2025-02-17, 06:53
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Vad är eran price prediction för 2025 eoy?
Citera
2025-02-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllthatLOOT
Vad är eran price prediction för 2025 eoy?

Den ska väl inte upp på exchange utan enbart slutet nät med online-butiker om jag förstått det rätt? Mine’at sedan det startade men varit skeptisk tills nu, så får börja läsa på.
Citera
2025-02-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacekid
Den ska väl inte upp på exchange utan enbart slutet nät med online-butiker om jag förstått det rätt? Mine’at sedan det startade men varit skeptisk tills nu, så får börja läsa på.
Pi är sedan i morse köp- och säljbart på Bitget, Gate.io och OKX. Här kan du läsa mer https://minepi.com/kyb-list/#VerifiedBusinesses
Citera
2025-02-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Pi är sedan i morse köp- och säljbart på Bitget, Gate.io och OKX. Här kan du läsa mer https://minepi.com/kyb-list/#VerifiedBusinesses

Såg detta, sjukt! Håller mina i hopp om att det ökar med åren
Citera
2025-02-21, 02:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spacekid
Såg detta, sjukt! Håller mina i hopp om att det ökar med åren
Har du någon koll på vilka idioterna var som sålde? Ryktas att det var en massa Indier.
Citera
2025-02-21, 06:53
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Vänta på Binance nu boys för pi! Samt att det blir ett riktigt bullrun!
😀

Roligt med alla som hånat pi under årens lopp!
Citera
2025-02-21, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllthatLOOT
Vänta på Binance nu boys för pi! Samt att det blir ett riktigt bullrun!
😀

Roligt med alla som hånat pi under årens lopp!

Verkligen, skickade allt ett meddelande till alla dom som jag bjöd in till detta men som hånat mig & ”visste” att detta var scam

Undrar om det kommer komma ut på Binance eller någon annan stor exchange? Finns planer på det? Vet inte riktigt hur det funkar om Coreteam behöver något avtal med exchange eller om detta sköts per automatik..
Citera
2025-02-21, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Har du någon koll på vilka idioterna var som sålde? Ryktas att det var en massa Indier.

Ingen aning men såg att många skrev i gruppchatten i pi appen att det var mycket länder i öst som sålde av sitt, 20k i vinst är väl en hel årslön för dom. 😅
Citera
2025-02-21, 11:43
Medlem
TjockisHaralds avatar
Klart som fan att man sålde bort. Jag har brytit sen starten.

De som hängt med i kryptomarknaden vet att detta är en fluga och så fort mainnet och trading startar säljer man eller går miste om chansen helt.

Tyvärr låg jag och sov när den gick live, men sålde allt mitt över en dollar hur som helst.

Ni som tror på hålla strategin tror nog helt fel då det inte finns Något Unikt med den krypto och den kommer gå i graven snabbt.
Finns ingen riktig värdering bakom den.
De enda som tjänar något är utvecklarna som gjort appen reklambaserad x antalet följare.

Sälj eller missa är mitt tips, chansen att detta skulle vara en nästa Bitcoin är minimal.
Senast redigerad av TjockisHarald 2025-02-21 kl. 11:47.
Citera
2025-02-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisHarald

De som hängt med i kryptomarknaden vet att detta är en fluga och så fort mainnet och trading startar säljer man eller går miste om chansen helt.

Tyvärr låg jag och sov när den gick live, men sålde allt mitt över en dollar hur som helst.

Ni som tror på hålla strategin tror nog helt fel då det inte finns Något Unikt med den krypto och den kommer gå i graven snabbt.
De enda som tjänar något är utvecklarna som gjort appen reklambaserad x antalet följare.

Sälj eller missa är mitt tips, chansen att detta skulle vara en nästa Bitcoin är minimal.

Återstår att se 😘
Citera
2025-02-21, 19:07
Medlem
eltonkebabs avatar
Fell for it again award.
Citera
2025-02-22, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisHarald

Kloka ord.
Ni som har Pi kvar; sälj nu.
1.4$ nu, kommer dimpa nu igen.
Senast redigerad av Gangstah4life92 2025-02-22 kl. 13:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in