2025-02-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Av 569 konfrontationer har jag bara sett detta fall av eventuellt lindrigt hemfridsbrott och ofredande. Det saknar betydelse för helhetsbedömningen.

Vilka fler konkreta exempel har du? (som ej gäller den ännu ej avgjorda förtalsfrågan, den avhandlas i annan tråd).
Fint att det saknar betydelse för dig. Det finns material som påvisar motsatsen. Då det i dagsläget används för andra ändamål så delas det inte här. Än.
Citera
2025-02-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Av 569 konfrontationer har jag bara sett detta fall av eventuellt lindrigt hemfridsbrott och ofredande. Det saknar betydelse för helhetsbedömningen.

Vilka fler konkreta exempel har du? (som ej gäller den ännu ej avgjorda förtalsfrågan, den avhandlas i annan tråd).

Man verkligem kände Saras sug att sätta foten in på tomten #567 (osäker på nr men han med lilla hunden) Sara är ju där för att hugga av pitten men fick stå och stampa på tomtgränsen vilket måste varit extremt frustrerande för vår superwoman. Det var upplagt för action och bra tv-underhållning för svenska folket.

Lyssnade på senaste podden och jävlar vad dom gav sig själva beröm, Putte är en svärmorsdröm numera när han lagt nattklubbslivet på hyllan. Han får gärna dejta en 40 år yngre släkting till mig.
Citera
2025-02-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är samma sak Bertil lille. Ok dessa groteska som Dumpen tagit via rollen som pedofilmamman är ok men du ser ju vilka jävla vrak Dumpen dragit upp i egenskap av mega kåt fjortis, det är ju helt efterblivet ifrån bådas sidor men har absolut inget med verkligheten att göra. Du går igång på det och smeker Dumpen medhårs men jag lovar dig att extremt få av dessa gubbar hade fått napp om dom raggat på en riktig fjortis.
I Dumpens värld sitter fjortisen där med sitt tuggummi och blir sugen på att bli av med oskulden när ett gammalt fläskberg börjar ragga. Tror du hon mött upp honom irl?

Det har aldrig hänt och kommer aldrig att hända även om Sara rapar det gång på gång. Det skulle passa Dumpens narritiv men nej nej. Helt ärligt tror du på detta scenario?

Ska vi köra den retoriken?
Tror DU på riktigt att det kryllar av PDOmammor, vars småbarn som gäddor kan få tillgång till helt okomplicerat?

Det är ännu mindre troligt att småbarnsgäddiga Svenne Bengtsson i en håla utanför arslet av ingenstans skulle trilla över den möjligheten.

Tycker du kan dra upp ditt skenheliga tryne ur rödvinsboxen en sekund och be alla barn som blivit groomade online och mött upp sin förövare om ursäkt.
Senast redigerad av TjolahoppsanJag 2025-02-22 kl. 00:04.
Citera
2025-02-21, 23:58
Medlem
Citat:
Man verkligem kände Saras sug att sätta foten in på tomten #567 (osäker på nr men han med lilla hunden) Sara är ju där för att hugga av pitten men fick stå och stampa på tomtgränsen vilket måste varit extremt frustrerande för vår superwoman. Det var upplagt för action och bra tv-underhållning för svenska folket.

Lyssnade på senaste podden och jävlar vad dom gav sig själva beröm, Putte är en svärmorsdröm numera när han lagt nattklubbslivet på hyllan. Han får gärna dejta en 40 år yngre släkting till mig.

Kanske är provocerande att man följer lagar och regleringar vid konfrontationer? Vad ska då Aftonbladet skriva om?

Det är nästan rörande hur du projicerar din egna besatthet av förnedring på Sara. Du ville väl själv se ett spektakel och blev besviken när man inte levererade en offentlig avrättning? Stackars dig.

För övrigt trist att ha så lite insyn i Sara och Puttes privatliv att du tvingas stretcha hjärnan med fantasier om huruvida Patrik dejtar Saras släktingar eller inte. 😅
Senast redigerad av TjolahoppsanJag 2025-02-22 kl. 00:05.
Citera
2025-02-22, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Fint att det saknar betydelse för dig. Det finns material som påvisar motsatsen. Då det i dagsläget används för andra ändamål så delas det inte här. Än.

Ja, en bagatell i 1 av 569 fall saknar betydelse för bedömning av helheten.
Jag lovar ändra mig om någon kan motbevisa det.

Väntar...
Citera
2025-02-22, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjolahoppsanJag
Kanske är provocerande att man följer lagar och regleringar vid konfrontationer? Vad ska då Aftonbladet skriva om?

Det är nästan rörande hur du projicerar din egna besatthet av förnedring på Sara. Du ville väl själv se ett spektakel och blev besviken när man inte levererade en offentlig avrättning? Stackars dig.

