2025-02-18, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
565 - 2 år gammal konfrontation
567 - 1 år gammal konfrontation

567 blev hårt ansatt av fiskaren, tackade nej osv. Men fiskaren låg på rejält...

Du kommer med faktafel. Vi diskuterade precis i sadisttråden hur det kommer sig att #567 lades ut så fort. Gäddan sprattlade t.o.m så var inte ens inne i kylen. Det verkar som om när de har vissa ekonomiska tillgångar som dom inte vill dela med sig av. Så är det en anledning till snabb publikation. Ett annat skäl är om det är en fysisk stor gädda som tröcker till Daddyputte rejält. Då blir gäddan online på direkten.
Citera
2025-02-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Du kommer med faktafel. Vi diskuterade precis i sadisttråden hur det kommer sig att #567 lades ut så fort. Gäddan sprattlade t.o.m så var inte ens inne i kylen. Det verkar som om när de har vissa ekonomiska tillgångar som dom inte vill dela med sig av. Så är det en anledning till snabb publikation. Ett annat skäl är om det är en fysisk stor gädda som tröcker till Daddyputte rejält. Då blir gäddan online på direkten.
Då är det något annat som inte lirar... i Gräv publicerades en bild på ett inlägg på Facebook. En med samma namn som 567 som gått ut och bett folk låta bli att tracka honom...
https://ibb.co/N6frQWGV

Har jag faktafel så ber jag så klart om ursäkt.
Citera
2025-02-18, 16:53
Bannlyst
Citat:
Då är det något annat som inte lirar... i Gräv publicerades en bild på ett inlägg på Facebook. En med samma namn som 567 som gått ut och bett folk låta bli att tracka honom...

Det är Snöskotergäddans tidigare bravader. Det har ingenting att göra med Dumpen Media Group AB. Han lossna totalt för något år sedan och gick bananas med rattfylla, oanständiga förslag till ett något ex och hennes dotter m.m.
Citera
2025-02-18, 16:53
Medlem
Citat:
Dina ord. Du missar också tavlan.
Jobbar dumpen för att hänga ut män som söker barn för att ha sex med eller för att hänga ut de som skickar dickpics på nätet?
Vad uppger de själva?

Vilken värld lever man i om man tror att fjortisar som konsumerar porr får livslånga trauman av ett dickpic? OMG!.
Själv har jag iofs aldrig förstått meningen med dickpics. Ska man träffa en person eller en kuk??Om man vill flasha med storleken duger cm och beskrivning. Slutligen , vilken fjortis är bevänt av sådan info?
Citera
2025-02-18, 16:55
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
De svaren besvarar samtliga dina fetade stycken. Eller vilken av de anser du är obesvarad?

Sluta nu. Jag kan inte sitta och upprepa mig ännu en gång. Blir ju fett med trist för alla. Skärp dig. Du ser själv vad jag har frågat? Jag försöker ändå föra en diskussion där vi tycker olika men du duckar och sillmjölkar ur hela tiden. Gå tillbaka så ser du vad jag vill ha svar på.

Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag har svarat på alla dina sjuka frågor, bara att tacka i tråden och läsa. Att en sadist som du inte orkar göra det är inte mitt problem. Du borde skämmas!!

borttagentextborttagentextborttagentext??

Nej, du har inte svarat på mina frågor och jag har ingen insidesinfo. Jag läser publicerade chattloggar som alla andra.
Citera
2025-02-18, 17:23
Medlem
Hur känner du till detaljerna kring de refererade gäddorna? Frågan togs bort av moderator(varför?) och besvarades inte av dig.Vad är problemet?? Vad är problemet ?
Senast redigerad av Takanashi 2025-02-18 kl. 17:44.
Citera
2025-02-18, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Sluta nu. Jag kan inte sitta och upprepa mig ännu en gång. Blir ju fett med trist för alla. Skärp dig. Du ser själv vad jag har frågat? Jag försöker ändå föra en diskussion där vi tycker olika men du duckar och sillmjölkar ur hela tiden. Gå tillbaka så ser du vad jag vill ha svar på.

Nej, du har inte svarat på mina frågor och jag har ingen insidesinfo. Jag läser publicerade chattloggar som alla andra.

Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Hur känner du till Vad är problemet?detaljerna kring de refererade gäddorna? Frågan togs bort av moderator(varför?) och besvarades inte av dig.Vad är problemet??

Mina Damer och herrar. Ni kan väl vara så vänliga att ta ert lilla kärleksgnabb med intern brevväxling. Här i tråden diskuterar vi framförallt Dumpen Media Group AB och dess styrelse.

Såg förut en video av duon när dom checka in på ett hotell. DaddyPutte lät som ett litet barn som åkte på charter och märkte att bilderna i resekatalogen inte alls stämde med hur det egentligen såg ut. Ingen trampolin och vattenrutschbana etc.

