Vanheden med hela svenska folket (Vem representerar du? undrar Janne koleriskt) är med i över Atlanten. Han var lite rolig när han simultantolkade Gurra för att låtsas lite sakkunnig
Varför ska tjejerna sova ihop nödvändigtvis, " det e ju samma sak varje gång, varför kan ni inte lita på mig" för att citera Wahl Enberg, Janne behöver väl också nån att sova gott med!
Vem stör ni er mest på Kristin Kaspersen son eller Janne Andersson? som när han rapa Johan Pettersson rakt i fejset

i avsnitt 1.
Janne berättar alldeles för långa historier, jag var trött redan vid första miniskrattet från åhörarna, han borde återuppliva Ljusbergs "Har ditt dövöra hört den
föröver?"
Båten gUNVALD är inte servad!, fylld med kackerlackor & eventuellt råttor
som vägrar lämna skeppet, det skulle bli 1 promille roligare om vi fick en ny båt
för nu börjar vi kunna honom utan och innan, jag visste var ohyran bodde t.e.x men sa inget.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigBadZekeWolf
Wokefilmningen är förbi?
I gårdagens avsnitt filmades Magdalena Forsbergs skrev ganska ogenerat (svarta trosor).
Och när hon böjde sig framåt för att ta något bakom soffan intogs en ganska trevlig position.
Som filmades helt oblygt. Och det var några sekvenser till. Paradigmskifte?
- BBZW
Jag har inte hittat Magda ännu men det "gööör inget" för att säga som i Björnes Magasin, eftersom Emma finns som uppvisar en mer imponerande vältränad gyllenbrun vit kropp, men vad fjompig hon var när hon under lunchen sprang ner och kräktes på durken hellre än att hänga sig över relingen och vrålande gurgla i Jannes öra medans han äter sitt "knäckebröd"