2025-02-22, 01:09
Medlem
Förlåt vill bara flika in här och säga att denna tjockis bedriver verkligen inte någon bra journalistik. Pinsam är han.
Citera
2025-02-22, 01:40
Medlem
0.1s avatar
Har "anjo" fixat sin ekonomi sedan han var med i lyxfällan?
Citera
2025-02-22, 01:56
Avslutad
Var inte det här med Antonio Books våldtäktande på småbarn ganska bortglömt när Fette-Anjo började gräva i det igen?
Citera
2025-02-22, 03:10
Medlem
67arigGubbes avatar
Är det bara jag som önskar Anjo ett helvete och fängelse pga alla hans förtal mot allt och alla? Denna tjockis tror att han är nån jävla kung på youtube… irriterar mig något så grovt på denna fetknopp. Chrippa borde slagit käft på na.
Citera
2025-02-22, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjos klädstil är inte särskilt relevant i ämnet men eftersom du frågar: Anjo klär sig som ett slumpmässigt dagisbarn. Å andra sidan kan vi inte ha alltför höga krav på den självutnämnda "YouTubes Janne Josefsson".

Ha ha som ett slumpmässigt dagisbarn. Jo men det stämmer ju. Han sitter där och vräker ut sig i sina sparkdräkter. Han borde tänka på sin hälsa i stället för att förstöra livet för folk. Han borde gjort en bantningsvideo med sin hummhmmdocka Lisen i stället. Barnen kanske vill ha kvar sina föräldrar.
Citera
2025-02-22, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Är det bara jag som önskar Anjo ett helvete och fängelse pga alla hans förtal mot allt och alla? Denna tjockis tror att han är nån jävla kung på youtube… irriterar mig något så grovt på denna fetknopp. Chrippa borde slagit käft på na.

Han kommer att få ett helvete eftersom han är för dum för att fatta. Att hänga ut någon som blev våldtagen som barn med namn var bara jävla fett onödigt.
Citera
2025-02-22, 03:17
Medlem
Citat:

Nej det är inte bara du. Vi är uppenbart minst två personer angående detta.
Citera
2025-02-22, 03:24
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han kommer att få ett helvete eftersom han är för dum för att fatta. Att hänga ut någon som blev våldtagen som barn med namn var bara jävla fett onödigt.

Citat:
Nej det är inte bara du. Vi är uppenbart minst två personer angående detta.

Håller tummarna så hårt så dom nästan bryts.

Avskyr verkligen detta fetto. Han trodde han va något i världen då Jocke hade hans rygg.
Hoppas hans fula flickvän lämnar honom också
Citera
2025-02-22, 03:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vad den handlar om är ju inget konstigt, min fråga är om den är publicerad redan eller finns att förhandsgranska på typ Pirat Bay eller liknande?
Nä ingen sån läcka, några (Riks t.ex) ar fått se denni förväg, den släpps på Vimeo 1 mars.
Citera
2025-02-22, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Nä ingen sån läcka, några (Riks t.ex) ar fått se denni förväg, den släpps på Vimeo 1 mars.

Har Riks fått se denna "dokumentär" i förväg? Det är anmärkningsvärt. Och inte till Riks fördel...
Citera
2025-02-22, 03:46
Avslutad
Citat:
Har Riks fått se denna "dokumentär" i förväg? Det är anmärkningsvärt. Och inte till Riks fördel...
Ja, inför att Anjo intervjuades om den. Intervjun var värd att se då, men nu är den en av flera.

De är inte de enda som har fått se den i samband med att de pratat med Anjo i deras kanal, men minns inte vem.
Citera
2025-02-22, 03:50
Avslutad
Citat:
Kan du utveckla, gärna sakligt, jag kände bara till honom mycket vagt innan han hade med Leo Carmona och nazisten på sin kanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in