2025-02-21, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Angående tjockis Anjo kan du ta i hans tråd. Här diskuterar vi kvinnomisshandlaren och pedofilkramaren Chrippa. Även känd som ett luftslott utan pengar och oförmåga att ta hand om sitt egna DNA. Han valde kärleken framför sitt egna kött och blod och det kommer han aldrig kunna sudda ut.

Puss pårej

Jaså då vill du inte prata om det när din egen logik används emot dig? Vilken chock. Men så jag förstår dig rätt, försvara en våldtäktsman = rätt och riktigt. Försvara en kass farsa = jättemegafel
Så är det, pecis som att Anjo aldrig kommer kunna sudda ut att han hänger ut barn som blivit våldtagna och försvarar en våldtäktsman.

Hur kom du fram till att Chrippa var kvinnomisshandlare från att ha suttit och påstått att en kvinna ljuger om det? verkligen en otrolig vändning!

_
Citera
2025-02-21, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Jaså då vill du inte prata om det när din egen logik används emot dig? Vilken chock. Men så jag förstår dig rätt, försvara en våldtäktsman = rätt och riktigt. Försvara en kass farsa = jättemegafel
Så är det, pecis som att Anjo aldrig kommer kunna sudda ut att han hänger ut barn som blivit våldtagna och försvarar en våldtäktsman.

Hur kom du fram till att Chrippa var kvinnomisshandlare från att ha suttit och påstått att en kvinna ljuger om det? verkligen en otrolig vändning!

_

Hade jag velat diskutera Anjos liv hade jag hängt i hans tråd. Han är inte relevant någonstans. Hans dagar är räknade, precis som Chrippas!
Citera
2025-02-21, 01:40
Medlem
Citat:
Hade jag velat diskutera Anjos liv hade jag hängt i hans tråd. Han är inte relevant någonstans. Hans dagar är räknade, precis som Chrippas!

Bra, då är vi överens! fattar bara inte varför du blir så jävla förbannad för att jag påpekar uppenbara lögner, ska väl inte spela någon roll vem de kommer ifrån. Jag tycker alla beter sig som pissluffare, inte mer än så.

Dock har jag svårt att förstå varför du i närtid varit så hård emot Linnea, om du verkligen tror att Chrippa misshandlar kvinnor så är det väl mest väldigt synd om henne?

_
Citera
2025-02-21, 01:54
Medlem
Citat:
Förbannad blir jag inte, jag tycker om att jävlas lite bara. Tjockistanten har redan ringt sina barn 01.40 på natten för att fråga vad som händer och jag tvingade in gangster- Lilo för att gå i försvar åt sin odugliga pojkvän . Som uppenbart lätttriggade vad som sägs på ett forum att det är komiskt.

Det är en freakshow utan dess like! Ser du inte det själv? Anledningen till att jag går hårt åt Lilo är för att hon ska leka gangsta bitch fast hon är en liten skit. Dessutom är hennes ledande frågor och implementeringar på en 4 åring sjukt störda. " Ska vi leka monster" " Du vill vara med mig och inte pappa va?"

Då jävlas jag tillbaka. Men ni måste också fatta att även om ni tror det så är inte Linnea och Chrippa på alla konton i den här tråden, jag har följt skiten online och läst och skrivit en del här, thats it. När ni pratar om kärringar i Trosa och pedofiler på Gotland så har jag absolut ingen aning om vad ni pratar om. Det är säkert jättemycket skit som händer bakom kulisserna, det tvivlar jag inte en sekund på men det blir knepigt att diskutera det när man knappt har någon kontext och jag antar att det i viss mån skulle bli att man börjar bryta emot flashbacks regler om det handlar om användares identiteter.

Jag försvarar inte Linnea, däremot tycker jag att Chrippa är den stora boven här och den bilden stärks av ju mer som kommer fram. Även om hon är en skit så tycker jag ändå synd om henne om det skulle vara så att Chrippa slagit henne.

