2025-02-07, 21:09
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Öhh NEJ inte det Turki signade med Canelo en 4 fights deal med start i May Riyadh, Jake Paul fighten är avblåst enl det jag sett och hört!

Du hade rätt! Halleluja! Ingen Jake Paul-Canelo. Canelos manager motiverade det med ”Canelo only fights real fighters”.

Härligt!

Bud-Canelo i september då! Jag tror Bud är bättre men att Canelos storlek kommer göra det svårt. Men Crawford är en sån där boxare som är svår att föreställa sig besegrad så kastar in mitt tips på Bud såhär 8 månader innan fighten,
Senast redigerad av nickorut 2025-02-07 kl. 21:38.
Citera
2025-02-08, 07:39
Medlem
Är ni taggade för Otto vs Chisora ikväll? Hur tror ni det kommer att gå? Chisora var ju ändå imponerande mot Joyce även om Joyce lite gick i Chisoras fälla och skulle haft bättre taktik.
Citera
2025-02-08, 08:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
Är ni taggade för Otto vs Chisora ikväll? Hur tror ni det kommer att gå? Chisora var ju ändå imponerande mot Joyce även om Joyce lite gick i Chisoras fälla och skulle haft bättre taktik.
Chisora kommer "grind him down" för Wallin måste hålla sig borta från Chisora och använda jabben massivt, Jag tror det kommer att Chisora kommer vinna detta och med det kommer Wallins karriär vara over and out!
Citera
2025-02-08, 08:54
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Du hade rätt! Halleluja! Ingen Jake Paul-Canelo. Canelos manager motiverade det med ”Canelo only fights real fighters”.

Härligt!

Bud-Canelo i september då! Jag tror Bud är bättre men att Canelos storlek kommer göra det svårt. Men Crawford är en sån där boxare som är svår att föreställa sig besegrad så kastar in mitt tips på Bud såhär 8 månader innan fighten,
Jake Paul är vansinnig på X just nu outar ett papper där han säger Canelo burit ett avtal nåja enda han valde frångå var ens ta det till nästa steg i förhandlingen, Enda roliga är Canelo lever utan hyra just nu i Jake:s huvud och det kommer göra han bara galnare
Citera
2025-02-09, 00:33
Medlem
Wallin kan ju inte boxas långt, jävlar vad kasst han använder fötterna. Mot en gammal tjockis (ja, jag vet att Chisora är grym!) också. Hela fighten var på den kortare fighterns villkor liksom. Jaja, så är det.
Citera
2025-02-09, 18:44
Medlem
Caravanserais avatar
Wallin spräckte Chisoras trumhinnor och gav honom ett ganska stort cut under högra ögat. Chisora såg värre ut i fejset efter, men Wallin var för passiv under majoriteten av fighten. De två knockdownsen såg mer ut som Wallin tappade balansen i slow mo repris, men i realtid så såg det värre ut.

Wallin gjorde en helt okej insats, och det är väl typ den här nivån han ligger på.

Whyte, Frank Sanchez, Ruiz, eller Ajagba kanske skulle passa som motstånd nästa fight.
Senast redigerad av Caravanserai 2025-02-09 kl. 18:48.
Citera
2025-02-09, 19:13
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caravanserai
Wallin spräckte Chisoras trumhinnor och gav honom ett ganska stort cut under högra ögat. Chisora såg värre ut i fejset efter, men Wallin var för passiv under majoriteten av fighten. De två knockdownsen såg mer ut som Wallin tappade balansen i slow mo repris, men i realtid så såg det värre ut.

Wallin gjorde en helt okej insats, och det är väl typ den här nivån han ligger på.

Whyte, Frank Sanchez, Ruiz, eller Ajagba kanske skulle passa som motstånd nästa fight.
Nåja HAN var inte bra någonstans alls Wallin försköna nu inte fighten här, Chisora valde "grind him down" taktiken och den lyckades väl ut, Dags att Wallin funderar är det värt fortsätta för han håller inte för över skitet och håller man inte för Chisora så vete sjutton...

Chisora jagar en payday fight som 50th fight night för han vill möta AJ förmodligen, men iom dem sitter på samma management 258mgt dvs AJ:s egan så lär den fighten inte ske...
Citera
2025-02-09, 19:52
Medlem
Jag trodde starkt på Otto men han blev ju utskåpad... Synd att svensk boxning håller så låg nivå.
Citera
2025-02-17, 23:29
Medlem
DjPuttes avatar
Japp till helgen Beterbiev v Bivol II och ett av de bästa undercard jag sett på bra länge, DAZN 16:00 perfekt tid tydligen jan man välja mellan UK o US kommentatorer kommer välja Todd Grisham före Adam Smith
Citera
2025-02-18, 17:36
Medlem
Malawi-Golds avatar
Citat:
Japp till helgen Beterbiev v Bivol II och ett av de bästa undercard jag sett på bra länge, DAZN 16:00 perfekt tid tydligen jan man välja mellan UK o US kommentatorer kommer välja Todd Grisham före Adam Smith

Kommer viapay också sända eller?
Citera
2025-02-18, 18:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold
Kommer viapay också sända eller?
Svar NEJ VIAPLAY sänder bara UFC nu mer...
Citera
2025-02-18, 18:13
Medlem
Malawi-Golds avatar
Citat:
Svar NEJ VIAPLAY sänder bara UFC nu mer...

Vad i helvete är det för jävla sätt... När jag skaffade viaplay var det ju för att jag ville se boxning också.

Hade jag orkat skulle jag ha skrivit ett argt mail och klagat till dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in