2025-02-19, 22:12
Avstängd
Dokumentären har verkligen blivit succe.

Och några tvekade på att TV4 spelade in en dokumentär och socpapprenas äkthet
Citera
2025-02-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

filmen som Jockes gamla kollegor har producerat har inte gett något svar på socpapprenas äkthet.

Det har framstått som att det som berättas av podden speglar socpapprena, fast podden mest troligt bara varit Jockes ord och utsvävningar, att socialens anteckningar fultolkas och att alla textavsnitt som misskrediterar böi utelämnas och skarvas när Jocke läser från socialens papper.

Nu kan kritikerna andas ut och konstatera hur rätt dom hade.

Kapitlet är stängt och han har mjölkat den sista kronan ur barndomen, det enda som finns kvar är att offentliggöra all dokumentation ifall han vill bevisa att produktionen ljugit om hans barndom eller utelämnat viktiga händelser.
Citera
2025-02-19, 23:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Ja jag läste det på Jackes insta. 1000 tals som kallar deras mamma för hora och som tycker Jacke ska börja knarka igen.
Så Jocke är nog ganska nöjd i alla fall.
Citera
2025-02-19, 23:35
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:

Tv4 har inte spelat in eller producerat detta.
Är producerat av Scandinavian Content Group . Exekutiv producent är dock Catrin Magnusson (TV4) så kan säga det är beställt av tv4.

Dock så måste jag klaga på filmningen. Vilken psykopat trycker upp ett vidvinkel objektiv i ansiktet på någon i en seriös dokumentär? Speciellt på Jonna… blev en jumpscare hemma i soffan.
Citera
2025-02-19, 23:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
filmen som Jockes gamla kollegor har producerat har inte gett något svar på socpapprenas äkthet.

Det har framstått som att det som berättas av podden speglar socpapprena, fast podden mest troligt bara varit Jockes ord och utsvävningar, att socialens anteckningar fultolkas och att alla textavsnitt som misskrediterar böi utelämnas och skarvas när Jocke läser från socialens papper.

Nu kan kritikerna andas ut och konstatera hur rätt dom hade.

Kapitlet är stängt och han har mjölkat den sista kronan ur barndomen, det enda som finns kvar är att offentliggöra all dokumentation ifall han vill bevisa att produktionen ljugit om hans barndom eller utelämnat viktiga händelser.
Nu får han väl börja pumpa om hur otäck Chrippa är som inte är tacksam över att han vill styra hans liv, och hur hemsk Jacke som inte lägger sig platt och låter Jocke bestämma hur Jackes barndom varit och vilka Jacke ska umgås med.

Det finns en hel brunn att ösa ur så han är nog inte klar än.
Citera
2025-02-19, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nu får han väl börja pumpa om hur otäck Chrippa är som inte är tacksam över att han vill styra hans liv, och hur hemsk Jacke som inte lägger sig platt och låter Jocke bestämma hur Jackes barndom varit och vilka Jacke ska umgås med.

Det finns en hel brunn att ösa ur så han är nog inte klar än.

Jag har en "soft spot" för Jacke. Tycker det är extremt fult av jockiboi att försöka utöva känslomässig utpressning mot Jacke offentligt. Låt karln vara ifred om det är hans önskan jockiboi!
Citera
2025-02-20, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ju ointressant att du inte tycker det. Jocke tycker att det är relevant och drar upp det hela tiden i olika sammanhang. Alltså är det relevant för tråden.

Ingen hindrar dig att hänga i tråden, det är du som beskäftigt försöker hävda att andra inte skulle ha rätt att diskutera för att du förväxlat tråden med nån fanclub.

Behöver det vara skit i alla trådar bara för att dom finns?
Jag har inte sagt att ingen får skriva här som inte gillar Jocke, jag påpekade att det blir drygt med allt gammalt som ältas i tråden hela tiden.
Du är ju precis lika i Chrille tråden försvarar honom in i döden trots att han i nutid begår brott och ljuger som en häst travar.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-02-20 kl. 12:12.
Citera
2025-02-20, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Varför känner du ett sånt behov av att försvara Jocke helatiden?

Kanske för att jag tycker om honom, tycker att han har gjort en fantastisk resa från den han var till idag.
Jag förstår inte varför det är så sjukt mycket hat i dessa trådar.
Citera
2025-02-20, 11:55
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Behöver det vara skit i alla trådar bara för att dom finns?
Jag har inte sagt att ingen får skriva här som inte gillar Jocke, jag påpekade att det blir drygt med allt gammalt som ältas i tråden hela tiden.
Du är ju precis lika i Chrippa tråden försvarar honom in i döden trots att han i nutid begår brott och ljuger som en häst travar.
Jag tycker också det är drygt när alla bara ältar Joakims barndom hela tiden. Är han inte typ 40 år gammal?
Citera
2025-02-20, 11:57
Medlem
Citat:

Ja jäklar vilka tittarsiffror det blev, kul!
Skönt att alla papper ska läsas upp i Voyd play så inga sen kan hävda att dom är falska, varje liten bit, det har ju varit planerat ett tag.
Citera
2025-02-20, 11:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Kanske för att jag tycker om honom, tycker att han har gjort en fantastisk resa från den han var till idag.
Jag förstår inte varför det är så sjukt mycket hat i dessa trådar.

Man kan inte "resa" ifrån pedofila/hebefila störningar.

Vem vet - kanske Anjo får rycka ut igen.
Citera
2025-02-20, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Jag tycker också det är drygt när alla bara ältar Joakims barndom hela tiden. Är han inte typ 40 år gammal?

Ja men bra då kanske vi kan diskutera hans framgång just nu och vilka tv projekt han har, kanske det blir en ny film också, det går verkligen bra för honom nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in