_
Citera
2025-02-21, 02:03
Medlem
Citat:
Då jävlas jag tillbaka. Men ni måste också fatta att även om ni tror det så är inte Linnea och Chrippa på alla konton i den här tråden, jag har följt skiten online och läst och skrivit en del här, thats it. När ni pratar om kärringar i Trosa och pedofiler på Gotland så har jag absolut ingen aning om vad ni pratar om. Det är säkert jättemycket skit som händer bakom kulisserna, det tvivlar jag inte en sekund på men det blir knepigt att diskutera det när man knappt har någon kontext och jag antar att det i viss mån skulle bli att man börjar bryta emot flashbacks regler om det handlar om användares identiteter.

Jag försvarar inte Linnea, däremot tycker jag att Chrippa är den stora boven här och den bilden stärks av ju mer som kommer fram. Även om hon är en skit så tycker jag ändå synd om henne om det skulle vara så att Chrippa slagit henne.

_

Någon av de ljuger om vad som skedde på tavastgatan, internet glömmer inte.

Att de valt själva att vara offentliga får de också stå ut med att det skrivs skit på nätet. Annars kan de backa undan och leva privat i stillsamhet. Men de fortsätter elda på dramat, Chrippa är väl uppe i 3 olika poddcast avsnitt om sekten utan att få gehör. Han vill ju att det ska fortgå uppenbarligen.

Men de kanske gör som alla influenser och blir bjudna på krogvändor runtom Sverige. De får gärna skriva privat när de är i Sundsvall så kan jag komma ut och ta en bira med de och säga vad jag tycker om deras freakshow som pågått inför allmän beskådan i 1 års tid. Det har varit underhållning, synd bara att ett stackars barn ska bli drabbat och slöseri på samhällets resurser. Fatta hur mycket Chrippa kostat oss skattebetalare senaste året.. Visst alla kan göra fel, men är man 36 år så borde man tamejfan lärt sig en läxa om livet.

Det jag mest är förbluffad över är hur man välja att bo i en resväska och prioritera sig själv och sin fästmö framför barnets trygghet och sedan vara stor i käften. Hur mycket har han inte trampat på människor som har det kämpigt?
Citera
2025-02-21, 02:25
Medlem
Citat:

Att de valt själva att vara offentliga får de också stå ut med att det skrivs skit på nätet. Annars kan de backa undan och leva privat i stillsamhet. Men de fortsätter elda på dramat, Chrippa är väl uppe i 3 olika poddcast avsnitt om sekten utan att få gehör. Han vill ju att det ska fortgå uppenbarligen.

Men de kanske gör som alla influenser och blir bjudna på krogvändor runtom Sverige. De får gärna skriva privat när de är i Sundsvall så kan jag komma ut och ta en bira med de och säga vad jag tycker om deras freakshow som pågått inför allmän beskådan i 1 års tid. Det har varit underhållning, synd bara att ett stackars barn ska bli drabbat och slöseri på samhällets resurser. Fatta hur mycket Chrippa kostat oss skattebetalare senaste året.. Visst alla kan göra fel, men är man 36 år så borde man tamejfan lärt sig en läxa om livet.

Det jag mest är förbluffad över är hur man välja att bo i en resväska och prioritera sig själv och sin fästmö framför barnets trygghet och sedan vara stor i käften. Hur mycket har han inte trampat på människor som har det kämpigt?

Självklart har han eldat på det, han vet väl att det är det enda som människor är intresserade av att klicka in på. Det är alltid lite underhållande med människor som är helt urspårade och saknar någon form av självinsikt, men till slut blir det också för mycket av det goda och det hela blir bara tragiskt, speciellt när det finns personer i deras närhet som blir drabbade som inte valt något av det.
Hans läxa får han nog lära sig så småningom, jag har en känsla redan nu av att han har det tufft, även om han inte visar det utåt. Han kommer sitta något-ett par år i alla fall och kommer oavsett utgång på LVU ha begränsat umgänge med sin dotter. Han har redan förlorat.

_
Citera
2025-02-21, 02:40
Medlem
Citat:
Självklart har han eldat på det, han vet väl att det är det enda som människor är intresserade av att klicka in på. Det är alltid lite underhållande med människor som är helt urspårade och saknar någon form av självinsikt, men till slut blir det också för mycket av det goda och det hela blir bara tragiskt, speciellt när det finns personer i deras närhet som blir drabbade som inte valt något av det.
Hans läxa får han nog lära sig så småningom, jag har en känsla redan nu av att han har det tufft, även om han inte visar det utåt. Han kommer sitta något-ett par år i alla fall och kommer oavsett utgång på LVU ha begränsat umgänge med sin dotter. Han har redan förlorat.

