Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-02-21, 19:37
Moderator
Dr Kings avatar
Starkt av Operakärringen att guida den (som vanligt) förvirrade ”ring en vän” livlinan. ”Googla bara på när Moliere levde (för fan)”.
Citera
2025-02-21, 19:40
Moderator
Dr Kings avatar
”Erik och Mackan”-Erik är ju känd för att vara riktigt blåst
Det blir nog till för Fyran att plocka fram barnpärmen med frågor om detta inte skall bli riktigt pinsamt.
Citera
2025-02-21, 19:45
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det blir nog till för Fyran att plocka fram barnpärmen med frågor om detta inte skall bli riktigt pinsamt.

Är han verkligen det? Har för mig att det gick bra för honom i Jeopardy.
Citera
2025-02-21, 19:53
Medlem
Rökhostas avatar
Citat:

Riktigt blåst skulle jag definitivt inte kalla honom, tror du kommer att bli överraskad.
Citera
2025-02-21, 19:57
Medlem
Citat:
Om du hade sett honom i Jeopardy när han var med förra året hade du knappast kallat honom blåst .

Bara för att han kan uppfattas som en aning tramsig betyder ju inte att man per definition är blåst
Citera
2025-02-21, 19:57
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Är han verkligen det? Har för mig att det gick bra för honom i Jeopardy.
Citat:
Ursprungligen postat av Rökhosta
Riktigt blåst skulle jag definitivt inte kalla honom, tror du kommer att bli överraskad.
Jo det är väl kanske lite skenet bedrar med den gode Erik. God underhållning kan han leverera i all fall med sitt småsnackande med Rille i tillägg till hittills bra svar på (de lätta) frågorna.
Citera
2025-02-21, 22:40
Medlem
Att tanten är ointresserad av sport är förståeligt , alla kan inte ha samma intressen . Men att Carlos Sainiz JR är formel-1-förare kunde vem som helst med minsta sportintresse räkna ut då Carlos Sainz ju förknippas med Rally .

Klandrar henne dock inte
Citera
2025-02-21, 22:49
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rökhosta
Blev först irriterad och tänkte nej inte en jävla kändis igen, men han var där av eget intresse hoppas han är snabb på svaren och inte skall ge förklaringar till varför han utesluter olika alternativ.
Snabba svar är roligast. Förövrigt är jag sofftittarnas mästarinna jag kan nästan alla svar innan alternativen kommer fram.
Citera
2025-02-21, 22:51
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Starkt av Operakärringen att guida den (som vanligt) förvirrade ”ring en vän” livlinan. ”Googla bara på när Molière levde (för fan)”.
Ja hon var faktiskt rolig och värd pengarna hon gick därifrån med.
Med nyckel ordet felstavat tog det tre sekunder att hitta rätt svar.
Senast redigerad av flugornas 2025-02-21 kl. 23:01.
Citera
2025-02-22, 13:52
Medlem
Massajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Blev först irriterad och tänkte nej inte en jävla kändis igen, men han var där av eget intresse hoppas han är snabb på svaren och inte skall ge förklaringar till varför han utesluter olika alternativ.
Snabba svar är roligast. Förövrigt är jag sofftittarnas mästarinna jag kan nästan alla svar innan alternativen kommer fram.
Snabba svar gör programmet ännu tråkigare eftersom det inte driver det framåt utan istället lämnar utrymme för Rilles helt meningslösa kommentarer. Där han ältar samma fraser och påminnelser om och om och om igen.

Fler messerschmidts tack! Som kan ägna några minuter åt folkbildning.
Citera
2025-02-22, 13:55
Avstängd
Kan någon berätta hur mycket Postkodsmiljonären betalar TV4 för programmet
(o gärna travköret solvalla mm också - de lär betala men när det gäller VM OS
år det TV4 som betalar)
Citera
2025-02-22, 19:40
Medlem
Erik verkar ha nåt sjukligt behov av att glänsa .

Tog honom 5 minuter att vela trots att han inte hade en jävla aning om svaret .

Så tröttsamt med deltagare som ska hålla ett föredrag på varje fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in