2025-02-20, 21:26
  #92833
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag varken får eller vill avslöja identiteten på folk på flashback
Jag håller inte med om allt som dom håller på med i gräv men dom är åtminstone inga gäddor

Vad är det du inte håller med om? Hur vet du att de inte är gäddor?
Intressant att mördare, torpeder, hustrumisshandlare och barnmisshandlare är mycket bättre än gäddor.
__________________
Senast redigerad av Takanashi 2025-02-20 kl. 21:35.
Citera
2025-02-20, 22:32
  #92834
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Vad är det du inte håller med om? Hur vet du att de inte är gäddor?
Intressant att mördare, torpeder, hustrumisshandlare och barnmisshandlare är mycket bättre än gäddor.


Pederastrar ligger i absolut botten blir inte lägre än så. Till och med djurplågare står högre i hierarkin
Citera
2025-02-20, 22:44
  #92835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Pederastrar ligger i absolut botten blir inte lägre än så. Till och med djurplågare står högre i hierarkin

Vet en sadist som du öht vad en pederast är??
Citera
2025-02-20, 22:44
  #92836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det kräver att någon gör en anmälan först om jag förstått det rätt
I många fall ja, måste finnas en målsägare, men efter öppnat fall så kan de hitta saker för andra brott.
I vissa fall krävs inte att målsägare eller den som är utsatt anmäler. Så som förtal är det bara den förtalade som kan anmäla för brott.

I vissa fall så kan målsägare lägga ner ärendet och i vissa fall så som med förtal så kan polisen ändå välja att åtala trotts att målsägaren dragit sig ur.

Så vad är det som inte säger att de finns ett öppet ärende? Speciellt mot kims alla samtal, någon kan ju tänkas gjort en anmälan där de öppnat ärende och skillnaden som jag sa med om polisen får göra tillslag och lyssna av är om det finns en koppling till Dumpen krävs domstols beslut om tillslag medans om de anser det inte finns en koppling räcker det med att åklagare tar beslutet att de krävs för att samla in bevis.

https://www.sverigesradio.se/artikel/risken-for-langarna-pa-telegram-latt-att-avlyssna
https://lawline.se/answers/om-polisen-anvander-hemlig-avlyssning-kan-polisen-da-se-vad-en-person-skriver-pa-internet-fran-sin-m obiltelefon
https://polisen.se/aktuellt/nyheter/nationell/2024/februari/over-30-gripna-efter-ny-lag-om-preventiva-tvangsmedel/
https://www.nyhetsbyranjarva.se/polisen-kan-overvaka-dig-utan-misstanke-om-brott/

Så de finns möjligheter och kan också vara en anledning att det inte kommit ett 200 avsnitt så som glitch queen påpekade var påväg.
Citera
2025-02-21, 00:17
  #92837
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Vet en sadist som du öht vad en pederast är??


Man är inte sadist för att man har något emot barnknullare.
Citera
2025-02-21, 00:17
  #92838
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag varken får eller vill avslöja identiteten på folk på flashback
Jag håller inte med om allt som dom håller på med i gräv men dom är åtminstone inga gäddor

Om man håller på och sprider BP så är man "gädda" i allra högsta grad i min bok i alla fall, men tydligen står vissa människor över lagen enligt Bertil.
Citera
2025-02-21, 01:06
  #92839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Om man håller på och sprider BP så är man "gädda" i allra högsta grad i min bok i alla fall, men tydligen står vissa människor över lagen enligt Bertil.

Men då får väll polisen utreda det helt enkelt
Citera
2025-02-21, 01:09
  #92840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
I många fall ja, måste finnas en målsägare, men efter öppnat fall så kan de hitta saker för andra brott.
I vissa fall krävs inte att målsägare eller den som är utsatt anmäler. Så som förtal är det bara den förtalade som kan anmäla för brott.

