2025-02-22, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Nej.
Det räcker inte alls.
Dom kanske vill se ut så, för att sådana som du ska få din efterlängtade syndabock.

Hahahah fatta o försvara djävulens söner som klär ut sig till kvinnor. Kolla kristersons ”fru”

De är förfan män.
Citera
2025-02-22, 19:25
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashriddaren128
Hahahah fatta o försvara djävulens söner som klär ut sig till kvinnor. Kolla kristersons ”fru”

De är förfan män.
Varför skulle dom vara män?
Vad är poängen här egentligen?

Det enda jag ser är att människor älskar att hitta fel med överheten.
Som kung eller liknande, så måste man tillfredsställa folkets behov av att hitta sataniska fel med dom. Precis som du hittade fel med Jesus och korsfäste honom.
Citera
2025-02-22, 19:26
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Dom alla är med i hemliga organisationer TEX skull n bones och dom pippar varandra i röven för att ha hålhakar på varandra.

Det är vanligt bland icketroende hedniska maktmänniskor att ha homosexuella relationer med sina mentorer.

Kolla grekerna tex.
Icke-troende? Tror problemet med perversioner är betydligt större bland religiösa.
Citera
2025-02-22, 19:29
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Icke-troende? Tror problemet med perversioner är betydligt större bland religiösa.
Präster har samma uppgift som presidenten och kungen.
Att låtsas vara onda. Bli syndabockar.
Dom följer Jesus och låter folket kasta synd på dom.
Citera
2025-02-22, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise

Om du tror på bibelns Gud påriktigt hade du inte vågat att va pervers
Citera
2025-02-22, 19:56
Avstängd
Citat:
Chuck Shumer,
Källa?

Citat:
Obama,
Källa?

Citat:
George Bush Senior,
Att Barbara skulle vara illegitim dotter till satanisten Alistair Crowley har jag läst, men att hon skulle vara född biologisk man är däremot en nyhet.

Källa?

Citat:
Roosevelts ”fruar”
Tänker du på Theodor här?

Citat:
är uppenbarligen män.
Källor?

Citat:
Finns säkert mer (Macron)
Ja, här finns det helt uppenbart ett antal frågetecken som måste rätas ut innan åtminstone jag kan avföra det hela.

Citat:
Varför är alla deras ”fruar” män och varför säger ingen något?
Visa först att de verkligen är/var män.

Citat:
Min teori är att dom alla dyrkar hermaphrodit ”guden” baphomet.
Ja. I mer radikala varianter av kristna och judiska frimurarordnar så är slutmålet en hermafrodit mänsklighet.

Helt riktigt.
Citera
2025-02-22, 20:40
Medlem
Citat:
Chuck Shumer, Obama, George Bush Senior, Roosevelts ”fruar” är uppenbarligen män.

Finns säkert mer (Macron)

Varför är alla deras ”fruar” män och varför säger ingen något?

Min teori är att dom alla dyrkar hermaphrodit ”guden” baphomet.

Citat:
Så jävla mycket transor i makt, inte konstigt att dom försöker indoktrinera barnen att mutilera sig själva

Citat:
Dom är uppenbarligen män, Lyndon B johnsons fru är oxksp transa.

Finns det något belägg för det som diskuteras öht eller är det bara kvinnor ni inte tycker är attraktiva nog för era porrskadade hjärnor?

Jag tycker för visso inte de är attraktiva heller, men jag sitter inte i en bubbla och tror att alla jag finner oattraktiva är män. Inte riktigt så samhället fungerar.

Trodde man behövde ha någon form av fakta, artikel eller dylikt för att starta en tråd men tydligen kan man skriva lite vad som helst och det funkar på FB? Coolt!