_

Tror vissa användare har svårt att förstå att det inte finns någon vinnare i detta och att de förbiser vad Chrippa och Linnea gjort senaste året pga att de ogillar sekten så mycket. De förmår inte att förstå att alla inblandade i denna soppa och dessa youtubers ändå har mycket gemensamt. Jag har inget övers för någon egentligen av dessa, inte heller sekten. Det är fullvuxna människor som fläker ut sig offentligt inför allmän beskådan och det kommer sällan något gott ur någon av dessa dramakanaler.

Jag kollar hellre på youtubers som är kreativa och som gör sin grej utan att slänga tomater på varann. Anledningen att jag fastnat på Chrippa mer än andra är för att han varit så stor i käften och trampat på svaga människor, det gör även Rask en hel del. Sen tycker jag synd om barnet och kan inte förstå hur illa den lilla flickan blivit behandlad senaste året.

Chrippa var bra förr, när han var med Jacke som jag ändå ser som genuin. Något hände på vägen och han blev totalt förändrad.

Hade Chrippa gått ut och tagit på sig vad han ställt till med och visat en förbättring så kan han få fler sympatier. Men han vill leka Tate och gangster och det blir osmakligt och löjligt, den kostymen passar honom inte.

Sen visst jag kan låta hård, men det är en bråkdel av nätet som läser hans tråd, vad som skrivs på flashback skadar inte hans varumärke. Reklamen han gjort för sig själv har han ju laddat upp själv!
Citera
2025-02-21, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ni ska ta och skita i vad som hände på Söder eftersom ingen har bett nån offentliggöra bråket.

Ingen ljuger.

Det är av högsta relevans då det var startskottet på hela dramat. Du bestämmer inte vad som får diskuteras och inte. Chrippa satt och grät och berättade hur hemsk Linnea var och Linnea gick ut med en video hur hemsk Chrippa varit mot henne. Det är klart att detta har en betydande roll över trovärdighet hos de inblandade.

Det går inte att skylla ifrån sig eller tro att folk ska glömma det. Skickades länsman dit pga en bluff eller ej, slösades det på samhället och myndigheters resurser? Det är ingen dokusåpa, det hände i verkliga livet.
Citera
2025-02-21, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Båda talar sanning.

Vad har Jocke, Rask och Anjo kostat samhället? Pappersterrorister

Varför ska alltid detta argument komma? Men för att svara på din fråga jag vet inte, troligtvis även en hel del. Men det är ju inte dessa vi diskuterar i denna tråd, eller hur?
Citera
2025-02-21, 07:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han blev ställd pga allvaret i det han fick reda på 14/1.

Nej länka mitt inlägg där jag skriver det. Du borde hitta det snabbt då jag började skriva här på Flashback igår under 2025.

För att polisskyddet uppdaterades/uppgraderades efter stämplingen meddelandes. Vi vet att den 29e stod en civil polisbil utanför deras lägenhet i timmar.

De hoten är pågående utredningar hos Polisen.

Det är inget konstigt. Det är du som väljer att inte vilja förstå.

Polisen påstods ha stått utanför huset hos Jocke hela dagen den 14 januari.

Nu är du alltså ute och cyklar igen.

Konstigt att ni som fått uppgifter från samma källa fått så olika uppgifter.
Senast redigerad av LimboLife 2025-02-21 kl. 07:45.
Citera
2025-02-21, 07:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Var finns dom avsnitten och är dom i nutid?
Citera
2025-02-21, 08:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Polisen påstods ha stått utanför huset hos Jocke hela dagen den 14 januari.

Nu är du alltså ute och cyklar igen.

Konstigt att ni som fått uppgifter från samma källa fått så olika uppgifter.

Då misstar jag mig det datumet. Hela denna sopan är så rörig och så mkt information. Kan varit 14/1. Det är mer logiskt då Jocke fick detaljerna det datumet. Vad är konstigt med att Jocke fick hem ett brev den 29e om förhör den 14e och han inte gick ut offentligt med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in