2025-02-22, 12:19
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Bildt attraheras och går igång på Corazza Bildt, han har helt klar andra preferenser än Epstein, Clinton och Gates. Bildt är inte aktuell.
Corrazza biltd... Ja det lär nog finnas rymdödlor på den ön som passar Calle.
Öns mål har knappast varit att utnyttja barn utan att få toppolitiker att utföra sina vildaste fantasier framför en dold kamera.
Jag tror att dom flesta toppolitiker som inte bryr sig om något annat än sig själv har varit där.
Citera
2025-02-22, 12:22
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Jag också. Här syns Bildt på flera bilder med Epstein och Maxwell: https://www.reddit.com/r/USNewsHub/s/yPb6a6dVjS

Jag kan vara blind, men hittade inte Bildt på någon av bilderna. Kan du hänvisa till var man kan se honom?

/AI
Citera
2025-02-22, 12:34
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du menar att man blixtsnabbt sen igår när Kash Patel vart utsedd till FBI chef efter Wray tagit listan från FBI med de underlag, undersökningar som följer med den hunnit förfalskat alla dokument och undersökningar och nu enbart släpper de namn som Trump godkänt ?

Intressant teori 😄
Kommer de att visa dokument eller bara offentliggöra namn?
Citera
2025-02-22, 12:35
Medlem
Danska kungahuset + Clinton ligger illa till
Citera
2025-02-22, 12:37
Medlem
Trevligt , skall bli kul att se.

Nada mest troligt
Citera
2025-02-22, 12:37
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Jag kan vara blind, men hittade inte Bildt på någon av bilderna. Kan du hänvisa till var man kan se honom?

/AI
Däremot ser man Trump med två underåriga tjejer i knät.
Citera
2025-02-22, 12:41
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Det är för fan Trump som trycker på för releasen ditt jävla stolpskott. Sluta tro allt du läser på Aftonbladet.

Men där du läser är allt sanning som är verifierat av oberoende källor ? .
Citera
2025-02-22, 13:22
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Kommer de att visa dokument eller bara offentliggöra namn?

Epsteins lista omgärdas av ett enormt arbete från FBI allting hemligstämplat. Säkert 100-tals agenter under 10-talet års utredning allt dokumenterat. Denna typ av information vill givetvis en Regim nyttja till sin vinning (och möjligen även iscensätta) och det finns ingen anledning att släppa dem. Fråga Bill Gates eller valfri annan kändis som skrikit Covid eller annat som på beställning...........

Hur detta kommer publiceras vet jag ej, men att de skulle ge utrymme för tolkningar att de suttit och suddat ut namn på småtimmarna håller jag för osannolikt. Isåfall finns de äkta dokumenten och möjligen de omtalade filmerna vid en ev. rättegång mot respektive brottsling.
Citera
2025-02-22, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Epsteins lista omgärdas av ett enormt arbete från FBI allting hemligstämplat. Säkert 100-tals agenter under 10-talet års utredning allt dokumenterat. Denna typ av information vill givetvis en Regim nyttja till sin vinning (och möjligen även iscensätta) och det finns ingen anledning att släppa dem. Fråga Bill Gates eller valfri annan kändis som skrikit Covid eller annat som på beställning...........

Hur detta kommer publiceras vet jag ej, men att de skulle ge utrymme för tolkningar att de suttit och suddat ut namn på småtimmarna håller jag för osannolikt. Isåfall finns de äkta dokumenten och möjligen de omtalade filmerna vid en ev. rättegång mot respektive brottsling.
Ja men då så. Bara en tidsfråga innan Tom Hanks och hela det Demokratiska partiet hamnar i handfängsel då.

Har du någon gång funderat på hur du använder din tid? Jag menar om du kunde gjort något mer produktivt med din tid än det du gör som bara gör dig frustrerad och olycklig?
Citera
2025-02-22, 14:17
Medlem
everythingiss avatar
Den ena förövaren är President i USA, och den andra är hans knähund som gör vad som helst för att få spela golf ifred.
Citera
2025-02-22, 14:25
Medlem
mycket av äckel vänster och hollywood peddos kommer svettas nu
Citera
2025-02-22, 14:25
Medlem
Viktor79xs avatar
Både FBI och CIA har erfarenhet av att sopa pedofilskandeler under mattan sedan förut. Tror inte det blir nån skillnad den här gången.
För många huvuden kommer rulla.

Här har vi en ökänd skandal som få känner till idag. Discovery kunde inte sända dokumentär om den efter hot.

https://youtu.be/5XhlqsTAb2w?si=-6lA4gTgGJL1vy_v

Finns värre om man gräver. Särskilt i Belgien
Dessa satans horungar till ledare som gör som det behagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in