Ni ger er på fel 1%. Att transpersoner finns gör absolut ingen påverkan på era liv. Däremot är miljardärer ett hot mot alla som inte är miljardärer. Kanske sluta falla för all propaganda som trycks och börja tänka lite själv?
Citera
2025-02-22, 20:53
Medlem
Schicklgrubblares avatar
För att de är satanister och hatar mänskligheten. Därav alla aborträttigheter, trans och gaypropaganda , feminism och rasblandningspropagandor.

Det är ett sätt att håna Guds skapelse mannen, kvinnan och kärnfamiljen. De vill lura män till att bli attraherade av andra män genom att använda transor inom Hollywood. De gör om män till kvinnor och vice versa som ett hån och för att få mänskligheten att sluta reproducera helt enkelt.

Och de gör ju ett bra jobb med det också. Vi är alla fullkomligt hjärntvättade och marinerade i den här transagendan oavsett om vi vill erkänna det eller inte. Ingen slipper undan den. Och vi är starkt formade och påverkade av den här ideologin som har oss i ett strypgrepp. Kolla bara på oss män och kvinnor i Sverige - vi är ett extremt exempel på detta. Svenska kvinnor och män har totalt bytt roller där svenska män är mer som kvinnor och vi svenska kvinnor manhaftiga.

Det är inte bara vidrigt men även barnsligt att vi svenskar inte längre klarar av att ta på oss rollen som kvinna eller man längre.

Öppna ögonen gott folk.
Citera
2025-02-22, 23:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Finns det något belägg för det som diskuteras öht eller är det bara kvinnor ni inte tycker är attraktiva nog för era porrskadade hjärnor?

Jag tycker för visso inte de är attraktiva heller, men jag sitter inte i en bubbla och tror att alla jag finner oattraktiva är män. Inte riktigt så samhället fungerar.

Trodde man behövde ha någon form av fakta, artikel eller dylikt för att starta en tråd men tydligen kan man skriva lite vad som helst och det funkar på FB? Coolt!

Ni ger er på fel 1%. Att transpersoner finns gör absolut ingen påverkan på era liv. Däremot är miljardärer ett hot mot alla som inte är miljardärer. Kanske sluta falla för all propaganda som trycks och börja tänka lite själv?
Håller med om det mesta här, men vad tror du om Frankrikes presidents äkta maka, Brigitte Macron?

Har du kollat in den tråden?

Och här finns det ju definitivt kopplingar till 'rätt 1%' i form av familjen Rothschild?
Citera
2025-02-23, 00:09
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
För att de är satanister och hatar mänskligheten. Därav alla aborträttigheter, trans och gaypropaganda , feminism och rasblandningspropagandor.

Det är ett sätt att håna Guds skapelse mannen, kvinnan och kärnfamiljen. De vill lura män till att bli attraherade av andra män genom att använda transor inom Hollywood. De gör om män till kvinnor och vice versa som ett hån och för att få mänskligheten att sluta reproducera helt enkelt.

Och de gör ju ett bra jobb med det också. Vi är alla fullkomligt hjärntvättade och marinerade i den här transagendan oavsett om vi vill erkänna det eller inte. Ingen slipper undan den. Och vi är starkt formade och påverkade av den här ideologin som har oss i ett strypgrepp. Kolla bara på oss män och kvinnor i Sverige - vi är ett extremt exempel på detta. Svenska kvinnor och män har totalt bytt roller där svenska män är mer som kvinnor och vi svenska kvinnor manhaftiga.

Det är inte bara vidrigt men även barnsligt att vi svenskar inte längre klarar av att ta på oss rollen som kvinna eller man längre.

Öppna ögonen gott folk.

Vem är "de"? Politikerna? Judarna? Kapitalisterna? Sossarna? Ryssarna? Bögarna?
Citera
2025-02-23, 00:22
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Vem är "de"? Politikerna? Judarna? Kapitalisterna? Sossarna? Ryssarna? Bögarna?

Judarna.
Citera
2025-02-23, 00:49
Medlem
Bakom varje framgångsrik man står en annan man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in