Citat:
Ursprungligen postat av
Anso10765
Försörjer hon sin make?
Läst om når fiske, men ursäkta språket, vad f-n är det att leva på? och han går ju bara hemma?
Fattar ingenting. Kanske hakar upp mig på detta nu men. Han flyttade ju in hos henne i hennes hus. De gifte sig men han har inte tagit över någon andel av huset, hon äger hela själv. Spelar kanske ingen roll när man är gifta dock, men ändå. Ser konstigt ut, som att han inte har pengar att köpa in sig som ägare på huset eller som att hon inte vill att han ska göra det.
Hon har berättat att han lever på fiske på sommarhalvåret och att han är hemma mycket på hösten och vintern. Han har någon sida med fiske på Instagram där man ser hur han och några andra är ute i naturen och fiskar. Men det kan man väl inte leva på? Stå vid vattnet och fiska med spön... Som jag skrivit innan har jag funderat på om han är borta länge med större båtar och fiskar. Typ som man åker till Norge långa perioder för att sen vara hemma en lång period. Sånt var ju inget ovanligt förut iaf. Svenskar som åkte till Norge och fiskade för att man tjänade rätt bra på det. Kan förstå om det handlar om nåt liknande. Tror inte Z lever på att stå och fiska fina fiskar i fin natur med fiskespö hela sommarhalvåret...
G verkar det gå hyfsat för i alla fall. Vet ju inte hur mycket hon tjänar, men allt hon pratar om när det gäller hennes jobb låter det ju rätt bra. Hon gör mycket reklam/samarbeten. Men om det går att försörja hela familjen på det är tveksamt, så stor influenser är hon ju knappast, eller?
Tveksamt egentligen vem som försörjer vem eller om de har sitt på varsitt håll eller om de hankar sig fram. Fast då skulle hon väl knappast prata om att bygga ett nytt hus...