2025-02-22, 01:25
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olcadan
Biden har aldrig träffat Epstein. Trump var bästa kompis med honom.

Ni projicerar konstant.

Förnekelse är ett brott vet du?

Och, vad gjorde Biden?
Citera
2025-02-22, 01:52
Avslutad
Hoppas det visar sig att Tom Hanks har satt på 13-åringar i tvåan.
Citera
2025-02-22, 02:46
Medlem
Rookie81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Det finns förmodligen ingen politiker, än mindre toppolitiker eller kändis eller miljonär som fastnat på bild med Epstein mer än Trump (som dessutom bevisligen besökt den beryktade ön).

Men jag törs nog tippa på att han naturligtvis inte finns med på den där "listan", vad den nu ska föreställa visa till att börja med, vill säga.

1. Det är självklart att Trump är med på listan (du hatar ju Trump därav lägger du stor vikt på hans inblandning vilket i sin tur innebär att det ÄR en stor sak med "listan").
2. Men han har naturligtvis också raderat sig själv - återigen, den där "listan" vill man absolut inte finnas med på, riktigt jävla illa!
3. "Vad den nu ska föreställa sig visa" - Hoppsan, vad hände här? En helgardering utifall att hela listan består av Hollywoods elit, topp demokrater och mäktiga filantroper som i media konstant ska tala om för den korkade pöbeln hur viktigt mångkultur, transrättigheter och "carbon footprint" är.

Hatten av, snyggt!
Citera
2025-02-22, 04:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
En gissning är att enbart Trumps politiska motståndare (oavsett om de för tillfället var födda eller inte) finns med på ”listan”som naturligtvis använder den politiskt korrekta (och obligatoriska) nomenklaturen Gulf of America för att beskriva Epstein-öns belägenhet. Sieg Heil!
Tror nog att många hollywoodskådisar, journalister, mediafigurer och andra vänsterliberaler skakar nu.

Det brukar vara de som har de "rätta" åsikterna som är det värsta.
Citera
2025-02-22, 04:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Ja, bland annat Trump och Musk...
På bild? Epstein var en kändis så det är inte så konstigt men att besöka epsteins ö det är nog Blill Clintom och andra demokrater allt för bekväma med.
Citera
2025-02-22, 04:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
din källa är en betting sajt som ger 68% chans att Sexbrottslingen Donald kommer pulicera en lista som han själv är med på då han flygit otaliga gånger med lolita express och aktivt raggat med Epstein massor av gånger och erbjudit sin dotter till Epstein..

Donald kommer inte släppa ut listan förrän han använt sin favorit penna och strukit sitt namn från den och hans kompisars namn, Alex Acosta m.fl.

Var är frankfurt servern?
Har du några källor? Det är nog demokraterna som skakar just nu då Bill Clinton och andra besökt ön.
Citera
2025-02-22, 04:52
Medlem
Pam Bondi är "Israel first". Så nja..
Citera
2025-02-22, 05:03
Medlem
Grejen med Trump är att han är lite sådär schavonistisk men han är inte lömsk eller psykopatisk. Han skulle definitivt knulla på en lyx prostituerad, men aldrig ligga med barn liksom eller någon utsatt osv. Han är helt enkelt inte den typen.

Det är min asssesment och jag är ganska duktig på att läsa människor. Trump är för lugn intellektuellt och även aldrig druckit alkohol osv nä aldrig att han kommer ha problem med Epstein listan
Citera
2025-02-22, 05:11
Medlem
Masingas avatar
De mäktigaste som tex BG kommer inte nämnas. De köper tystnad.
Citera
2025-02-22, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
De mäktigaste som tex BG kommer inte nämnas. De köper tystnad.

Nej. Inte med den nuvarande presidenten. Jag tror inte det skulle lira med Trumps ambition att ställa saker till rätta.
Kungahus eller mjukvarujätte, det väger mindre än en bättre värld.

Vi får vänta och se, spännande detta eftersom det hållits undan oss.
Citera
2025-02-22, 06:26
Medlem
Mullrets avatar
Filmen när Epstein dog i fängelset kan han ju ta fram dessutom. Vakterna sov och kamerorna trasiga sades det.

Visst, vem tror på jultomten?
Citera
2025-02-22, 06:26
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4doorsmorewhores
Nej. Inte med den nuvarande presidenten. Jag tror inte det skulle lira med Trumps ambition att ställa saker till rätta.
Kungahus eller mjukvarujätte, det väger mindre än en bättre värld.

Vi får vänta och se, spännande detta eftersom det hållits undan oss.
Hoppas du har rätt. Hatar verkligen den där äckliga BG, är han med på listan så vill jag se han rökt men är inte så naiv att jag tror de gör något med en man av hans position.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in