Hur går det egentligen med Dumpen Media Group's ekonomi år 2025? Nu när IK konkat och swischen verkar gå på lågvarv. Någon som sitter med lite inside info om hur det egentligen står till inom organisationen? Får volontärerna inte ens ett gratis klädesplagg ur Dumpens Merch i dessa svåra tider?
Citera
2025-02-18, 18:17
Medlem
Citat:

Han har begått många brott förut som han har åkt dit på (bl.a sexuellt ofredande av barn o rattfylla som man just i den hör tråden jämfört med att vara mördare o mycket värre än det förra)o han trakasserar barn sexuellt kontinuerligt i byn vilket man även utan domslut brukar reagera starkt på -utom i den här tråden då. Därför den här mannen blev kontaktad innan då han hade samma namn o också är hantverkare.

Måste bara lägga till. Der är GÄDDORNA som raserar sina egna liv. De vet att det inte är lagligt men gör det ändå. De tar risken o de raserar sina o sina närmastes liv. Den här snubben har slagit sina egna barn också o har därför ingen kontakt med dem. Svårt att läsa om hur synd det är om denna mannen också. Gäddan innan du tyckte det var så hemskt att han skulle vänta i två år våldtog en flicka. Inga sköna killar du ömmar för direkt.
Senast redigerad av medea1 2025-02-18 kl. 18:39.
Citera
2025-02-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Bara en massa 14-åringar nu igen. Gäsp.....
Dumpen verkar ha svårt att hitta dom riktiga peddosarna som ger sig på små barn.

Ja man är extremt trött på dessa överkåta fjortisar som kallar vem som helst för snygg och tjatar om knullträff i chattarna med gamla gubbar. Jag tror det hänger ihop med att det swishas betydligt mindre då folk inte orkar läsa skiten längre. Jag väntar fortfarande på domar som bevisar att detta scenario existerar i verkligheten. Sara har extremt svårt att hosta upp såna domar och vi kommer aldrig få se några heller.

Kör rollen som pedofilmamman så kommer pengarna tillbaka. Den rollen gör Dumpen bra.
Citera
2025-02-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Han har begått många brott förut som han har åkt dit på (bl.a sexuellt ofredande av barn o rattfylla som man just i den hör tråden jämfört med att vara mördare o mycket värre än det förra)o han trakasserar barn sexuellt kontinuerligt i byn vilket man även utan domslut brukar reagera starkt på -utom i den här tråden då. Därför den här mannen blev kontaktad innan då han hade samma namn o också är hantverkare.

Måste bara lägga till. Der är GÄDDORNA som raserar sina egna liv. De vet att det inte är lagligt men gör det ändå. De tar risken o de raserar sina o sina närmastes liv. Den här snubben har slagit sina egna barn också o har därför ingen kontakt med dem. Svårt att läsa om hur synd det är om denna mannen också. Gäddan innan du tyckte det var så hemskt att han skulle vänta i två år våldtog en flicka. Inga sköna killar du ömmar för direkt.
Då är det nog sedan tidigare.
Ömmar inte om de, det har vi redan avhandlat.
Citera
2025-02-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1

Det var väl #567 som gjort sig skyldig till detta. Och inte "HAN" (Mannen med samma namn) vilket man läser i ditt inlägg. (eventuell felsyftning) men tänkt på att du anklagar oskyldiga.
Citera
2025-02-18, 23:26
Medlem
Citat:
Fattar fortfarande inte varför de krånglar till det och inte bara publicerar allt i ordning? Vet moder jord det?

Ja men det går ju inte för då framkommer det att Dumpen började ragga på 18+ appar och där fångade upp dessa stackare som blivit utan men som en skänk från ovan dyker en mega kåt flicka eller pojke för den delen upp och ska ha denna gamla tjockis till varje pris men som låtsades vara 18+.

Dom ger sig ofta på dom svagaste och ståndet är inte långt borta men tyvärr måste bomben "14 år" släppas och just den biten har våra vänner blivit experter på men den tas i nästa steg.
Bortförklaringen är att det råder 18 års gräns på första appen men var tvungen att sitta på den karamellen pga övervakning så hen kunde därför inte nämna "14 år" men gubben är nu upprunkad och nästan klar för uthängning.
När han slussats över till KIK så sitter han på kroken och få funktionsnedsatta kan då säga nej. Våra vänner är effektiva när det gäller pinnar till sin statistik men tjuvfiskar deluxe.

Jag vill verkligen veta varför chattarna ofta inleds med "Hej det är jag ifrån xxxx" som naturligtvis alltid är maskat? Har dom inte chattat tidigare när gäddan alt. den kåta fjortisen skriver så?

Finns det nån gädda Dumpenfoket inte kallat för snygg/söt mm i chatten? Det är trots allt många vrak dom slänger upp på bloggen så frågan är befogad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in