1992. Sjöng om en flicka som han gick till ibland. Undrar vad det var för en flicka? Lika mycket flicka som han antagligen. Jävla bögar. Värst är transvestiter som läser sagor och sjunger. För barn.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-02-23 kl. 04:30.
Citera
2025-02-23, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Måns och Hijab tjejen går väl vidare.

Tack och lov att Amena (hijabtjejen) inte gick vidare!

Tänk er om vi skulle ha skickat hijabklädd sångerska till Eurovision!!!
Citera
2025-02-23, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sannaja
Jag kanske inte är rätt person att bedöma, men sjöng inte Amena väldigt falskt, både i bilen och på scen?

Jag tyckte också att det låt falskt på något ställe.
Citera
2025-02-23, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hostaeggmoken
Jag tror du kan skriva in en vinst för mums mums redan nu. Det var klassisk eurovision med väldigt mycket playback. Han kommer inte behöva oroa sig för sången utan kan lägga 100% på sin dans/rörelser skapa energi runt revolution.

Revolution är väl så lite revolution som det kan bli
Hoppas inte det... Är supertråkigt om Måns vinner... Förstår mig inte på folk som är så ivriga att rösta fram honom? Han hade lite skärmar och effekter som gjorde det mesta åt honom medan han mest gick omkring och sjöng med tillgjorda miner och lite rörelser... Medan Greczula verkligen gjorde en imponerande show!

Jag är inte så mycket för alla dessa ytliga bidrag, men även jag höjde på ögonbrynen och imponerades av Greczulas nummer!
Citera
2025-02-23, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Hoppas inte det... Är supertråkigt om Måns vinner... Förstår mig inte på folk som är så ivriga att rösta fram honom? Han hade lite skärmar och effekter som gjorde det mesta åt honom medan han mest gick omkring och sjöng med tillgjorda miner och lite rörelser... Medan Greczula verkligen gjorde en imponerande show!

Jag är inte så mycket för alla dessa ytliga bidrag, men även jag höjde på ögonbrynen och imponerades av Greczulas nummer!

Han kom in sittandes still vid ett piano från luften. Waow. Imponerande alltså…
Citera
2025-02-23, 08:11
Medlem
veni.vidi.vomuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Ok. Gillar inte den låten. Rocksteady Love är mycket bättre. Det mest intressanta blir väl att höra om hon faktiskt kan sjunga live. Mina känsliga öron hoppas på detta. Sura toner är ren tortyr för dem.

Bullf**** är ett troll förresten. Mata inte detta vider som ej har på nätforum att göra. Måns är lismande och falsk. Och ja - även en mansslampa.
Victoria verkar ha startat en egen Youtube-kanal lagom till sitt framträdande i Mello.
Dock bara musik, inga videos.
https://www.youtube.com/channel/UCsJ...388xhwnd-POSzA
Citera
2025-02-23, 08:13
Medlem
Kan någon lista de Mello-låtar som Edvin sjöng igår?
Citera
2025-02-23, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyle1893
Benen på Tjejerna snygga
Vilka tjejer?
Citera
2025-02-23, 08:59
Medlem
Bara mellanmjölk i år, alla bidrag låter som ngt gammalt, bara upprepningar som man hört tusen ggr. Den låt som vinner i ESC har alltid ngt nytt som sticker ut på ett positivt sätt, i år hade inte Mello ngn vinnarlåt.

Önskar att flera på ESC sjöng på sitt eget språk i stället för att låtsas vara amerikan, man är mer övertygande på sitt språk. Det finns flera vackra språk som spanska, franska, italienska och portugisiska i Europa som låter bättre än bruten amerikanska.
Citera
2025-02-23, 09:03
Medlem
MarkusStors avatar
Bojkotta feministiska showen, den förstör bara era värderingar.
Citera
2025-02-23, 09:08
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Måns är verkligen en som alltid är redo nuförtiden och sälja sin själ. Han som i Pluras kök i fyllan sa att homosexualitet är onaturligt och avvikande.

Melodifestivalen har blivit ett jävla bög jippo för garderobsbögar. Nuförtiden så är dom ute ur garderoben allihopa. Och då blir det ju så jävla bögigt.

Annat var det förr. När Peter Jöback var med för första gången i Melodifestivalen. Då som 18åring. Han utnyttjade det med och gå ut med att han inte var bög. Han var ledsen för och beskyllas för och vara bög. Till och med hans pappa trodde han var bög. Då var det synd om Jöback.

Bögar ska fan ha stryk och skrämmas. Dom ska inte uppmuntras. Det är fan bögarnas fel att Melodifestivalen är som den är. Var den här Imorgon är en annan dag bögen som förstörde Melodifestivalen. Bögarna bara förstör. Är det ingen som tänker på barnen längre? Vad är det för framtid vi bygger?

Christer Björkman. Det är den jävla bögen som förstört Melodifestivalen. Han var garderobsbög 1992. Sjöng om en flicka som han gick till ibland. Undrar vad det var för en flicka? Lika mycket flicka som han antagligen. Jävla bögar. Värst är transvestiter som läser sagor och sjunger. För barn.
Men ni svenskar skickar ju alltid samma WOKE-skit till eurovisionen. Antingen nån neger eller så nått HBTQ trams. Alltid sjunger ni på engelska istället för svenska för att ni hatar ert land och vill smöra inför EU eliten.
Som vanligt kommer Sverige att vinna på juryrösterna då den korrumperade juryn vill ha just ett sånt bidrag som promotar HBTQ, mångkultur och EUs federalstativrare. Medan nån annan, troligtvis Finland vinner folkets röst då man sjunger på det egna språket, ställer upp med vita artister och inte böjer sig för globalistjuryns preferenser.

Eurovisionen har inget med musik att göra utan är en klasskamp mellan folket och eliten där eliten nästan alltid vinner. Sveriges bidrag är år efter år gjorda för att gillas av eliten.
Citera
2025-02-23, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Ja och naket under

Japp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto