2025-02-20, 20:03
Medlem
Jag är utomlands och beställer från nätet.
Senaste månaderna så har det varit "Slut" på Zyn i de webbutiker jag beställer från, som alla levererar från Sverige.

Är det Zyn brist i Sverige också?

/B
Citera
2025-02-20, 22:58
Medlem
Knugen...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Jag är utomlands och beställer från nätet.
Senaste månaderna så har det varit "Slut" på Zyn i de webbutiker jag beställer från, som alla levererar från Sverige.

Är det Zyn brist i Sverige också?

/B

Jag läste någonstans att just "Zyn" är något som det råder brist på runt om i flera länder. Detta ska vara efter att amerikanarna fått nys om det vita snuset, vilket då ska ha lett till en rekord ökning i försäljningen som resulterat i att företagen har svårt att möta den ökade efterfrågan.

Sen kan de säkert ha att göra med lagar för utomlands försäljning- hörde att vissa stoppat det, och sedan andra händelser som leverans/tillverknings problem (Vilket påstående som stämmer vet jag inte riktigt, så ta det med en nypa salt)
Citera
2025-02-21, 04:22
Medlem
OT:

Zyn stöttade kamala och biden så en påtaglig del amerikanare går över till alp och andra märken. Bla tucker carlson.

OT2: Fan, det är väl bara mint(smak)och kemisk nikotin?
Borde man kunna göra hemma själv för en 10-del av priset.
Citera
2025-02-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen...
Jag läste någonstans att just "Zyn" är något som det råder brist på runt om i flera länder. Detta ska vara efter att amerikanarna fått nys om det vita snuset, vilket då ska ha lett till en rekord ökning i försäljningen som resulterat i att företagen har svårt att möta den ökade efterfrågan.

Sen kan de säkert ha att göra med lagar för utomlands försäljning- hörde att vissa stoppat det, och sedan andra händelser som leverans/tillverknings problem (Vilket påstående som stämmer vet jag inte riktigt, så ta det med en nypa salt)

Just dessa skeppas från västra götaland, därav frågan om det råder brist i Sverige?
/B
Citera
2025-02-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamDumpty

OT2: Fan, det är väl bara mint(smak)och kemisk nikotin?
Borde man kunna göra hemma själv för en 10-del av priset.

Med tanke på hur billiga de kinesiska fulkopiorna är så går det garanterat.
Jävligt jobbigt att sitta och pilla ner skiten i de små påsarna.
Alternativet är ju att sätta upp en hel produktionskedja, men det känns lite overkill för min läpp.

/B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in