I vissa fall så kan målsägare lägga ner ärendet och i vissa fall så som med förtal så kan polisen ändå välja att åtala trotts att målsägaren dragit sig ur.

Så vad är det som inte säger att de finns ett öppet ärende? Speciellt mot kims alla samtal, någon kan ju tänkas gjort en anmälan där de öppnat ärende och skillnaden som jag sa med om polisen får göra tillslag och lyssna av är om det finns en koppling till Dumpen krävs domstols beslut om tillslag medans om de anser det inte finns en koppling räcker det med att åklagare tar beslutet att de krävs för att samla in bevis.

https://www.sverigesradio.se/artikel/risken-for-langarna-pa-telegram-latt-att-avlyssna
https://lawline.se/answers/om-polisen-anvander-hemlig-avlyssning-kan-polisen-da-se-vad-en-person-skriver-pa-internet-fran-sin-m obiltelefon
https://polisen.se/aktuellt/nyheter/nationell/2024/februari/over-30-gripna-efter-ny-lag-om-preventiva-tvangsmedel/
https://www.nyhetsbyranjarva.se/polisen-kan-overvaka-dig-utan-misstanke-om-brott/

Så de finns möjligheter och kan också vara en anledning att det inte kommit ett 200 avsnitt så som glitch queen påpekade var påväg.

Det finns poliser i gruppen som håller koll på vad som skrivs så slappna av, om dom vill och kan ingripa så gör dom det
Citera
2025-02-21, 01:11
  #92841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Snälla. Säg aldrig så om den avdankade madrasshopparen. Han kan faktiskt läsa här ibland. Du boostar avskrädet som har 40 år gamla bilder på sig själv på sin facebook och tror han fortfarande skulle göra om sitt skutt vilken dag i veckan som helst.

Putte hade faktiskt världsrekordet i hela tre veckor innan en innan en kuban slog det. Putte skriver något skit om underlaget i boken, klassisk dålig förlorare skulle jag säga.

Vår vän Putte hade tävlat klart och ville festa på hotellet i Sydafrika men saknade groggvirke och mynt (antagligen sedlar också) så han gick loss på läskautomaten och detta väckte övriga friidrottare. Putte skriver det själv i boken.

242 som skulle matas ut i stugorna blev direkt 245, jag hann inte ens dricka upp kaffet.

Efter detta så har han varit nattklubbskung, hängt med mc-snubbar. arbetat? Men nu senast är det något spännande som kallas "Dumpen". Det ska enligt uppgift vara en skitrolig blogg där gubbar runkas upp och kallas för pedofiler.
Citera
2025-02-21, 01:32
  #92842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Man är inte sadist för att man har något emot barnknullare.

Jo om man gottar sig i sadisttråden och dina inlägg är vida mer än bara emot.
Vet du ens vad en pederast är?
Citera
2025-02-21, 02:38
  #92843
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det finns poliser i gruppen som håller koll på vad som skrivs så slappna av, om dom vill och kan ingripa så gör dom det

Du ger en lika mycket trovärdig historia som en pruttande kossa och dessa ska ju vara miljöfarliga. Du får det att låta som om Dumpen är en myndighet, dom har avdelningar och chefen Sara tittar in bland. Om du inte visste det så är varenda jävla myndighet intresserad av Saras bankbok, min dörr är inte stängd

Hot shot-Sara är ingen B-kändis längre utan hon är något att räkna med men hon har bara 200 kr på sparkontot så det är dags att öppna plånboken, vill ni se fler freakshows så dra iväg några kr.
Sara fick sova i pannrummet senast pga snåla jävlar i Facebokgruppen och det duger inte!
Citera
2025-02-21, 05:18
  #92844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det finns poliser i gruppen som håller koll på vad som skrivs så slappna av, om dom vill och kan ingripa så gör dom det

Poliser i grävgruppen?? Hur vet du det?? Är det deras uppgift att bevaka eller är de där av privata skäl??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in