Citat:
Ursprungligen postat av
TjolahoppsanJag
Kanske är provocerande att man följer lagar och regleringar vid konfrontationer? Vad ska då Aftonbladet skriva om?
Det är nästan rörande hur du projicerar din egna besatthet av förnedring på Sara. Du ville väl själv se ett spektakel och blev besviken när man inte levererade en offentlig avrättning? Stackars dig.
För övrigt trist att ha så lite insyn i Sara och Puttes privatliv att du tvingas stretcha hjärnan med fantasier om huruvida Patrik dejtar Saras släktingar eller inte. 😅
Jag har inget med Aftonbladet att göra men 200 sekunder har inte gjort så bra reklam för Dumpen.
Jag skickade min kärleksförklaring till Sara men hon avböjde, lite jobbigt men en del av livet och jag har inte en enda gång skrivit något nedlåtande om henne.
Sara lade själv upp flera videos om hur hon fiser i bilen och Patrik tvingas stanna längs motorvägen då Sara måste skita. Ok så kan det kanske vara men jävligt ofräsht att höra.
Lyssna/kolla själv "Patrik berättar om ringmuskeln" på Youtube och man får höra om Saras laxeringsmedel. Dumpenfolket vill så jävla gärna vara lite tjenis och en del vardagen med svenska olket och det ska bli helt naturligt att Sara sliter fram en dildo framför kameran. Dom driver med oss, fattar du inte det?