För övrigt trist att ha så lite insyn i Sara och Puttes privatliv att du tvingas stretcha hjärnan med fantasier om huruvida Patrik dejtar Saras släktingar eller inte. 😅

Jag har inget med Aftonbladet att göra men 200 sekunder har inte gjort så bra reklam för Dumpen.
Jag skickade min kärleksförklaring till Sara men hon avböjde, lite jobbigt men en del av livet och jag har inte en enda gång skrivit något nedlåtande om henne.

Sara lade själv upp flera videos om hur hon fiser i bilen och Patrik tvingas stanna längs motorvägen då Sara måste skita. Ok så kan det kanske vara men jävligt ofräsht att höra.

Lyssna/kolla själv "Patrik berättar om ringmuskeln" på Youtube och man får höra om Saras laxeringsmedel. Dumpenfolket vill så jävla gärna vara lite tjenis och en del vardagen med svenska olket och det ska bli helt naturligt att Sara sliter fram en dildo framför kameran. Dom driver med oss, fattar du inte det?
Citera
2025-02-22, 01:04
Medlem
Citat:
Jag har inget med Aftonbladet att göra men 200 sekunder har inte gjort så bra reklam för Dumpen.
Jag skickade min kärleksförklaring till Sara men hon avböjde, lite jobbigt men en del av livet och jag har inte en enda gång skrivit något nedlåtande om henne.

Sara lade själv upp flera videos om hur hon fiser i bilen och Patrik tvingas stanna längs motorvägen då Sara måste skita. Ok så kan det kanske vara men jävligt ofräsht att höra.

Lyssna/kolla själv "Patrik berättar om ringmuskeln" på Youtube och man får höra om Saras laxeringsmedel. Dumpenfolket vill så jävla gärna vara lite tjenis och en del vardagen med svenska olket och det ska bli helt naturligt att Sara sliter fram en dildo framför kameran. Dom driver med oss, fattar du inte det?

Du menar alltså att din text – där du beskriver Sara som en frustrerad kastrationssugen rättskipare på tomtgränsen – inte är nedsättande? Intressant tolkning.

Dina vänner behöver nog inga fiender. 😅

Och ett spontant hopp till tarmrörelser och sen plötsligt offentlig penetrering? Måste säga att svartsjuka kan ta sig fascinerande uttryck. Det är nästan som att du bär på en… annan typ av känsla. Svek? 🐽👀🍷
Senast redigerad av TjolahoppsanJag 2025-02-22 kl. 01:27.
Citera
2025-02-22, 01:39
Medlem
Citat:
Han som sprang iväg i jkpg eller var det var... där vrålade de våldtäktsman innan det redigerades bort.

Det var ju en lång lista…
Du har redan kommit upp i 0,18 procent!
Citera
2025-02-22, 01:45
Medlem
Citat:

Haha. Hemliga bevis som inte kan visas upp? 😂
Jisses…
Citera
2025-02-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjolahoppsanJag
Du menar alltså att din text – där du beskriver Sara som en frustrerad kastrationssugen rättskipare på tomtgränsen – inte är nedsättande? Intressant tolkning.

Dina vänner behöver nog inga fiender. 😅

Och ett spontant hopp till tarmrörelser och sen plötsligt offentlig penetrering? Måste säga att svartsjuka kan ta sig fascinerande uttryck. Det är nästan som att du bär på en… annan typ av känsla. Svek? 🐽👀🍷

Ska du bli en sån där jobbig jävel som hänger i tråden 1 månad och sen försvinner spårlöst? Med Saras dildo menade jag att hon gärna vill visa upp den som bevis för att gubbarna är på hugget därute och det är hennes varning, inget annat och det tror jag du förstår nånstans. Sara står och viftar med dildon men sen då?

Dumpen gör säkert lite nytta där i marginalen men det blir nog inte mer än fisljummet när Dumpenfolket gjort sitt. Har du högre tankar?
Citera
2025-02-22, 05:13
Avslutad
Citat:
Ovetade Det har du inte fel i.
Jag anklagar ingen för att Sverige är som det är utan konstaterar bara att landet och dess myndigheter är som överbevisat.
Korrupta kärringar och slapptaskar inom polis och på JK. Vilket Sverige skapas?

Och på vilket jäkla sätt har jag med saken att göra!
Citera
2025-02-22, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sopranist
Jag anklagar ingen för att Sverige är som det är utan konstaterar bara att landet och dess myndigheter är som överbevisat.
Korrupta kärringar och slapptaskar inom polis och på JK. Vilket Sverige skapas?

Och på vilket jäkla sätt har jag med saken att göra!

Tvätta truten! I den här tråden diskuterar vi Dumpen Media Group AB och framförallt allt dess styrelse.

Är det någon som har lite koll på när den första rättegången drar igång mot den ansvariga utgivaren? Kommer även hamsterpåsen bli åtalad i förtalsmålet?

Det är bra om det kan styras upp med att någon närvarar och spelar in med diktafon så att vi alla kan ta del av härligheten online.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in