2025-02-19, 16:30
Medlem
Dessa homosexuella skämt tycker jag börjar bli allt mer vanligare.

Men jag tänker framförallt på serier så som Family Guy och South Park.

Det kan förekomma homosexuellt samlag-scener i South Park och jag undrar varför?

Det är ju mycket trevligare med hetero-sex-scen.

Vilket förekom i South Park. Även om det är tecknat, så föredras ju sådant mer än bögsex och bögskämt.

Vad är grejen med homosexuella skämt i komedifilmer förövrigt?
Citera
2025-02-19, 16:40
Avslutad
Förr i tiden var lite homosex allt som krävdes för att folk skulle garva. "Höhöhö, kolla, han är böööög, *snörvel*"

Idag används sådana skämt för att driva med sådana som dig.
Citera
2025-02-19, 16:46
Medlem
StonedMonkeys avatar
Jag vet inte men får jag gissa är det för att homosexualitet fortfarande är "tabu" många män vill absolut inte bli kallade bög och då är det roligt när någon kallar dom bög. Omoget och tråkigt, absolut men det är väl 99% av alla sexskämt ändå?
Citera
2025-02-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Haha!!! Kollar du på Southpark och Family Guy i hopp att få se "sexiga" hetero scener? Det finns fan folk till allt.
Det skrev jag inte.
Citera
2025-02-19, 16:58
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Dessa homosexuella skämt tycker jag börjar bli allt mer vanligare.

Men jag tänker framförallt på serier så som Family Guy och South Park.

Det kan förekomma homosexuellt samlag-scener i South Park och jag undrar varför?

Det är ju mycket trevligare med hetero-sex-scen.

Vilket förekom i South Park. Även om det är tecknat, så föredras ju sådant mer än bögsex och bögskämt.

Vad är grejen med homosexuella skämt i komedifilmer förövrigt?

Till att börja med , ska vi diskutera PK eller biologi? Jag tar det ur ett biologiskt perspektiv under tiden.

Ibland går naturen totalt fel också inom andra djurarter som homo sapiens.
Homosex är ju bara en lustig avart som inte för arten vidare , om dom inte adopterar eller använder surrogatlivmödrar iofs men det är en annan historia, så varför ska man inte få skoja om det?
Senast redigerad av Erik Öst 2025-02-19 kl. 17:04.
Citera
2025-02-19, 19:29
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Till att börja med , ska vi diskutera PK eller biologi? Jag tar det ur ett biologiskt perspektiv under tiden.

Ibland går naturen totalt fel också inom andra djurarter som homo sapiens.
Homosex är ju bara en lustig avart som inte för arten vidare , om dom inte adopterar eller använder surrogatlivmödrar iofs men det är en annan historia, så varför ska man inte få skoja om det?

Vilken sexualitet har man om man ska dra en handtrall till Soutpark? Jag kanske tänker fel men just Southpark får mig att undra över den "mänskliga" biten eller hur man nu ska uttrycka sig, känns märkligt att tycka att Family Guy är mer verklighetstroget vilket tyder på en viss komplexitet i frågan.

Hur skulle man känna om Linus på linjen plötsligt började idka bögsex?
Citera
2025-02-20, 20:39
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Foto, filmproduktion och grafisk design --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem