Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-02-20, 16:49
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Ett utmärkt initiativ. Vi behöver inte någon tillväxt bland de här skitmänniskorna.

Dessutom bör man utvisa varenda muslim.ui
L har möjligtvis ett positivt framtidskoncept i denna idén de kläckt ur sig.
Nu kan ju detta bli en framtida kastrering av alla nyf
ödda gossebarn på bb avdelningarna runt om i Sverige.

Stympa mohamed kan ju logon bli - kan ju finnas mängder med barnmorskor som tar detta som initiativ.
Istället för att muslimerna stympar sina flickebarn..

Ja den är jag med på.

Logon alltså ... stor neonskylt i Rosa..
2025-02-20, 16:51
Allt förutom att skicka hem dom kriminella till hemländerna?
2025-02-20, 16:55
Medlem
Visar bara på att dom inte vet vad dom skall göra för att komma tillrätta med problemen
Då föds såna här briljanta idéer
2025-02-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Ska man ändå omplacera ungen när den är äldre så kan man lika gärna få det överstökat på en gång och plocka ungen när den är på BB och ge till någon fin barnlös familj.

Varför inte ta barn från alkolister, narkomaner och prostituerade samtidigt då om du redan vet vilka barn som "ändå" ska omplaceras senare i livet?
2025-02-20, 17:02
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
Varför inte ta barn från alkolister, narkomaner och prostituerade samtidigt då om du redan vet vilka barn som "ändå" ska omplaceras senare i livet?

Det ska göras det med, varför inte
2025-02-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
L har möjligtvis ett positivt framtidskoncept i denna idén de kläckt ur sig.
Nu kan ju detta bli en framtida kastrering av alla nyf
ödda gossebarn på bb avdelningarna runt om i Sverige.

Stympa mohamed kan ju logon bli - kan ju finnas mängder med barnmorskor som tar detta som initiativ.
Istället för att muslimerna stympar sina flickebarn..

Ja den är jag med på.

Logon alltså ... stor neonskylt i Rosa..
Ja det vore alldeles utmärkt. Snöp Satans religion i Sverige.
2025-02-20, 17:25
Medlem
Superbra om det sprider sig att vi tar muslimska och kriminella barn i Sverige så vi får ner invandringen!
2025-02-20, 17:27
Medlem
Q-Trons avatar
Allt detta trams för att in i det sista slippa behöva driva igenom den enda lösning som på riktigt löser problemen: kasta ut blattarna

Men det kommer, så småningom...
2025-02-20, 17:31
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lwmjEM/l-omhanderta-gangkriminellas-barn-pa-bb
Liberalerna vill att barn till gängkriminella ska kunna omhändertas på BB.

– Vi vet att alltför många barn i dag växer upp och fostras in i kriminella miljöer, säger partiets ledare Johan Pehrson till SvD.

Det skulle vara slutet för kriminaliteten - om alla nyfödda invandrarbarn (muslimer) tvångs tas bort från sina muslimska föräldrar. Ja det kan möjligtvis vara en av de bästa nyheterna som skrivits i en dagstidning.
Vad tycker alla ni som läser detta.

Diskutera nu ämnet - för att stoppa kriminaliteten samt gängen.
Hade inte Liberalerna mfl drivit en för Sverige usel politik de senaste 40 åren hade kaozbrottslighet inte varit något större problem.
De var så jävla pantade att de trodde att invandrare från Somalia och Syrien skulle fungera på samma sätt som invandrare från Europa, hur vrickat är inte det?
Det enda raka idag är noll invandring från mena och automatisk livstid/utvisning för alla kaozkriminella.
2025-02-20, 17:38
Medlem
Onanikrems avatar
Bättre skicka hem dem. Eftersom vi inte vill splittra familjer skickar vi hem hela familjen tillsammans, vare sig ungen är ett år eller 18.
2025-02-20, 17:42
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Ska man ändå omplacera ungen när den är äldre så kan man lika gärna få det överstökat på en gång och plocka ungen när den är på BB och ge till någon fin barnlös familj.
Kul att adoptera en unge med gängkriminella föräldrar om föräldrarna får veta vem som adopterat ungen.
Känns som att det blir stor risk för bombdåd mot familjen i så fall.
2025-02-20, 17:44
Medlem
Är det bara jag som finner det märkligt att det kommer just från Liberalerna?

Låter mest som tidigt valfläsk i mina öron.

Anledningen till att jag säger detta är att jag ibland sett dem i diverse kommentarsfält och där verkar dem ungefär lika galna som sossarna..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in