Citat:
Ursprungligen postat av
shackihorsie
Självklart har han eldat på det, han vet väl att det är det enda som människor är intresserade av att klicka in på. Det är alltid lite underhållande med människor som är helt urspårade och saknar någon form av självinsikt, men till slut blir det också för mycket av det goda och det hela blir bara tragiskt, speciellt när det finns personer i deras närhet som blir drabbade som inte valt något av det.
Hans läxa får han nog lära sig så småningom, jag har en känsla redan nu av att han har det tufft, även om han inte visar det utåt. Han kommer sitta något-ett par år i alla fall och kommer oavsett utgång på LVU ha begränsat umgänge med sin dotter. Han har redan förlorat.
_
Tror vissa användare har svårt att förstå att det inte finns någon vinnare i detta och att de förbiser vad Chrippa och Linnea gjort senaste året pga att de ogillar sekten så mycket. De förmår inte att förstå att alla inblandade i denna soppa och dessa youtubers ändå har mycket gemensamt. Jag har inget övers för någon egentligen av dessa, inte heller sekten. Det är fullvuxna människor som fläker ut sig offentligt inför allmän beskådan och det kommer sällan något gott ur någon av dessa dramakanaler.
Jag kollar hellre på youtubers som är kreativa och som gör sin grej utan att slänga tomater på varann. Anledningen att jag fastnat på Chrippa mer än andra är för att han varit så stor i käften och trampat på svaga människor, det gör även Rask en hel del. Sen tycker jag synd om barnet och kan inte förstå hur illa den lilla flickan blivit behandlad senaste året.
Chrippa var bra förr, när han var med Jacke som jag ändå ser som genuin. Något hände på vägen och han blev totalt förändrad.
Hade Chrippa gått ut och tagit på sig vad han ställt till med och visat en förbättring så kan han få fler sympatier. Men han vill leka Tate och gangster och det blir osmakligt och löjligt, den kostymen passar honom inte.
Sen visst jag kan låta hård, men det är en bråkdel av nätet som läser hans tråd, vad som skrivs på flashback skadar inte hans varumärke. Reklamen han gjort för sig själv har han ju laddat upp själv!