Citat:
Sedan att hela tiden argumentationsfela med att "vänta med att kritisera tills ni har sett filmen" "det går inte att kritisera ngt man inte har sett" jag kritiserar filmens titel, filmbeskrivningen som är otroligt motsägande, samt hans argument han hittills har framfört om detta, hans okunnighet, motsägelser och uppenbara jävsituation med förövaren mamma, det behöver jag inte se filmen för att göra. Dessutom kritiserar jag omslagsbilden som hade passat bättre till en film om gudfadern.
Exakt detta! Jag har inte sett en enda människa kritisera filmen/dokumentären. Det handlar om allt som Anjo släppt om det hela. Allt han sagt och allt material han lämnat ut.
Och så gör ju varenda människa som gjort en dokumentär, de talar ut om den för att skapa intresse. Nu är Anjo så klåpig att han framställer sig som idiot och dokumentären som grundat på totala missuppfattningar om vad som gäller juridiskt.
Och bara namnet "När rättvisan blir orättvis". Vad menar han ens med det? Det går inte att förstå annat än att det är för att han är idiot och inte förstår något om juridik öht. När han sätter en sån titel och sen gör sina idiotuttalanden så klart att man blir förbannad. Vad skulle man annars bli?
Han tror alltså att han ordnat en situation där Anna Book kommer att bli så nöjd för att hennes son äntligen ska kunna börja må lite bättre?
Det kommer han självklart inte att göra. Det hade varje tänkande individ räknat ut. Anna Book kunde gjort sin son en tjänst, accepterat att han gjorde detta och gå vidare. Nu får han ju svårt att gå vidare eftersom enligt mamma så måste han säga att han inte gjorde det eller något i den vägen. Och på så sätt så blir ju hans psykiska mående bara värre.Anjo, den stora idioten, låter som att vi ska väga över till att han nog inte är skyldig för att han har varit inlagd på psyket 4 gånger och varit självmordsbenägen. Det är klart när han inte får acceptera sin skuld och gå vidare klart att han blir tokig.
Hörde du när Anjo inte kunde läsa ut ordet parts ... in ... partsin .. partsinlag partsinlaga och sen säger vad är det? Efter att i två år hållit på en juridisk dokumentär?